kowal1020 Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 BS Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17792.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17793.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17794.html dynamiczne Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17801.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17802.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17803.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17804.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17805.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17806.html statyczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17807.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17808.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17809.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17810.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17811.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17812.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_17813.html Z góry dziękuję
Bugatti Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 Turbo wolno wstaje. Sztanga źle wyregulowana. Poszukaj było na forum jak ją wyregulować. Pozdr.
kowal1020 Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Opublikowano 18 Lipca 2010 nie mogę znaleść jak sztangę wyregulować może ktoś poda linka?
odzim Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 zrób jeszcze raz 011 na 3 biegu i na 4 do ilu ci sie uda
ciahciah Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 -do sprawdzenia układ podciśnieniowy i dolot pod względem szczelności, wymień w ciemno wszystkie podejrzane wężyki i posprawdzaj rury i łączenia czy nie ma zaolejenia gdzieś -erg do czyszczenia, wypadało by to samo zrobić z kolektorem ssącym jeśli jest zawalony smołą(najlepiej wypalanie zastosować), potem nową uszczelkę trzeba, śruby dokręcasz 25Nm -sztanga gruszki do korekty, masz ją skrócić, skręcić sztangę, przy 3500obr w logu 011 ma być 65% -popraw/wstaw loga dynamicznego 000, obecnie pod jego opisem jest log statyczny -log 001 robiłeś z włączonymi światłami, radiem, nawiewem i klimą? jeśli tak powtórz loga 001 statycznego przy rozgrzanym silniku do 90C i przy wyłączonych wszystkich urządzeniach dodatkowych.
kowal1020 Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 Egr zaślepiony. jutro zrobie brakujące logi.[br]Dopisany: 18 Lipiec 2010, 21:31_________________________________________________oto brakujące logi: 011 na 4-ym biegu: http://vaglog.rtnet.pl/rycho_18008.html 011 na 3-im biegu: http://vaglog.rtnet.pl/rycho_18009.html 000 dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/rycho_18010.html 001 statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/rycho_18011.html z góry dziękuję za pomoc
odzim Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 wygląda na to ze kierownice w turbinie Ci sie zacinaja , czysciles ta turbine ? sztange narazie zostaw w spokoju , doprowadz turbo do porzadku a potem zobaczy sie czy sztange trzeba skaracac
kowal1020 Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 niemożliwe, przy wymianie sztangi sprawdzaliśmy czy sie turbina nie przycina, kierownice chodziły wyjątkowo luźno. Grucha była regenerowana, może coś z nią nie tak?
ciahciah Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 - proponuje zmienić vagiem dawkę tak na 3,8mg, trochę zrywniejszy silnik się zrobi a w spalaniu nie będzie różnicy - termostat masz już nie pierwszej młodości jak 90C nie osiąga, jak spada temp poniżej 87C w trakcie przyspieszania wymień go na ori z aso, koszt ponad 100zł ale problem z głowy na długo - gruszka do wymiany, ale zanim to zrobisz, po odjęciu gruszki sprawdź czy letko chodzi bolec od kierownic, ma się jednym paluszkiem przestawiać i nie wadzić, wypadało by też sprawdzić N75, możesz podmienić z N18 na próbę i zrób loga 011dynamicznego na 3 i 4 biegu
kowal1020 Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Opublikowano 21 Lipca 2010 okazało się że przyczyną wadliwie działającego turbo był załamany wężyk idący od sztangi do n75. po poprawieniu działa idealnie. oto logi 008 i 011: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_18110.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_18109.html
ciahciah Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 a na samym poczatku mówiłem o wężykach, wiec się nie dziw że później gruszkę proponowałem wymienić jak możesz wzuć jeszcze loga dynamicznego 011 na 3 biegu zrobionego w zakresie obrotów 1400-4300 bo ten co wrzuciłeś chyba był pod dużą górkę robiony, albo na 4 biegu z górki.
kowal1020 Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Opublikowano 21 Lipca 2010 oto 011 nie z górki. Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_18111.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się