Norbunio Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Panowie czy to prawda że w B6 lampy z przodu są pokryte jakąś ochronną powłoką i jak się je wypoleruje to wcale nie będzie lepiej ? Jęzeli to prawda to nie orientujecie się gdzie kupię klosze do B6 cabrio ?
domjenick Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 i jak się je wypoleruje to wcale nie będzie lepiej nie widziałem tego na "żywo" ale zdjęcia coś tam pokazują,że można odrestaurować klosz http://www.audizine.com/forum/showthread.php/295668-DIY-ALL-Headlight-Lens-Restoration
andy_sky Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 fajny efekt z tą polerką,ja mam taką głębszą rysę czy powinienem to wybrać papierem o gradacji np 200 a potem jak z lakierem
ALBINEK Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 200-tką to nawet tego nie dotykaj bo narobisz sobie kłopotu.W opisie linku powyżej pisze żeby zacząć 800-1000 a póżniej użyć do wykończenia 1500.To jest tak jak z polerowaniem lakieru.Używasz od 1500 do góry.
bryleks Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 Znalazłem ciekawy filmik odnośnie tematu:
Tedi35 Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Pracując w Valeo przy produkcji lamp powiem wam tyle że lampy przód pokrywane są warstwą jakby przeźroczystego lakieru ( nie będe dokładnie opisywał co to) w celu ochronnym. Jeżeli to zczyscicie papierem a potem przepolerujecie to wygląd będzie może i ładny ale lampa będzie sie matowiła od mycia , nie będzie juz tak odporna na drobne zarysowania czy odpryski od drobnych kamyczków. I trzeba będzie ją częściej polerować. Tylne lampy można dowolnie polerować ( z rozmysłem) i u nas obecnie tez każda polerujemy czy to do nowej klassy E, nowego Cayenne'a, touarega i innych.
andy_sky Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 i na pewno jako pracownik tej firmy proponujesz by kupić nowe
Tedi35 Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 i na pewno jako pracownik tej firmy proponujesz by kupić nowe A to mnie nic nie obchodzi co kto sobie zamontuje w aucie a nowych nie polecam bo nic z tego nie mam i sklepu detalicznego dla Valeo nie prowadzę. W poście powyżej pisałem tylko o tym jak wygląda "szkło" w naszych lampach odnośnie powłoki ochronnej i takich tam
Bieniek Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Firma gdzie wiekszosc regeneruje soczewki zajmuje sie takze reflektorami. http://www.regeneracja-hc.com/
Artur82 Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Pracując w Valeo przy produkcji lamp powiem wam tyle że lampy przód pokrywane są warstwą jakby przeźroczystego lakieru ( nie będe dokładnie opisywał co to) w celu ochronnym. Jeżeli to zczyscicie papierem a potem przepolerujecie to wygląd będzie może i ładny ale lampa będzie sie matowiła od mycia , nie będzie juz tak odporna na drobne zarysowania czy odpryski od drobnych kamyczków. I trzeba będzie ją częściej polerować. Tylne lampy można dowolnie polerować ( z rozmysłem) i u nas obecnie tez każda polerujemy czy to do nowej klassy E, nowego Cayenne'a, touarega i innych. Kolega ma racje...u brata w Focusie bo polerce lampy zmatowialy po niecaly roku...do tego stopnie ze poszly na smietnik
Artur82 Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 a jakby po polerce walnąć na to klar hm ciekawe....moze i cos z tego by bylo...tylko na jak dlugo
Bieniek Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 a jakby po polerce walnąć na to klar hm ciekawe....moze i cos z tego by bylo...tylko na jak dlugo Obawiam sie pomalowanie tego nieodpowiednim lakierem i domowym sposobem odbije sie na kat i sposob rozprszania swiatla.
andy_sky Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 może kolega Tedi35 podpowie czym Valeo pokrywa te klosze
bryleks Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Na pewno jest to jakiś opatentowany środek i nie dowiemy się czym dodatkowo chroniona jest lampa.
Tedi35 Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Panowie mimo że pracuje w Laboratorium gdzie robimy wszystkie testy świecenia to powiem tyle że wygląda to jak lakier bezbarwny z domieszką czegoś co utwardza ten lakier i chroni przed zarysowaniami ( przy normalnym użytkowaniu). Warstwa jest liczona w mikronach i nie przekracza liczby 60-80 mikronów. Nakładają ją roboty ABB i mega szybko wysycha. Szyba lampy wcześniej jest dejonizowana powietrzem w celu usunięcia ładunków i zanieczyszczeń. Składu lakieru nie znam bo tym zajmują sie koledzy ale mogę zapytać jak to sie nazywa dajcie mi 1-2 dni. Gorzej z polakierowaniem tego bo naprawdę jest to równo nakładane. Co do polerki sam bym sobie wypolerował na zakładzie ale nie ryzykuje a ściągać kloszy do lakierowania mi się nie chce.
Artur82 Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 czyli po tym co kolega pisze mysle ze wiekszysz problemow z lakierowaniem takiej lampy w konfiguracji bezbarwny+utwardzacz nie powinno byc... ...po takim lakierze przeciez tez mozna zapodac polerke i bedzie
domjenick Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 po takim lakierze przeciez tez mozna zapodac polerke i bedzie jasne-efekt podobny do polerowania lakieru na aucie jak dobrze zrobisz-efekt też będzie za***isty...
ALBINEK Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Nie wiem czy plastik w zetknięciu z lakierem bezbarwnym nie zajdzie w reakcje chemiczną i nie zrobi się matowy .
Orange Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 przydałoby się wykraść trochę tego specyfiku z Valeo... :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się