jurciecho Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Witam Audi a4 silnik afn. Objawy odpalam silnik brak mocy gaz do oporu autko nie idzie. wrzucam na luz, po przekroczeniu 2500 obr/min włączam bieg i autko idzie normalnie. wyłączam silnik potem odpalam i znowu ten sam problem. Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki
LORD DIABLO Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 pewnie zapieczone kierownice w turbinie podlacz vaga i sprawdz czy sa jakies bledy
LAKIER88 Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 jest to tryba awaryjny silnika mogą byc zpieczone kierownice w turbinie, zawór N75 lub czyjnik doładowania turbiny znajdujący sie na rurze IC lup po prostu jakaś nieszczelnośc podcisnienia wzięło sie to prawdopodobnie z częstej jazdy na za niskich obrotach
Sztomel Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 problem jest natury czysto elektrycznej a nie zapieczonych kierownic turbosprężarki - podepniesz się pod Vaga to się dowiesz jaki jest kod błędu pokazywany, jak poznasz kod błędu to będziesz wiedział o co chodzi a jak nie to zapytaj tutaj.
krzych941 Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 a czy zaobserwowałeś dymienie ztłumika ?
Ciechol Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam Audi a4 silnik afn. mam taki sam problem odpalam silnik brak mocy gaz do oporu autko nie idzie. wciskam sprzęgło i zwiększam obroty do 2200 obr/min puszczam sprzęgło autko idzie normalnie czy prawie normalnie. Wyłączam silnik potem odpalam i znowu ten sam problem. Tak wiec audi dostaje "kopa" po przekroczeniu 2200 obr/min Po diagnostyce Vagiem wywala taki błąd: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 27-00 - Implausible Signal logi dynamiczne 003 i 011 wyglądają następująco: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5efaa341c7f7f766.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2ada2ce8b3d2aa65.html Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki
Sztomel Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 przyczyną takiego zachowania auta jest ww. błąd przepływki co widać również w logu 003 gdzie MAF actual pokazuje stale wartość zastępczą 550 mg/skok, zmierz zatem napięcia na wtyczce od przepływki wg opisu : http://obrazki.elektroda.net/33_1279783620.jpg a jeśli na wtyczce napięcia będą prawidłowe to przepływka do wymiany.
Ciechol Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Okazało się że faktycznie problem jest natury czysto elektrycznej - we wtyczce niema napięcia. Jak wyszukać przyczynę ? Z góry dziękuje za pomoc
Sztomel Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 najpierw sprawdź wszystkie bezpieczniki (sprawdź wszystkie bo nie wiem który jest od zasilania G70 w A4) a potem trzeba sprawdzić całą wiązkę od G70 aż do sterownika silnika - innej opcji nie ma.
Ciechol Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Cóż się okazało: 1.Sprawdziłem bezpieczniki ale żadnego przepalonego nie znalazłem. 2. Sprawdziłem jeszcze raz napięcia w kostce od przepływomierza i tym razem o dziwo były. 3.Wykonałem jazdę próbną - niestety autko nadal mułowate 4.Ponownie sprawdziłem napięcia w kostce od przpływki - tym razem również były 5.Sprawdziłem autko Vagiem i wywala taki błąd którego nie daje się usunąć 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground 6 Sprawdziłem ze logu 003 gdzie MAF actual pokazuje nadal stale wartość zastępczą 550 mg/skok Postanowiłem w najbliższym czasie wymienić przepływomierz. Czy słusznie? Za wszelkie sugestie dziękuję
spanky Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Cóż się okazało: 1.Sprawdziłem bezpieczniki ale żadnego przepalonego nie znalazłem. 2. Sprawdziłem jeszcze raz napięcia w kostce od przepływomierza i tym razem o dziwo były. 3.Wykonałem jazdę próbną - niestety autko nadal mułowate 4.Ponownie sprawdziłem napięcia w kostce od przpływki - tym razem również były 5.Sprawdziłem autko Vagiem i wywala taki błąd którego nie daje się usunąć 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground 6 Sprawdziłem ze logu 003 gdzie MAF actual pokazuje nadal stale wartość zastępczą 550 mg/skok Postanowiłem w najbliższym czasie wymienić przepływomierz. Czy słusznie? Za wszelkie sugestie dziękuję skoro wszystko sprawdziles wlacznie z napieciami w kostce to chyba jednak trzeba wymienic lmm
Sztomel Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 jeśli napięcia na wtyczce są a w MAF actual masz nadal wartość 550 mg/suw to wymieniaj przepływkę.
Ciechol Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Był to przepływomierz. Po jego wymianie autko dostało takiego wigoru, że po wciśnięciu pedału gazu fotel ucieka z pod siedzenia. Dziękuje wszystkim za okazana pomoc. Szczególne podziękowania kieruje do kolegi który używa nicka Sztomel. Jego rady i sugestie co do przyczyny usterki okazały się niezwykle trafne.
lukasz_siw Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Witam, więc może to komuś pomoże. Miałem problem z swoim Audi a4 b5 1.9 tdi 110ps problem objawiał się tym, iż przy włączeniu 5 biegu przekroczeniu prędkości ok 130km/h odcinało jakby turbinę i nie był już wtedy taki dynamiczny jakby turbina przestawała działać problem znikał po wyłączeniu silnika. Diagnostyka VAG nic nie dała nie pokazała żadnego błędu. Więc tel do mechanika opowiedziałem mu objawy i stwierdził że turbinę trzeba wyczyścić tak też zrobił i po problemie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się