roberto1986 Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam serdecznie mam następujący powracający problem : podczas porannego odpalenia zimnego silnika, nic się nie dziaje motor odpala ładnie, brak świecenia się kontrolek itp , natomiast po przejechaniu jakiś 20-30 km (po zgaszeniu i uruchomieniu silnika powstają problem) , po pierwsze trzeba go długo kręcic żeby załapał, po uruchomieniu świeci się EPC, obroty stoją na 1300 zamiast na 800-900 , podczas jazdy następują nagłe spadki obrotów nawet do 0,silnika nieda się wkręcic powyżyj 4,5 tyś obrotó, ale za to w tej skali ma jak by większą moc, a check zapala się dopiero po ktorejś próbie tak uruchamianego silnika, jednak nie raz wszystsko po ponownym odpaleniu wraca do normy. Dodam jeszcze że dzisiaj zaobserwowałem że podczas jazy temp . jest na 92 st jednak gdy wyłacze silnik np na stacji i odpale po 10 minutach ponownie skazuwka najpierw przez 10 sek jjest na 105 st puźniej spada do tych 90 ale nie wiem czy to może miec jakiś związek z tym Epc ?
roberto1986 Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 Nie mam vaga. Ale w takim przypadku trzeba chyba bedzie pojechac i podłaczyc po kompa. Ktoś mi powiedział że to może byc cos z przepustnicą albo złym paliwem. Dodam tylko że objawy trochę zmalały , mianowicie po ponownym odpaleniu jak się zapala kontrolnka, gaszę i odpalam ponownie i jest ok , wcześniej musiałem czekac az silnik ostygnie, sprobuje go zalac vipałerem i dodac stp, może pomorze?
udy Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 nie baw się w zmiany paliwa, nie wiem gdzie musiałbyś zatankować żeby tak się samochód pieprzył, zalej bp 98 na porządnej stacji i będzie git, w stp możesz się bawić, jeszcze nikomu podobno nie zaszkodziło, no i vag kolego bez tego ani rusz,
docktor82 Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 hmm... z tego co widze kolego to raczej bedziesz musial wymienic czujnik polozenia walu. jak chcesz wiedziec skad wiem to pisz na prv. powodzenia
domjenick Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 jak chcesz wiedziec skad wiem to pisz na prv. powodzenia Forum jest po to,żeby inni w przyszłości mogli znalezć pomoc-piszcie jawnie o problemach i jak temu zaradzać
docktor82 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 spoko, spoko... objawy sa dokladnie te same co w tym przypadku: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_alt_all_b6_gasnacy_silnik_i_kontrolka_epc-t142945.0.html tu takze jest odpowiedz jak to zrobic
ilo Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Mam pytanie odnośnie tej awarii, bo u mnie przytrafiło się to samo i są identyczne objawy. Czy można przejechać około 30 km. żeby podpiąć pod vaga? czy lepiej zamówić w domu taką usługę ?
M_ILES Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Kolego doctor, obawiam sie, ze troszke kolege w blad wprowadziles, bo mowisz ze to Engine Speed Sensor, a to zupelnie cos innego. Podejrzewam, ze masz na mysli HALL SENDER, jest przykrecony do glowicy silnika, przy walku, tzw.INTAKE CAMSHAFT. Jesli chlopak nie wymienial rozrzadu, nie zmienial polozenia paska roz.czy walka, nie zalozyl zlego paska, to jego klopoty moga wynikac z czegos zupelnie innego. Np. sondy Lambda, lub czujnika temp.silnika, ale to tylko wrozenie, VAG ultwilby sprawe bardzo. Powodzenia
domjenick Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Mam pytanie odnośnie tej awarii, bo u mnie przytrafiło się to samo i są identyczne objawy. Czy można przejechać około 30 km. żeby podpiąć pod vaga? czy lepiej zamówić w domu taką usługę ? podjedz gdzieś na spota w Lublinie i chłopaki zobaczą co tam słychac...
ilo Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Mam pytanie odnośnie tej awarii, bo u mnie przytrafiło się to samo i są identyczne objawy. Czy można przejechać około 30 km. żeby podpiąć pod vaga? czy lepiej zamówić w domu taką usługę ? podjedz gdzieś na spota w Lublinie i chłopaki zobaczą co tam słychac... Spoko, właśnie w Lublinie jestem umówiony tylko czy się nic nie stanie ?
docktor82 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Kolego doctor, obawiam sie, ze troszke kolege w blad wprowadziles, bo mowisz ze to Engine Speed Sensor, a to zupelnie cos innego. Podejrzewam, ze masz na mysli HALL SENDER, jest przykrecony do glowicy silnika, przy walku, tzw.INTAKE CAMSHAFT. Jesli chlopak nie wymienial rozrzadu, nie zmienial polozenia paska roz.czy walka, nie zalozyl zlego paska, to jego klopoty moga wynikac z czegos zupelnie innego. Np. sondy Lambda, lub czujnika temp.silnika, ale to tylko wrozenie, VAG ultwilby sprawe bardzo. Powodzenia tak sie sklada ze mialem identyczne objawy opisane w pierwszym poscie tego tematu a VAG pokazal mi dokladnie te same bledy ktore wyskoczyly koledze z wklejonego przeze mnie tematu tylko ze w jezyku angielskim. wymiana tegoz czujnika ktory nazywa sie dokladnie Engine Speed Sensor zalatwila sprawe. nie pislabym nic na ten temat gdybym nie mial takiego przypadku. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się