vauxhall95 Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 Witam.Z gory dzieki za odpowiedzi typu,,trzeba uzyc szukajki'' uzylem i nie znalazlem tego co chcialem.Sprawa ma sie tak dwumas sie konczy w gorace dni skacze jak zaba po drodze.Wiem ze bedzie to jednomas z 1Z.Kolejne pytanie to jest takie:Od czego dokladnie pasuje sprzeglo ile ma miec zebow itp silnik oznaczenie itp itd.Wiem ze potrzebuje krotsze sruby do jednomasu.Czy obowiazkowo musze wymienic lozysko oporowe.Po za szarpaniem jest super nie slizga sie.Aha jak sie delikatnie dotknie pedal sprzegla to stuka czyli dwumas ma luzy.Kolejna sprawa,jakbym wyciagnal cale sprzeglo z B4 TDI 1Z i wsadzil do siebie,to ten moj dwumas ze sprzeglem(AFN) wejdzie do B4 TDI 1Z.Pozdrawiam
grabson765 Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 ktos ogarniety moze odpowiedziec w tym temacie ?? tez zastanawiam sie nad takim rozwiazaniem...
vauxhall95 Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Opublikowano 18 Lipca 2010 no wlasnie duzo osob robilo a nikt nie chce sie podzielic
Łaszczu Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=81238.0
vauxhall95 Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 chodzi mi o sprzeglo Vr6/G60 a nie 1Z napewno nie wytrzyma takich modow jak planuje
Flyer Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Kupujesz nowe sprzeglo G60 [koszt niewielki], do tego kolo jednomasowe i tyle... wszystko podchodzi P&P w silniku 1.9TDI. Ja zadnych srub nie zmienialem - robilem to w Golfie 4 rok temu.
vauxhall95 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 no wlasnie golf 4 ma inaczej silnik polozony,a w A4 niby jest inaczej
turdzi Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 przeciez podal ci temat gdzie masz wysztko napisane to po co kombinowac zjakims G60
m1chal Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Kupujesz nowe sprzeglo G60 [koszt niewielki], do tego kolo jednomasowe i tyle... wszystko podchodzi P&P w silniku 1.9TDI. Ja zadnych srub nie zmienialem - robilem to w Golfie 4 rok temu. bzdury gadasz... g60 jest to silnik położony poprzecznie a w audi są wzdłużnie... sprzegło nie podejdzie wogule (w silnikach poprzecznych ma wiekszą ilość zębatek chyba 28...do audi potrzebujesz 23).... tak samo koło zamachowe... wiec jedyne wyjscie to kupic koło zamachowe z silnika montowanego wzdłużnie... jakies 1Z lub AHU... i sprzegło wraz z dociskiem tak samo... nie ma niestety mocneijszych sprzegieł w silnikach wzdluznych tak żeby pasowało do B5... vr6 niestety nie wsadzisz...a g60 i 1Z(z audi) maja taką samą wytrzymałość... porównaj sobie w silnikach poprzecznych... sprzegło wystepuje o tych samych numerach w silnikach o oznaczeniu 1Z, ABF i G60... więc tym samym sprzegło z 1Z z silnika wzdluznego jest identyczne z G60, tylko , że z mniejszą ilością zebatek
dariodario Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Czy taki komplet z pierwszego postu z poniższego wątku podejdzie do ajm?czy sprzęgło od 1z nie będzie się ślizgało? http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t81238.0.html;highlight=afn
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się