tommylee Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 hejka, mam pytanie od mojego ziomka z ukrainy, który ma takie same autko (silnik) jak ja. Wyskoczył mu błąd na VAG: 3 Faults Found: 16730 - Camshaft Position Sensor (G163): Implausible Signal P0346 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Dzwonił, że jakiś metaliczny odgłos wali z silnika. Zakładam że stało się coś z rozrządem. Pytanko takie, czy wiadomo w której to głowicy coś się wysypało, czy przeskoczył mu pasek rozrządu. Niestety u niego w miejscowości speców od audi brak, a do Lvova ma trochę km. pozdro
M_ILES Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Przy przestawionym rozrzadzie pojawia sie: 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation Ale byc moze u niego bedzie sie dalo rozebrac wszystko i ustawic rozrzad ponownie, nie jest to wielka filozofia (15min mnie to zajelo). Bywa tez, ze przy zalozonym nieodpowiednim pasku(ilosc zabkow), lub jego slabym naciagu(przeskoczyl) tez sie to pojawia. Jednakze metaliczny dzwiek z silnika, moze swiadczyc o tym, ze zle ustawiony rozrz.spowodowal uszkodzenie silnika poprzez uderzenie tloka w zawory, ktore sie posypaly. Ale to moja teoria, zatem prosze jakiegos fachmana, zeby zweryfikowal teorie.
ghost1717 Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Nie straszcie chłopaka przestawionym rozrządem... LUDZIE!!! do wymiany czujnik pozycji wałka rozrządu chyba około 60-100 zł w ASO szukaj czujników w głowicy od sciany grodziowej są 4 po 2 w każdej głowicy od strony przedziału pasażerskiego pozdrawiam Łukasz ps. Jeśli rozrząd był na czas zrobiony to wszystko powinno być ok, spytaj sie kolegi czy nie zauważył dziwnego falowania obrotów lub przytrzymywania obrotów nienaturalnie powyżej jałowego tj. 1100 rpm- 1300 jeśli tak to na 100% czujnik!
tommylee Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Opublikowano 29 Lipca 2010 hej znajomek odpisał mi dziś, że ten dźwięk to takie terkotanie jakby zawór chyba klepał. Natomiast silnik trzyma obroty ale zdarza się mu falować. Generalnie jest cały blady ze strachu i silnika nie odpala. Tak się tylko zastanawiam, skoro w tych silnikach są 4 czujniki położenie na wałkach to skąd wiadomo będzie w której głowicy się posypał czujnik albo zawory?
radi Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Mialem u siebie to samo,stukanie delikatne zaworow i blad walka i walu,okazalo sie ze pasek przeskoczyl przy ostrej jezdzie tylko o 1 zabek
tommylee Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Opublikowano 29 Lipca 2010 Mialem u siebie to samo,stukanie delikatne zaworow i blad walka i walu,okazalo sie ze pasek przeskoczyl przy ostrej jezdzie tylko o 1 zabek ale jeździłeś normalnie czy pauza?
radi Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 przeskoczyl mi pasek przy wyprzedzaniu, redukcja z 4 na 3,raczej ostra i w miare szybka jazda.
M_ILES Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Dlatego ja zawsze mocno naciagam pasek, a po 400milach dociagam jeszcze raz. :gwizdanie:
cinek mk IV Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 panowie pitu pitu... atu jeszcze żadna konkretna odpowiedź nie padła ten " 2 bank (g163)" gdzie się znajduje w lewej czy prawej głowicy z przodu czy z tyłu????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się