Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 S-line 2.0 TDi 170 by mgtan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co wy z tym pędzlem gazu :mysli: o co come one bo nie łapie ?

co do przeprogramowania pedału gazu to Masters mówił że zmianiają program i w silniku i w sterowniku pedału gazu... :mysli::)

po programie, reakcja na przy wciskaniu pedłu jest inna... nie chodzi mi o to że jest pierdolnięcie...tylko reakcja na pedał jest lepsza i płynniejsza... musiałbym ci pokazac przed i po... efekt jest jak pisałem... np.

wciskasz pedał płynnie coraz bardziej (nie odrazu w podłogę) i samochód w serii (BRD) przyśpiesza, a potem się momentalnie wkręca i już trzeba zmieniać bieg... a po programie jest tak że jedziesz spokojnie wciskasz trochę pedał głębiej i samochód plynnie odjeżdza... jest dużo lepsza kultura jazdy to raz, a dwa samochód mniej pali przy manewrawach wyprzedzania (nie depczę w podłogę, bo nie trzeba)... cięzko to opisac ale różnica jest odczuwalna i to znacznie na "plus"

Opublikowano

mgtan wynik spoko ale strasznie masz dowalone koksu z dolu bajk ma racje oby to nie wplynelo na niezawodnosc.

A czemu nie chciales zrobic prgramu u Rogala ? Osobisie uwazam ze akurat konkretnie do tego silnika ma zdecydowanie najlepsze.

soft jest raczej bym rzekł średni jeśli chodzi o wyciąganie... i jest taki że jak będe jechał z butem w podłodze to się nie wysra silnik ....

tak jak widziałem wykres tego silnika (nie mojej sztuki) na 208 KM to wóczas można pozbierać aluminium z rury ;-)

ten silnik zniesie i 250 , chodzi o to zeby Nm narastaly plynnie a nie ni , nic nic i nagle jebut.

Opublikowano

mgtan wynik spoko ale strasznie masz dowalone koksu z dolu bajk ma racje oby to nie wplynelo na niezawodnosc.

gdzie ty widzisz ten koks??? mylicie kreski koledzy... :)

Moment obrotowy jest przesunięty dalej przecież... w serii miał koks niżej niż teraz ma...

jak piosałem przedchwilą Bajkowi... no przy 2000 obr w serii miałem 360 Nm a po programie 375 Nm... :gwizdanie: :gwizdanie:

co do softu u rogala, zadecydowało kilka czynników, fakt że nie mogę się do niego dodzwonić w99% czasu, że czekam miesiąc na oferte na hamulce (mimo że przypominam się), że bujam się u nich z reklamacją gwintu (niby jest decyzja ale nie mają jeszcze części) :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano

gdzie ty widzisz ten koks??? mylicie kreski koledzy...

to bajk pomylil ja widze dobrze.juz w serii masz przeladowanie a on nic z tym nie zrobil tylko przesunal ci krzywa o 200 obrotow.

Opublikowano

sorry nie mam skanera w domu wiec jakoś jak z komórki jest tego wykresu

tak żeby było bardzije widzialne... moment obrotowy w serii to kolor rózowy

po programie zielony

dsc030321nm.jpg

Turdzi co do przeładowań... to ja w serii go mam... ale patrze na twój wykres i przy 2000 obr tez masz około 375 Nm :)

Ty masz wiecej Nm między 2200 a 2600, ja mam mniej.. i dopiero przy 2600 2800 mam 413 a Ty tam już 420...

to co się dzieje do 2000 obr to w zasadzie kwestia szybkości zmiany biegów i jak się rozpędzisz... z tego co wiem to na hamowni wyniki sie patrzy od około 1900-2000 obr w zwyż... to usłyszałem od Rogala i od Mastersa...

Turdzi naniosłem twoje cyfry (na czarno) na mój wykres... różnica jest 12-13 Nm przy 2000 obr :) nie sądze żeby był to koks... jakbym miał 400Nm przy 2000obr to bym się zgodził.

dsc030321nmcompare.jpg

Opublikowano

mgtan tragedii nie ma po prostu szkoda ze nic nie zrobili z tym przeladowaniem.takie rzeczy nigdy nie sa dobre bo znaczy ze cos jest nie do konca sprawne.Tak to spoko.

Opublikowano

hmm... ale przecież 90% BRD tak ma... czyli Audi dało po raz drugi d*py :D

masz podejrzenia co może być nie tak?

Jak pamiętam u Rogala jak byłem przed wymianą wtrysku to on jak pisał program to na początku było jescze wiecej dowalone...

Opublikowano

hmm... ale przecież 90% BRD tak ma... czyli Audi dało po raz drugi d*py :D

masz podejrzenia co może być nie tak?

Jak pamiętam u Rogala jak byłem przed wymianą wtrysku to on jak pisał program to na początku było jescze wiecej dowalone...

ja tez mialem delikatny dolek ale on to mi pieknie wyprostowal i Nm narastala rowno i jest rowny ciag jak w 3.0 TDI :)

Opublikowano

Masters i tak spowodował że tego dołka nie ma... jest płasko (choć u ciebie od 2k rośnie a u mnie płasko)... u mnie jak Rogal pisał to zostawił dołek i nie ładnie to wyglądało... i jak dla mnie Mastersa program wygląda duzo lepiej... także według mnie jest na plus.

a masz podejrzenia od czego ten dołek w BRD bywa, bo mówisz że coś jest nei tak w silniku jak rozumiem?

Opublikowano

a masz podejrzenia od czego ten dołek w BRD bywa, bo mówisz że coś jest nei tak w silniku jak rozumiem?

To nie wina silnika tylko turbo. U ojca w 1,9 AVF z turbo od BRD jest to samo.

