pastaldo Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 no tak kolego dziekuje ci widziałem to i przeczytałembardziej chodziło mi o osobite odczucia,bo co gdy ten wspaniały motul wypłucze mi nagar a on uniemozliwi przepływ oleju? skoro AVG żre ci tyle oleju to nic mu żaden olej nie pomoże ani nie zaszkodzi. Przeczytaj to co wyżej i wlej co trzeba.
Krzysiek238 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 dzieki koledzy, a myslicieze nie bedzie bardziej dzwonił kasatorami zaworow?inie bedzie brał wiecej oleju? ---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- ok dzieki koledzy a myslicie ze sie wycisz na pełnym syntetyku? i nie bedzie go wiecej "zarł"
cabanmat Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Czy wyciszy... nie wiem ale na pewno olej szybciej rozejdzie się po całym silniku szczególnie podczas zimnych rozruchów, a co za tym idzie nie będzie tak dzwonić. Ja na Twoim miejscu pokazałbym się u jakiegoś znachora, aby chociaż pooglądał, i dał diagnozę dlaczego silnik pije tak olej. Po ewentualnych naprawach, dobra płukanka żeby wygnać ten półsyntetyk z silnika i zalać porządnym syntetykiem (nie mówię tu o Castrolu) Ja jestem żywym przykładem, który jeździł na Castrolu a teraz na Motulu. Powiem tak... nigdy więcej Castrola... PS. Jaki ty masz dokładnie silnik i jaki przebieg (przynajmniej ten z zegarów)
trepek Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 dzieki koledzy, a myslicieze nie bedzie bardziej dzwonił kasatorami zaworow?inie bedzie brał wiecej oleju?---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- ok dzieki koledzy a myslicie ze sie wycisz na pełnym syntetyku? i nie bedzie go wiecej "zarł" Skoro dzwonią to wymień albo zdejmij głowice i wszystkie kanały przeczyść. Skoro płukanka nie pomoże to nie ma co czekać na cudotwórce. Zakasać rękawy i do roboty.
Krzysiek238 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 kolego mam AVG z przebiegiem 233 tys km taki na liczniku,silnik mam suchy bez wycieków do tej pory 40 od wymiany do wymian maks litr oleju na dolewke to był maks po ostatniej wymianie 10 tys km i 1,5 litra dolałem własnie upatróje problem w tym castrolu ---------- Post dopisany at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ---------- Czy wyciszy... nie wiem ale na pewno olej szybciej rozejdzie się po całym silniku szczególnie podczas zimnych rozruchów,a co za tym idzie nie będzie tak dzwonić. Ja na Twoim miejscu pokazałbym się u jakiegoś znachora, aby chociaż pooglądał, i dał diagnozę dlaczego silnik pije tak olej. Po ewentualnych naprawach, dobra płukanka żeby wygnać ten półsyntetyk z silnika i zalać porządnym syntetykiem (nie mówię tu o Castrolu) Ja jestem żywym przykładem, który jeździł na Castrolu a teraz na Motulu. Powiem tak... nigdy więcej Castrola... PS. Jaki ty masz dokładnie silnik i jaki przebieg (przynajmniej ten z zegarów) avg to jest pozniejsza odmiana AFN
pastaldo Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 zdrowy AVG tak jak AFN bo to samo u mnie nie dolewam nic. Troszkę poziom spada ale nie kwalifikuje sie do dolewki. Tak więc ja bym się rozejrzał za kims kto Ci to dobrze obajrzy i zdiagnozuje bo pewnie się walifikuje do remontu a nie zmiany oleju.
cabanmat Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 To widzisz ja Ci powiem na moim przykładzie... U mnie wchodzi 4,5L oleju. Zalewałem 4L Castrola i poszła mi jeszcze buteleczka 1L na dolewki na przebieg 15tyś km. Teraz jestem na Motulu, kupiłem bańkę 5L i mechanik zalał mi 4,5L. Zrobiłem już 4 tyś km i na bagnecie ubyło może dosłownie 1mm. A przebiegu mam 244 (na liczniku bo też nie wiem czy prawdziwe) Co mogę jeszcze powiedzieć o Castrolu... Pamiętam, że do 2 tyś km olej trzymał poziom na bagnecie, a potem zaczął regularnie znikać. Pod koniec (mówimy i interwale wymiany 15tyś km) to już dosłownie znikał w oczach, pomimo dolewek.
