Eternal_Slavo Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Główny problem polega na gasnącym silniku. Zaraz po zapaleniu gaśnie. Nie wiem czy to ma jakiś związek (nie znam się, dlatego tu jestem heh), ale jakiś miesiąc temu miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą, termostat i pompę wodną. Gdzieś tutaj przeczytałem, że może to być wina gównianej pompy (ktoś napisał o podobnym problemie). Druga sprawa, że kolektor mam pęknięty od momentu zakupu samochodu czyli jakieś 3 lata temu. Wspominam o tym, bo również przeczytałem, że może to być wina błędnych informacji, które przesyła sonda lambda. No i na końcu problem z falowaniem obrotów przy deszczowej pogodzie i raczej niskich temperaturach - samochód miał wymienione kable od świec, był podpinany pod VAG. Niby błędy usunięte, ale żadnych korzyści to nie przyniosło, problem pozostał. Trochę chaotycznie opisałem dolegliwości mojego wozidła, ale mam nadzieję, że ktoś będzie w stanie złożyć problemy do kupy i przytoczyć mi jakąś pomocną diagnozę.
WinterOOOO Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 a po jakim czasie gaśnie?? nie mruga czasem żółta kontrolka od imo?
Eternal_Slavo Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 Gaśnie zaraz po odpaleniu. I tak, kontrolka mruga.
Samaelos Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Jaki miga kontrolka z kluczem to immobiliser coś nie łączy. Tu jest odpowiedni temat na tego typu problem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2784.0
M_ILES Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Kolego, caly czas jezdziles z peknietym kolektorem (dolotowym rozumiem)?
Eternal_Slavo Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 Jaki miga kontrolka z kluczem to immobiliser coś nie łączy. Tu jest odpowiedni temat na tego typu problem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2784.0 Tak, właśnie ta kontrolka mruga. Czyli czeka mnie trochę zabawy. Kolego, caly czas jezdziles z peknietym kolektorem (dolotowym rozumiem)? Wylotowym.
WinterOOOO Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 jeśli chodzi o ta kontrolkę spróbuj odpalić innym kluczykiem
Eternal_Slavo Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 jeśli chodzi o ta kontrolkę spróbuj odpalić innym kluczykiem To było pierwsze co zrobiłem, zanim jeszcze tu napisałem. No i sprawa wygląda tak, że zrobiłem wszystko wg tutorialu z linka powyżej, ale sam immobilizer chyba się spalił. Po zdjęciu klemów z akumulatora i ponownym założeniu auto odpala. Za każdym razem trzeba tak robić, żeby odpalić samochód. I teraz mam pytanie czy jest na forum tutorial demontowania i zakładania samego immo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się