jacue Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 Witam, ostatnio mam "nieswiezy" (delikatnie nazwane) zapach z nawiewow. Mam srodek Wurth'a do dezynfekcji klimy, na ktorym jest napisane aby wprowadzic srodek do przewodu (odplywu) skraplacza, a nastepnie przez 30sek rozpylac. Gdzie jest jest odplyw ze skraplacza w B7? PZDR
szogun0 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Nie ma w żadnym samochodzie. Jak coś to odpływ z parownika. Jest od spodu samochodu.
rico11 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Nie wiem jak w B-7 , ale w B-6 nie można znaleźć tego odpływu tzn. schowany jest gdzieś za wytłumieniem i nie ma możliwości włożenia tego wężyka. Ja stosowałem ten środek sikając na parownik.
obcy82 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Rico mam pytanko - też mi śmierdzi gdy wyłączę klimę - miesiąc temu oddałem do zakładu, żeby nabili i odgrzybili, smród po wyłączeniu klimy pozostał, było troch lrpirj może przez tyzień a później jeszcze gorzej. Kupiłem więc jakiś środek do odgrzybiana klimy, włączyłem obieg wewnętrzny i nawaliłem tego pod fotel pasażera gdzie zaciąga powierze przy obiegu wewnętrznym - też nie pomogło. Dalej cuchnie Filtr kabinowy wymienam co 12 tyś km (w moim przypadku to co 3 miesiące), może wiesz co trzeba wymienić lub wyczyścić aby wreszcie nie cuchniało w B6? Gzieś coś czytałem o tych parownikach (że się coś wymienia czy coś takiego) gdzie w ogóle jest ten parownik? Z góry dzięki za odpowiedź.
julo23 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Parownik jest schowany, żeby sie dostać trzeba zdemontować schowek. Jest na forum ze zdjeciami opis. Póżniej ściaga sie taką gumową zaślepkę i widać parownik.
jacue Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 W B7 ten parownik jest w tym samym miejscu co w B6?
lemak Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Raczej tak zeby sprawdzić klucz 8-ka i pięć śrubek i wszysko widać http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=39455.msg1643768#msg1643768
rico11 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Rico mam pytanko - też mi śmierdzi gdy wyłączę klimę - miesiąc temu oddałem do zakładu, żeby nabili i odgrzybili, smród po wyłączeniu klimy pozostał, było troch lrpirj może przez tyzień a później jeszcze gorzej. Kupiłem więc jakiś środek do odgrzybiana klimy, włączyłem obieg wewnętrzny i nawaliłem tego pod fotel pasażera gdzie zaciąga powierze przy obiegu wewnętrznym - też nie pomogło. Dalej cuchnie Filtr kabinowy wymienam co 12 tyś km (w moim przypadku to co 3 miesiące), może wiesz co trzeba wymienić lub wyczyścić aby wreszcie nie cuchniało w B6? Gzieś coś czytałem o tych parownikach (że się coś wymienia czy coś takiego) gdzie w ogóle jest ten parownik? Z góry dzięki za odpowiedź. Nic tam się nie wymienia tylko trzeba odgrzybić. Ja odgrzybiałem różnymi środkami i efekty były zazwyczaj kilkudniowe( dopóki zapach środka nie wywietrzał). Najlepszy według mnie jest właśnie środek wurtha, bo nie ma żadnych dodatków zapachowych ( troszkę śmierdzi po użyciu), ale przynajmniej u mnie zapach smrodu zniknął. Ja połowę tego preparatu zużyłem sikając w kanał po wyjęciu wentylatora (wężyk włożyłem maksymalnie w stronę parownika i tam posikałem. Następnie zamontowałem s powrotem wentylator i włączyłem na kilka minut. A drugą część preparatu zużyłem sikając przez ten otwór pokazany na zdjęciu z linka kolegi lemak. I tak zostawiłem samochód na cała noc by środek mógł zadziałać.
jacue Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 A ja wczoraj pojechalem do swojego serwisu, a tam wstawili na podlodze przed fotelem pasazera skrzynke podlaczona pod 220Volt, skrzynka ta miala kominek skierowany w strone schowka. Przez 15-20 min samochod byl zamkniety (obieg wewnetrzny, temp. 21 bez klimy, 2gi bieg wentylatora) z wlaczonym tym mocno dymiacym urzadzeniem. Oczywiscie byl rowniez wymieniony filtr kabinowy (jak co druga wymiane oleju). Jak na razie jestem zadowolony z tego zabiegu.
augustA4 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 A ja wczoraj pojechalem do swojego serwisu, a tam wstawili na podlodze przed fotelem pasazera skrzynke podlaczona pod 220Volt, skrzynka ta miala kominek skierowany w strone schowka. Przez 15-20 min samochod byl zamkniety (obieg wewnetrzny, temp. 21 bez klimy, 2gi bieg wentylatora) z wlaczonym tym mocno dymiacym urzadzeniem. Oczywiscie byl rowniez wymieniony filtr kabinowy (jak co druga wymiane oleju). Jak na razie jestem zadowolony z tego zabiegu. Ten zabieg to odgrzybienie parownika ozonowaniem. Niestety na bardzo duże zagrzybienie parownika ( duży smród ) nie daje rady
rico11 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Jak odkręcisz schowek to zobaczysz wentylator. Odkręcasz 4 śruby na klucz 8 na obrzeżach obudowy wentylatora i wyciągasz całość.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się