Krzysiek238 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Czy wyciszy... nie wiem ale na pewno olej szybciej rozejdzie się po całym silniku szczególnie podczas zimnych rozruchów,a co za tym idzie nie będzie tak dzwonić. Ja na Twoim miejscu pokazałbym się u jakiegoś znachora, aby chociaż pooglądał, i dał diagnozę dlaczego silnik pije tak olej. Po ewentualnych naprawach, dobra płukanka żeby wygnać ten półsyntetyk z silnika i zalać porządnym syntetykiem (nie mówię tu o Castrolu) Ja jestem żywym przykładem, który jeździł na Castrolu a teraz na Motulu. Powiem tak... nigdy więcej Castrola... PS. Jaki ty masz dokładnie silnik i jaki przebieg (przynajmniej ten z zegarów) zdrowy AVG tak jak AFN bo to samo u mnie nie dolewam nic. Troszkę poziom spada ale nie kwalifikuje sie do dolewki. Tak więc ja bym się rozejrzał za kims kto Ci to dobrze obajrzy i zdiagnozuje bo pewnie się walifikuje do remontu a nie zmiany oleju. tak kolego jak by tego oleju brał litr na 1000km to bym sie zgodził ---------- Post dopisany at 23:27 ---------- Poprzedni post napisany at 23:21 ---------- To widzisz ja Ci powiem na moim przykładzie... U mnie wchodzi 4,5L oleju. Zalewałem 4L Castrola i poszła mi jeszcze buteleczka 1L na dolewki na przebieg 15tyś km. Teraz jestem na Motulu, kupiłem bańkę 5L i mechanik zalał mi 4,5L. Zrobiłem już 4 tyś km i na bagnecie ubyło może dosłownie 1mm. A przebiegu mam 244 (na liczniku bo też nie wiem czy prawdziwe) no tak własnie myslałem ze ten castrol cos sie zepsół, a kolega pastaldo juz mi silnik chce remontowac, czyli płókanka i fullsyntetic nie castrol
cabanmat Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Jak chcesz spróbować z olejem to masz na forum kolegę "dzika", którego imię Marcin Kerdaś (nazwisko mogłem przekręcić) ze sklepu PRO-CHOICE, przedstaw sprawę najlepiej chyba poprzez GG, on dobierze Ci płukaneczkę, olej, filtr i będziesz widział czy coś pomogło. Pewnie zaproponuje olej Motula, płukaneczkę Millersa i filtr Mann'a ;D Tutaj masz jego GG : 347504 A tutaj stronę sklepu Pro Choice - części samochodowe, VAG, Motul, Mann (PS. Sklep działa też na allegro) Sam od niego olej kupuję ;D
grabson765 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 u mojego znajomego bylo podobnie lal do ahu castrola i mu silnik olej bral ale jak raz mu kupilem i dalem motula to powiedzial ze nic nie musial dolewac
cabanmat Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Tak samo miałem z ojcem, jeździł na Castrolu... Wziołem wypłate, kupiłem mu Motula i sam przyznał, że ten olej jakiś lepszy B-)
lukas551 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam Posiadam A4 b5 97r 1.9 TDI 90KM i tez planuje zmienic CASTROLA na MOTULA 10W40.Powiedzcie jakiego zalac bo szukalem i nic konkretnego do diesla nie znalazlem
cabanmat Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Silnik na wtryskach czy pompowtryskiwaczach ? To jest EGR ?! Jak dla Ciebie to chyba Motul 6100 Motul 6100 Synergie+ 10W40 5L OIL-LAND Ale zastanów się na płukanką i 5W40
lukas551 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Zwykłe wtryski i mam egr ale zaslepiony:wink:
Tommy Gun Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 A co ma EGR do oleju, WTF ?? Lukas551, proponuję zakupić płukankę Liqui Moly Engine Flush i olej Liqui Moly Diesel Synthoil 5w40. I nie rozsiewajcie tutaj sugestii o oleju 10w40 bo kolega Devastation was uświadomi co można z takowym zrobić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się