Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dziwne przypychanie sie-znowu cos z turbina?Co znaczą logi?


lilantoine

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chlopaki pomozcie! Wymienilem turbine na nowa i po jakims czasie cos dziwnego zaczelo sie dziac,mianowicie samochod czasem jakby sie przypychal, Na poczatku po wymianie przyspieszal jakby swobodniej, co to moze byc?jestem przed podlaczeniem pod VAGa u SebMis ale pomyslalem ze Wy moze cos podpowiecie...acha i turbina zaczela jakby troszke glosniej swiszczec...z gory dzieki za podpowiedzi.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może N75 lub jego sterowanie kuleje, zobaczymy wieczorem ;)[br]Dopisany: 11-08-2007, 10:18:34_________________________________________________logi zrobione i mi to wygląda na jakieś nieszczelności w dolocie, ale może koledzy by się jeszcze wypowiedzieli:

tak wygląda 011:1f094ad8cf1bb988m.jpg i jego wykresik: 5ce734cbbce949aam.jpg

do tego 010: 7473d9025809a185m.jpg i 003: 66ec57df40828559m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no długo dochodzi do zadanego, Seb pewno ma rację z tą dziurą

log z 3 bloku pozycja 2 cos źle wygląda. stała wartość 850 jest zdecydowanie za duża. Powinna być na poziomie ok.260. to jest dolot powietrza

003 jest ok, 260 to jest chyba na postoju z tego co pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

log z 3 bloku pozycja 2 cos źle wygląda. stała wartość 850 jest zdecydowanie za duża. Powinna być na poziomie ok.260. to jest dolot powietrza

To sa logi dynamiczne i wartosc 850 jest w tym przypadku wymagana.

To o czym Ty piszesz to na biegu jałowym.

Co do reszty to turbina bardzo powoli pompuje do rzadanej wartosci, a pozniej caly czas ja przekracza.

Moze sztanga zle wyregulowana albo cos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko - co sie stało z dotychczasową turbawką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz katalizator ?

dziure w dolocie bym wykluczyl gdyz doladowaniem pod wiekszym obciazeniem powinno jeszcze bardziej spadac (dziura sie powieksza)... a tu rosnie ..... :rolleyes: ...

[ale moze ...] jak z dymieniem ...?

sprawdz szczelnosc puszki od filtra powietrza .... a moze IC sie rozszczelnil ... :rolleyes:

moze cos przytyka swobodny przepływ gazów .... [ale pewny nie jestem]

rozumiem ze autko wczesniej jezdzilo normalnie ...

gdzie wymianiales turbulum ...

p.s a jak wyglada 008 ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo wymienial warsztat mobil1 na elblaskiej,wlasciciel sam jezdzi passatem w dieselu i wymienial u siebie turbo wiec chyba wiedzial jak to zrobic choc kto wie...stara turbawka sie rozsypala bo dostala sie do niej spinka i sie turbo potrzaskalo.ja sie zupelnie nie znam na sprawach ktore spanky poruszasz w swoim poscie, czy mozesz polecic mi kogos kto moglby zajac sie moja :a4fan: ? dodam jeszcze ze sytuacja wyglada dosc dziwnie bo autko czasem sie przytyka a czasem lata bardzo fajnie i nie ma zadnego problemu,pojawia sie on i znika w dowolnym momencie podczas jazdy. jesli chodzi o dymienie to podczas testowania na VAGu z Sebastianem widzialem w lusterku ze autko bardzo kopcilo na wysokich obrotach, normalnie chmura dymu unosila sie za nami,natomiast w sprawie logow moze wypowiedziec sie tylko SebMis bo on je robil.Przed wymiana turbiny zaczelo sie juz dziac takie zjawisko ze samochod tracil moc.pomagalo jego wylaczenie i ponowne wlaczenie.pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurka wodna, 008 albo zapomniałem zrobić, albo ni gdzieś je wcięło :confused4:

lilantoine dymił bardzo bo jeździliśmy wieczorkiem i w światłach innych aut, a tym bardziej jak starujesz z niskich obrotów to musi trochę zadymić.

może coś z podłączeniem turbiny jest nie tak, zobaczcie samą końcówkę obrotów jak zadane spada a rzeczywiste rośnie, może tutaj jest pies pogrzebany :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to turbo nie jest wcale nowe tylko po kiepskiej regeneracji ...

przyadało by sie zrobic logi jak autko jezdzi normalnie ... :rolleyes:

wiecej pomysłów brak .... :mysli:

p.s moze sztange podregulowac ... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jak widac jest przedewszystkim z "rozkrecaniem" sie turbulum. Ja bym proponowal zrobic logi od 2500 rpm (stabilna jazda i but w podloge od tych obrotów)

Ruszaliscie sztange? Jak chodzi? - po logach widac ze kierownice reaguja z kosmicznym opoznieniem. Przesmarowac jej nigdy nie zaszkodzi. Regulacja tez poniekad ma sens, ale tu raczej bym widzial minimalne otworzenie kierownic, zeby zbic doladowanie do zadanego i z tym poczekajcie jak nie wymyslimy innego rozwiazania bo 0,05 bara roznicy to nie jest duzo.

jest nowe turbo - tylko czy na 100% nowe zakorkowane funkiel nowka nie smigana, czy nowe regenerowane, czy "nowe uzywane" :polew: Co z tym katalizatorem? jest czy wywalony??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...