Dev Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 witam szarpie autko, po sprawdzeniu wszystkiego i po podmanie newralgicznych elementów okazało sie ze pozostały tylko cewki ale w chwili obecnej nie mam zadnej sztuki na podmianę :confused4: :confused4: teraz pytanie : jakimi parametrami powinna sie charakteryzowac cewka w tym aucie ???? czekam na info pozdrawiam T
szogun0 Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Nic ci z parametrów, bo one zwykle mają przebicie między zwojami, więc miernik może oszukiwać, a po wygenerowaniu wysokiego napięcia zaczyna szarpać.
Dev Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Opublikowano 11 Lipca 2010 taaaa jak znalesc wadliwą cewke nie mając innych na podmiane ???? :mysli: :mysli:
czarkowski Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Jak mi padają cewki, a padły już 4 w 2 lata.. to wyciągam po kolei od góry na włączonym silniku. Jak nie słychać różnicy w pracy silnika po wyciągnięciu cewki, znaczy, że to ta martwa do wymiany. Sposób sprawdzony już 3 razy. Druga opcja to oczywiście podpięcie pod komputer. pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się