Kajkosz Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Witam, Dawno nie zaglądałem, ale niunia zaczęła się buntować chyba, coś jej jest, a ja nie wiem co. Odnotowałem kompletny brak mocy, auto jeździ wprawdzie, ale max 120. Zaczęło się od takich wahnięć/szarpnięć mocy. Najpierw zauważyłem je tylko przy hamowaniu silnikiem. Potem stwierdziłem że auto jeździ jak ostatni muł. Nie opcji rozpędzić się więcej niż 120 i to też niezbyt szybko. Turbinka powinna zdaje się ok 2000 obr podbić zauważalnie mocy, a niunia jedzie jakby turbiny nie było :] Co robić ? Odszukałem Kablek do Vaga i vaga - zrobić logi ? Jeśli tak to jakie ? Edit --------------------------- Odpaliłem Vaga, I wyczytałem błędy z silnika. 2 Faults Found: 17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus P1163 - 35-10 - - - Intermittent 17964 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1556 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Ten pierwszy o czujniku temp, to chyba już był wcześniej i nie robiło to problemów. Drugi po skasowaniu błędów nie pojawił się więcej, w pełnej wersji softu też już nie wyskoczył.
SotoM Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 na 99,9% turbo do wyjecia i do czyszczenia kierownica spalin.
Kajkosz Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Opublikowano 12 Lipca 2010 Ktoś może poleci mi jakiegoś magika od TDI w okolicy mojej: Warszawa...Ursus...Pruszków...Raszyn...Janki
grochu Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Słuchaj, zrób pełne logi bo bez tego możesz darmo kasę wydać U mnie też było podejrzenie zasyfionej turbiny a okazało się że EGR do czyszczenia i przepływka do wymiany :gwizdanie:
cocoo24 Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 sprawdź czy żadna obejma sie nie poluzowała, moze dostaje lewego powietrz, masz tzw nieszczelnosć, u mnie tak było
Kajkosz Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Opublikowano 13 Lipca 2010 No to są pierwsze wyniki śledztwa. Wystarczyło otworzyć maskę, i plastik żeby stwierdzić że coś syfi wszystko dokoła. Po dodaniu gazu tumany powietrza zasyfionego wyleciały z wężyka ciśnieniowego, ot takie małe kolanko gumowe. Dziura w nim jasny pieron. Objeździłem tabun punktów z częściami. Byłem nawet w takim punkcie z używkami, ale nie mieli takiego samego, chcieli dociąć z innego, ale tak docinali, że zrezygnowałem. Chcieli za docięty kawałek 100PLN. W końcu zamówiłem w ASO za 128PLN i teraz czekam do czwartku, aż przyjdzie. Nazywa się toto, waż cisnieniowy intercoolera podobno i ma nr: 8D0 145 834 A Zaklajstrowali mi to tymczasowo taśma do rur Mówiłem im że to nie ma szans, ale się uparli że dwa dni tak pojeżdżę. Niezbyt to trzyma, ale zawsze trochę mniejsza dziura. Modlę się teraz żeby to było tylko to :-) Czy ktoś potrafi mi powiedzieć gdzie jest G81 - czujnik temperatury paliwa ? Skoro komp mówi że czujnik nie bangla, to odrazu bym popatrzył czy się kabelek nie urwał.
SotoM Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 szukaj mniej wiecej czegos takiego. idź po wężykach paliwowych z filtra to pompy za silnikiem http://images35.fotosik.pl/73/ba8683163afea433med.jpg moze byc ze na 99.9% masz racje co do kabelka.
walus88 Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 No to ja panowie mam jeszcze większy problem mianowicie chodzi o to ze też mam brak mocy w aucie i zrobiłem wszystko co trzeba było zrobić: czyszczenie turbiny i kierownicy powietrza, wymieniłem egr'a uszczelniłem wszystko jak należy, wymieniłem przepływkę i dalej kreci się do 100km/h a później lipa na trasie dałem rade ciut więcej i auto nie chce się wkręcać na wysokie obroty czy ktoś wie co to może być?? bo jeżdżę od mechanika do mechanika i nic z tego nie ma prócz straty czasu i kasy;/ To co vag mechanika wywalał było robione na bieżąco i dalej nic;/ Powiem szczerze gul mi skacze jak mnie cinquacento wyprzedza na autostradach ;( ;( Bardzo proszę o jakąś pomoc;)
walus88 Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Nie wiem nawet bo niedawno kupiłem ten samochód i nie sprawdzałem katalizatora czy jest czy już ktoś coś kombinował, rano sprawdzę czy jest i się odezwę a jeżeli będzie to mam go wydłubać?? czy po prostu wymienić??
