Kabaret Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Mam mały problem autko mam od 3 lat i nigdy nie było problemu niestety od jakiegoś czasu mam problem z obrotami, po odpaleniu i w trakcie jazdy wolne obroty silnika to 1200, po podpięciu vaga nie wykazało żadnych błędów, idąc dalej sprawdziłem wszystkie przewody podciśnienia i nic się nie zmieniło, następnie wyczyściłem przepustnicę dokonałem adaptacji i nadal bez zmian. Dodam, że od chwili gdy pojawiły się problemy z obrotami to przy odpalaniu od czasu do czasu silnik sobie strzeli. Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc bo brak mi już pomysłu co to może być. Dodam tylko że nie ma falowania obrotów.
mateogda Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Czujnik temperatury (parametry bieżące) albo nieszczelny kolektor, jeździsz na gazie?
Kabaret Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2007 czujnik temperatury wymienion, w samochodzie nie ma lpg bo jestem jego przeciwnikiem
mateogda Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 czujnik temperatury wymienion i sprawdzona poprawność wskazań (oczywiście), regulator wolnych obrotów?, po lewej stronie przepustnicy (pasażer), no i nieszczęsne lewe powietrze. Może od tego strzelania wypluł jakieś uszczelnienie.
Kabaret Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2007 dziwne jest to, że jak popuszczam sprzęgło na wciśniętym hamulcu (jak bym chciał zadusić silnik) to obroty spadają na 800 i się utrzymują, tylko dodam gaz obroty wracają na 1200
predipl Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 kolego rozwiązałeś ten problem ? ja mam identycznie w swojej Audicy.
janSerce Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Witam, dołączam się do tematu, jakiś czas temu, po jeździe, przy parkowaniu nagle obroty wskoczyły mi na 1200 jak by był na ssaniu, ale zaraz to zniknęło więc nie wnikałem co to było ale objawy podobne
danii1987- Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 jak masz możliwość to podmień krokowiec i sprawdź efekty
predipl Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 Wymienilem silniczek krokowy na nowy i nic to nie dało. Ale dlaczego jak mu zatkam Dolot powietrza ręką to wskakuje na 800 i trzyma stabilnie obroty?? Jak odetkam rure z powrotem rosną
maju91 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 odgrzewam wątek wiem że trochę czasu minęło ale udało się komuś rozwiązać problem?? mam dokładnie to samo....
RobertWS Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Panowie uszczelka pod kolektorem ssącym!. I pewnie wam szarpie podczas jazdy równym gazem? Walczyłem z tymi obrotami pół roku. Kolektor odkręci,ć nowe uszczelki i ciszyć się obrotami 800rpm:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się