Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Kto jezdzi 1.8 Na Zwykłej Instlacji Gazowej I Jakie Ma O Niej Opinie...?


Mk-Mateusz

Rekomendowane odpowiedzi

Kto jezdzi 1.8 Na Zwykłej Instlacji Gazowej (Niesekwencyjnej) Jakie Ma O Niej Opinie...?

Chodzi mi o działanie tych instalacji, wiem ze sa one nieprzeznaczone zbyd do naszego :a4fan: ale chhałbym zapytac kto takie używa i jak sie mu sprawuje, jakie koszty przynosi itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ma instalke IIgen Elpigazu. Jeżdże na ponad 2 lata. Na początkum miałem problem z wolnymi obrotami bo falowały ale po zmianie gazownika ten problem zniknął. Palenie ok 11l/100 (trasa 2/3, miasto 1/3)oczywisie bez wielkich szaleństw. Codziennie robie ok90 km i zawsze jest podobnie. Ale jak teraz miałbym zakłądać to telko sekwencje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem poprzednio a4 - 1,8 założyłem zwyklą instalację - 3 miesiące miałem - męczyłem się z obrotami, bo falowały, na wyższych obrotach nie ciągnął, czy przyspieszałem z 2-3 tys czy z 5-6 tak samo szedł, dogadałem się z tym co mi montowali gaz i zamienił mi za dopłatą na sekwencję - zero problemów i użerania się z regulacjami co chwile, na wysokich obrotach odzyskał kopa itd. tylko sekwencja, zwykła instalacja to porażka

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam zakladac gazu zwykłego od audi .mój kumple ma audi80 2.0 i jak ma gaz same problemy ja audi a4 kupiłem miesiac temu i mam bez gazu ale ogladałem 1.8 z gazem i przy odpalaniu ledwo co odpalał...i mój mechanik powiedział ,że jesli nei zakładamy sekwencji do audi to lepiej nie zakładac oczywiacie silki podobno jak 2.4,2.6 czy 2.8 lubia gaz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc,wypowiedzialem sie przy innej okazji,ale i tutaj podepne sie do tematu,otoz mam tez zwykla instalacje gazu,mam na niej przejechane dopiero 35 tys,i nie mam absolutnie zadnych problemow z gazem-raz jedyny mi strzelil antywybuch -zalozylem spowrotem i nadal pieknie,jezdze raz w miesiacu 500 km i z powrotem i na trasie spalanie 10l nie czuje az tak wielkiej roznicy ,ale oczywiscie na benzynie lepiej,.Chcialem nawiazac do kolegow ktorzy pisza o falowaniu,ciaglych regulacjach i podobnych przebojach,niech najpierw napisza ile kilometrow przejechaly ich 4 kolka i w jakim sa stanie,i pisze od razuze nie jestem szalencem ktory codziennie otwiera maske i oglada silnik.Tankuje Jezdze,tankuje,i jezdze,zastanawiam sie nad zmiana na sekwencje tylko z powodu ktorym jest podobno podwyzszenie zywotnosci silnika,Z doswiadczenia wiem,ze 1.8 20v nie nawidza gazu i czesc silnikow po 40-50 tysiacach km potrzebuje delikatnego remontu glowicy...ale to juz inny temat,zreszta niech sie wypowiedza inni.czy ktos wymienial instalacje na sekwencje i jaki moze byc tego kosz np warszawa? pozdrawiam Rozwagi na Drodze panowie...(na wlasny pogrzeb jeszcze nikt sie nie spóznił)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś jezdzi na BLOS-ie, spalanie ok 10l/100km

nie dławi nie strzela zadnych problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja II gen Zavoli na Autroniku (z taka juz kupilem auto) śmigam ponad pol roku - zero problemow. Spadku mocy prawie nie odczuwam. Jednak roznica w jezdzie jest - inny dzwiek silnika (jest głosniej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...