PAWEL69 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Witam wszystkich forumowiczów Mam pytanie czy ktoś robił logi dynamiczne w aucie na "leniuchu""? Jeżeli tak to prosilbym o wskazówki tzn. ktore bloki dla silnika,i czy robi się logi dla skrzyi biegów np.gdy coś jej dolega? PS. Wielkie brawa :oklaski: dla kol. Baskeciora za film instruktażowy Jeszcze jedno,może ktoś ma prawidłowe logi do porównania dla silnika 1Z
pre_pl Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 może ktoś ma prawidłowe logi do porównania dla silnika 1Z stawiam flachę, że na forum znajdziesz dla 1-zeciora logi. Dla skrzyni z tego co pamiętam logów się nie robi, tylko można popatrzeć w niektóre bloki w sterowniku 02 (piszę z pamięci, ale to chyba 02 jest dla ASB).
PAWEL69 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2007 dzięki bardzo ale przejżałem chyba wszystkie, no i nikt nie napisał że robił to z automatyczną skrzynią biegów Czy robić to na trzecim biegu i kapeć w podłoge? Pozdro
adamq Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Czy robić to na trzecim biegu i kapeć w podłoge? Wydaje mi się, że w pozycji D. Weź drugą osobę, żeby laptopa trzymała
PAWEL69 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2007 czy napewno na D ??? to jest skrzynia 4-ro biegowa, jak mam dusić obroty do 4500 to na zegarach będe miał ok 140km/h Tak myślę jadąc do Katowic z prędkością 110-130 to obroty mialem do 4000 A co do drugiej osoby to wezmę córcie napewno sobie poradzi.
baskecior Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zapinasz 2 i logujesz od samego dołu. Innego sposobu nie ma Ostatnio tak logowałem AFN`a w automacie.
PAWEL69 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Dzięki bardzo kolego,tak też zrobie. A jak już tego dokonam, to wrzuce na forum i poproszę o diagnozę bo coś licho lata. Pozdrawiam
prego Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 Zapinasz 2 i logujesz od samego dołu. Innego sposobu nie ma Ostatnio tak logowałem AFN`a w automacie. Koledzy a jak mam Multitronik z możliwością ręcznej zmiany biegów, to może lepiej będzie jak będe jechał na 3 na ręcznej zmianie, niż na D od 2? Jak to jest? Proszę o porady
baskecior Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 Zapinasz 2 i logujesz od samego dołu. Innego sposobu nie ma Ostatnio tak logowałem AFN`a w automacie. Koledzy a jak mam Multitronik z możliwością ręcznej zmiany biegów, to może lepiej będzie jak będe jechał na 3 na ręcznej zmianie, niż na D od 2? Jak to jest? Proszę o porady Sprawa jest prosta. Musisz dak dobrać przełożenie skrzyni, aby przy maksymalnym wychyleniu buta nie nastąpiła redukcja w dół. Mniej ważne jest czy na 2,3,czy 4 biegu automatu. Oczywiście logowanie w manualu na 3 biegu od 1500 rpm więcej powie o sprawności turbiny od dołu , ale czasem nie ma innego wyjścia, jak logować przy użyciu dostępnych środków (czujnego buta i oka ) Spróbuj na manualnym sterowaniu właczyć 3 bieg i loguj od 1500 rpm z butem w podłodze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się