Glovash Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Witam Wszedłem dziś pod auto i zastałem niezbyt optymistyczny widok... Niestety nie wiem co to jest i dlaczego, ale nie podoba mi się to... Fotki: http://img820.imageshack.us/i/1001698.jpg/ http://img80.imageshack.us/i/1001699u.jpg/ nie podoba mi się, że jest tam tak "mokro" od oleju a jeszcze bardziej te 2 dziury ... Uploaded with ImageShack.us Pomoże ktoś?? Jestem załamany ;/
Cristoforo Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 normalny wyciek czym Ty jestes załamany pocenie sie łączenia silnika z korpusem skrzyni wymienić uszczelniacz wału od strony skrzyni jesli tam kapie oleju i sa plamy to jest powód do wymiany a pocenie się to rzecz normalna po tylu latach i przebiegu
kalik Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Jak pisał Cristoforo może lecieć z uszczelniacza na wale, ale ja obstawiałbym raczej na nieszczelność miski olejowej. Olej lubi zaciekać z tamtej strony. Jeżeli nie musisz dolewać 1 litra od wymiany do wymiany to nie ma się czym stresować. U mnie też się poci, wymieniałem juz 2 razy uszczelkę pod misą, uszczelniacz na wale od strony skrzyni i wszystkie uszczelniacze od strony rozrządu i nadal się skądś przesącza. Nie mam siły już z tym walczyć, bo na 10 tys km dolewam 2 setki oleju.
mlodyy Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 sprawdz skad leci pewnie miska jak zawsze
spetsnaz Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Popieram przedmówców, sprawdź tylko czy nie jest to olej ze skrzyni. Jeżeli poziom oleju przekładniowego jest ok, to nie masz się czym martwić. Napraw usterkę przy wymianie sprzęgła.. nie musisz się spieszyć.
SotoM Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 u mnie tez było tak mokro - bardzo mnie to bolało - nienawidzę takich widoków we własnym pojeździe. dziś zrzuciłem skrzyni i wymieniłem uszczelniacz(całą flansze z uszczelniaczem) do tego musiałem się szarpnąć na sprzęgło bo nie które nity na tarczy zaraz by lizały biernie 2umasu i docisku... nie chce mi się 2 razy zrzucać skrzyni. pomyślałem żeby wymienić sama tarcze ale nie opłaca sie. bardziej sie opłaca kupic całe sprzegło kompletne niz na elementy... uszczelniacz Erling'a - 123zł sprzęgło Sachs'a -570zł
Glovash Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Opublikowano 30 Lipca 2010 z uszczelką, uszczelnianiem itp. to spoko, bo przerabiałem już to w poprzednim aucie... bardziej zaniepokoiły mnie te 2 dziury... co to jest ?? jak to zobaczyłem to pomyślałem, że nie ma jakiś 2 śrub...[br]Dopisany: 30 Lipiec 2010, 18:40_________________________________________________aha... oleju w silniku nie muszę dolewać... plam pod autem, też nie widziałem... więc chyba nie kapie...
SotoM Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 te dziury to miejsce aby dojść kluczem aby odkręcić 2i śruby mocujące miskę do bloku silnika
Glovash Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 aaaa dzięki. To mnie uspokoiłeś W sobotę ojciec był moim autem u swojego znajomego i jego mechanik luknął na szybko, że to nie ze skrzyni tylko gdzieś z silnika... i że często w Audi tam się poci..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się