pieckinn Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 po 1 to załatw vag-com pełną wersję, bo tylko 1 błąd jest pokazany
jaxxx0 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Witam. Mam podobny problem. Autko niema mocy. Rozpędza sie powoli i max do ok. 120km/h. Obroty zatrzymują się na 4 – biegu przy 3200 a na 5 biegu 2500. Jakiś czas temu podczas jazdy tak ok 160 km/h było słychać wyraźny świst powietrza (myślałem że szyba była niedomknięta). AUDI A4 2000 AJM 1.9 TDI Jak myślicie co mogło się stać ?
grochu Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Nie wiem nawet bo niedawno kupiłem ten samochód i nie sprawdzałem katalizatora czy jest czy już ktoś coś kombinował, rano sprawdzę czy jest i się odezwę a jeżeli będzie to mam go wydłubać?? czy po prostu wymienić?? Jaki masz przebieg i czy jestej jego w 100% pewny? Jeżeli duużo pow. 200.000 to zapewne katalizator może być zapchany i blokuje prwaidłowe odprowadzenie spalin. Poczytaj na forum bo jest trochę opinii... Ja rónież przymierzam się do wydłubania go Witam. Mam podobny problem. Autko niema mocy. Rozpędza sie powoli i max do ok. 120km/h. Obroty zatrzymują się na 4 – biegu przy 3200 a na 5 biegu 2500. Jakiś czas temu podczas jazdy tak ok 160 km/h było słychać wyraźny świst powietrza (myślałem że szyba była niedomknięta). AUDI A4 2000 AJM 1.9 TDI Jak myślicie co mogło się stać ? Kolego po pierwsze to podepnij VAG, sprawdź błędy i zrób pełne logi. Na foru jest kilku specjalistów od czytania logów. Napewno ci pomogą
EnDrIu` Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Witam. Mam podobny problem. Autko niema mocy. Rozpędza sie powoli i max do ok. 120km/h. Obroty zatrzymują się na 4 – biegu przy 3200 a na 5 biegu 2500. Jakiś czas temu podczas jazdy tak ok 160 km/h było słychać wyraźny świst powietrza (myślałem że szyba była niedomknięta). AUDI A4 2000 AJM 1.9 TDI Jak myślicie co mogło się stać ? Zrob jak kolega otworz maske daj w gaz druga osoba patrzy czy gdzies nie ma nieszczelności oraz czy slychac turbo. Jak nie pomoze to VAGuj
walus88 Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 sprawdziłem i narazie nic nikt nie grzebał przy katalizatorze można powiedzieć ze jest nieruszany. Vag podpinało mi ze 4 znachorów i nie ma błędów i to mnie właśnie skromnie mówiąc irytuje...;/
SotoM Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 wężyki od podcisnien posprawdzane- wymienione - na pewno prawidłowo podłączone wszystko...?? synchronizacja rozrządu sie zgadza?? paliwo- gdzie zalewane i kiedy był F.paliwa zmieniany?
Kajkosz Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Opublikowano 17 Lipca 2010 sprawdziłem i narazie nic nikt nie grzebał przy katalizatorze można powiedzieć ze jest nieruszany. Vag podpinało mi ze 4 znachorów i nie ma błędów i to mnie właśnie skromnie mówiąc irytuje...;/ Jak podpinali stacjonarnie w warsztacie, to pewnie tylko błędy oczytali. Trzeba zrobić dynamiczne logi i popatrzeć w parametry.
soobolek Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Również zachęcam do sprawdzania wężyków podciśnieniowych, zwłaszcza tych przy n75, czasami może na oko wydawać się, że jest ok ale po zdjęciu go można dojrzeć wzdłużne pęknięcie...
aju Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 sprawdziłem i narazie nic nikt nie grzebał przy katalizatorze można powiedzieć ze jest nieruszany. Vag podpinało mi ze 4 znachorów i nie ma błędów i to mnie właśnie skromnie mówiąc irytuje...;/ dokładnie rób logi dynamiczne a nie odczytanie błędów u heńka w garażu Jeśli nie wiesz co to jest to jest o tym cała "encyklopedia" na forum Jak podpinali stacjonarnie w warsztacie, to pewnie tylko błędy oczytali. Trzeba zrobić dynamiczne logi i popatrzeć w parametry.
walus88 Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Dzisiaj musiałem przeciągnąć auto na 1-szym biegu żeby się wcisnąć z wydechu wyleciało mi kupę czarnego dymu i autko zbiera się ciut lepiej więc chyba macie rację co do tego zatkania katalizatora za tydzień się za to wezmę z powodu braku czasu i na pewno dam znać co i jak czy się polepszyło czy dalej będzie to samo...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się