Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] logi w automacie-jak?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów

Mam pytanie czy ktoś robił logi dynamiczne w aucie na "leniuchu""?

Jeżeli tak to prosilbym o wskazówki tzn. ktore bloki dla silnika,i czy robi się logi dla skrzyi biegów np.gdy coś jej dolega?

PS. Wielkie brawa :oklaski: dla kol. Baskeciora za film instruktażowy

Jeszcze jedno,może ktoś ma prawidłowe logi do porównania dla silnika 1Z

Opublikowano

może ktoś ma prawidłowe logi do porównania dla silnika 1Z

stawiam flachę, że na forum znajdziesz dla 1-zeciora logi.

Dla skrzyni z tego co pamiętam logów się nie robi, tylko można popatrzeć w niektóre bloki w sterowniku 02 (piszę z pamięci, ale to chyba 02 jest dla ASB).

Opublikowano

dzięki bardzo ale przejżałem chyba :mysli: wszystkie, no i nikt nie napisał że robił to z automatyczną skrzynią biegów

Czy robić to na trzecim biegu i kapeć w podłoge?

Pozdro

Opublikowano
Czy robić to na trzecim biegu i kapeć w podłoge?

Wydaje mi się, że w pozycji D. Weź drugą osobę, żeby laptopa trzymała :decayed:

Opublikowano

czy napewno na D ???

to jest skrzynia 4-ro biegowa, jak mam dusić obroty do 4500 to na zegarach będe miał ok 140km/h

Tak myślę :mysli: jadąc do Katowic z prędkością 110-130 to obroty mialem do 4000

A co do drugiej osoby to wezmę córcie :rolleyes: napewno sobie poradzi.

Opublikowano

Dzięki bardzo kolego,tak też zrobie.

A jak już tego dokonam, to wrzuce na forum i poproszę o diagnozę bo coś licho lata.

Pozdrawiam

Opublikowano

Zapinasz 2 i logujesz od samego dołu. Innego sposobu nie ma :(

Ostatnio tak logowałem AFN`a w automacie.

Koledzy a jak mam Multitronik z możliwością ręcznej zmiany biegów, to może lepiej będzie jak będe jechał na 3 na ręcznej zmianie, niż na D od 2? Jak to jest? Proszę o porady :)

Opublikowano

Zapinasz 2 i logujesz od samego dołu. Innego sposobu nie ma :(

Ostatnio tak logowałem AFN`a w automacie.

Koledzy a jak mam Multitronik z możliwością ręcznej zmiany biegów, to może lepiej będzie jak będe jechał na 3 na ręcznej zmianie, niż na D od 2? Jak to jest? Proszę o porady :)

Sprawa jest prosta. Musisz dak dobrać przełożenie skrzyni, aby przy maksymalnym wychyleniu buta nie nastąpiła redukcja w dół. Mniej ważne jest czy na 2,3,czy 4 biegu automatu. Oczywiście logowanie w manualu na 3 biegu od 1500 rpm więcej powie o sprawności turbiny od dołu , ale czasem nie ma innego wyjścia, jak logować przy użyciu dostępnych środków (czujnego buta i oka ;) )

Spróbuj na manualnym sterowaniu właczyć 3 bieg i loguj od 1500 rpm z butem w podłodze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...