Robson77 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam.Mam problem z układem chłodzenia polega on na tym,że podczas jazdy znika płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego.Po zgaszeniu silnika i odkręceniu korka płyn powraca.Podczas jazdy gdy znika płyn przewody chłodnicze są bardzo twarde w porównaniu do innego auta o tym samym silniku,gdy odkręcę korek i płyn wróci przewody stają się miękkie.Dodam,że korek zbiorniczka wyrównawczego założyłem z drugiego auta gdzie nie było takich problemów a objawy nie ustąpiły.
ALBINEK Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 W układzie chłodzenia zawsze jest ciśnienie kiedy silnik pracuje i to jest normalne.Zależy jakie duże masz to ciśnienie.Czy wyrzuca płyn ze zbiorniczka wyrównawczego ?.Może coś złego zaczyna się robić.Pompa wodna,uszczelka pod głowicą
Robson77 Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 To,że ciśnienie jest zawsze w układzie chłodzenia to wiem ale co powoduje,że podczas jazdy płyn chłodniczy zostaje zassany ze zbiorniczka do silnika.Po zatrzymaniu auta nie gasząc silnika odkręcam korek zbiorniczka i płyn powraca.
ALBINEK Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 To,że ciśnienie jest zawsze w układzie chłodzenia to wiem ale co powoduje,że podczas jazdy płyn chłodniczy zostaje zassany ze zbiorniczka do silnika.Po zatrzymaniu auta nie gasząc silnika odkręcam korek zbiorniczka i płyn powraca. To że płyn powraca po odkręceniu korka to też normalne.Jeżeli nie gotuje się i płyn nie jest wyrzucany na zewnątrz przez korek od zbiorniczka i go nie ubywa to wszystko jest ok.
tezet627 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Kolego to wygląda na uszczelkę pod głowicą kumpel miał właśnie takie objawy w passacie.... Odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego i sprawdź czy czuć spaliny, lub czy pojawiają się pęcherzyki powietrza.
piotrsob1 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Na bank spaliny przedostają się do układu chłodzenia. Do wyboru trzy opcje: - dmuchnięta usczelka pod głowicą - pęknięta głowica - nieszczelna chłodnica spalin EGR-a Jest jeszcze czwarta, ale bardzo mało prawdopodobna, pęknięty blok silnika. Którą wybierasz ?
Robson77 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 dzięki koledzy wszystkie wasze sugestię sprawdzę i dam znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się