radek4359 Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Mam takie pytanie, ponieważ z tym silnikiem mam same problemy, jak nie przewody to cewki itd wpakowałem w niego juz 4.5000 zł w remont i dalej problemy, olej żre, spadek na mocy, postanowilem w niedalekiej przyszłośći nad SWAPEM silnika z B5 do B6 tylko czy się da takie coś zrobić, szukałem coś na ten temat na forum i znalazlem tylko jak kolega przekładał do swojej B6 2.5 TDI silnik z B5 2.7 TDI i to w avancie, http://www.a4-klub.pl/smf/b6_ake_homemade_s4_b6_swap_na_27bit_by_einstein-t14125.0.html ja mam 2.0 ALT benzynka i sedana 2001, moze mi coś doradzicie, silniki do B6 są bardzo drogie a z B5 coś taniej pewnie załatwię, chyba że mi odradzacie takie coś robić Proszę o opinie z waszej strony, wszelkie za i przeciw
letallec Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Jak juz masz cos wkladac to 1.8T(AVJ, BEX, ) z B6.
tigy Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 badałeś ciśnienie sprężania ? jaki masz olej ? vag coś pokazuje ?
radek4359 Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 cisnienie jest ok, pod vaga sie nie wpinalem, musze kabelek kupic tylko nie wiem jeszcze jaki A olej mam Mobil 10w40
udy Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 kolega swapuje na benzynowe 2,7 biturbo, nie na 2,7 tdi, jeżeli już chcesz sie bawić w swap na inny silnik to tak jak kolega wyżej napisał bierz 1.8t, roboty z tym dużo i koszta nie małe, także nie wiem czy ma to sens, może jednak uda ci się doprowadzić swój silnik do porządku, a co w nim takiego remontowałeś ?????
Wandej Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 cisnienie jest ok, pod vaga sie nie wpinalem, musze kabelek kupic tylko nie wiem jeszcze jaki A olej mam Mobil 10w40 2.7 Biturbo to benzyniak Też myślę nad swapem na 1.8T... Więc mogę Ci opchnąc mojego ALT Chyba jeden z niewielu zdrowych na forum co oleju nie chapie Co do swapa ktoś się orientuje w temacie??
radek4359 Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 szlif płaszczyzny, uszczelki, pierścienie, jedna cewka, uszczelniacze, pompa wody, sprzęgło i tyle robilem, ile bys chcial za tego ALT ?
Wandej Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 szlif płaszczyzny, uszczelki, pierścienie, jedna cewka, uszczelniacze, pompa wody, sprzęgło i tyle robilem, ile bys chcial za tego ALT ? Kurcze nie mam kasy na swapa teraz i w ogóle nie wiem czy nie lepiej drugie auto kupić :gwizdanie: Ale myśle że ze 2k... Ori przebieg 154tyś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się