Opublikowano

aaa czyl;i wszystko w porządku jak rozumiem...turdzi tak to opisał jakby cos nie tak...zawsze wiadro zimnej wody :D

Opublikowano

aaa czyl;i wszystko w porządku jak rozumiem...turdzi tak to opisał jakby cos nie tak...zawsze wiadro zimnej wody :D

mgtan , BRD ma zawsze mniejsze lub wieksze dolki , zalezace od turbo , sprawnosci podcisnienia itp. itd. figiel polega na tym ze wszystkie BRD ktore wychodza spod reki Witka ( mam na kompie z 5 ,6 roznych wykresow ) sa poprostowane i jak od linijki zreszta nie tylko , zobacz np: jak Witek robi 3.0 TDI ( normalnie mistrzostwo swiata ) a sa takie dlatego ze czasem sleczy z autem caly dzien i nie odda go jak nie jest perfect wedle jego standardu , jak cos jest nie tak szuka problemu podmienia kompy , a nie oddaje jak wyszlo i masz pan takie auto nic wiecej nie da sie zrobic.Nie mowie ze twoj wykres jest zly , po porstu Rogal do BRD robi je lepsze.

porownaniewykresow.jpg

Opublikowano

no tak ale pokazujesz też silniki 140 km... z turbo 170km... ale jak rozumiem kwestia turbiny BRD. Mi się jeździ teraz bardzo dobrze... płynnie rozwijane jest przyśpieszenie i nie ma tego efektu co pisałem wyżej... może to kwestia jak Masters mówił program + odpowiednie ustawienie pedału gazu.

Nie wiem od czego to zalezy jak mi Rogal pokazał swoje efekty programu u mnie to dołek był w miejscu gdzie teraz mam prosto... mowa o około 2,1-2,4k obr...

moze tak trafiłem, pokazał mi to jako albo "to" albo "seria"... wróciłem do serii... nie wiem może miał gorszy dzień czy coś... wiadomo jest tylko człowiekiem...który ma przeogromną wiedzę i widziałem jego naprawdę dobre furmanki i full respect :-).

Czemu nie padło tym razem na Rogala napisałem wcześniej. Z obecnej sytuacji jestem naprawdę zadowolony :-)

Co do całości firmy napisałem wyżej o co mi chodzi.... widac 15 klientów jest zadowolonych a 16sty średnio (to ja) :-)...a co 50 niezadowolony

Opublikowano

Czemu nie padło tym razem na Rogala napisałem wcześniej. Z obecnej sytuacji jestem naprawdę zadowolony

tak bywa , ja tez mam pare miejsc gdzie mialo byc super a okazalo sie dalegie od oczekiwan , kazdy moze miec gorszy dzien :wink4:

Opublikowano

Wiesz to nawet nie kwestia dnia nawet...ale ja zostawiłem w MRmotors ponad 10k i mimo to mam odczucia, że jestem jakieś drugiej kategorii klientem...takie mam odczucia we współpracy z nimi... :embarrassed::mysli::wallbash:...zobaczymy co dalej będzie. W ich wiedzę nie wątpie.... szczególnie Rogalottiego.

a swoją drogą znacie w Warszawie jakis fajny dobry uczciwy warsztat gdzie tez pracują pasjonaci itp i robią Audi?

pytam bo muszę się zmierzyć niedługo wkońcu z hamulcami... trochę z tym zwlekam bo chce odrazu alu załozyć ...a na przyszłą zime kupic 17 alu i nowe kapcie.

Opublikowano

Spróbuj na Przasnyskiej..

Opublikowano
Wiesz to nawet nie kwestia dnia nawet...ale ja zostawiłem w MRmotors ponad 10k i mimo to mam odczucia, że jestem jakieś drugiej kategorii klientem...takie mam odczucia we współpracy z nimi... ...zobaczymy co dalej będzie. W ich wiedzę nie wątpie.... szczególnie Rogalottiego.

moze jestes specjalnej troski :decayed::wink4: ja tam tez nikogo nie znalem bylem raz wczesniej na diagnostydze w 2008 czy 2009 roku , nie pamietam.Witek zrobil ja za friko + pomiar na hamowni, upieralem sie ze chce sie rozliczyc powiedzial ze jak zrobie u nich program to bedzie OK zrobil na mnie bardzo profezjonalne wrazenie.

Pol roku pozniej przyjechalem na pogram wymienialem tez u nich hamulce , PD z tym poszli mi na reke i mnie wcisneli miedzy inne auto , wiec jak na nowego klienta uwazam ze obsuga pierwsza klasa.

Opublikowano

mało śmieszne Turdzi... ja byłem w 2010... widać w 2008 czy 9 się starali bardziej a teraz ich przytłacza ilość pracy...

W sumie żadna tajemnica... mogę opisać pokrótce co i jak wyglądało we współpracy:

Podszedłem do nich rzetelnie, mówiąc ze rekomendują Państwa ludzie z forum i opinie tez pochlebne i że takiej firmy poszukuje... skonsultowałem co proponują a propos zawieszenia oni, a co ja... stanęło na springach nie H&R, a 1BV i przy okazji tego wymienione zostały stablilizatory na RSowe...mimo że miało być dobrze samochód źle usiadł... OK moje ryzyko bo braliśmy taką możliwość pod uwagę - ryzyk fizyk. Po drodze był mały konflikt bo urwali wahacz i zasłaniali się za tak może się zdarzyć i że to nie ich wina, i żebym sobie zadzwonił do ASO że takie sytuacje mogą mieć miejsce i że jak sie nie znam to żebym się nie wypowiadał itp gadki (czyli zrobienie z klientów idiotów, a to duży minus) i że klient za to płaci (mówię Klientów nie Klienta, bo akurat był przy tym mój ojciec co był zainteresowany, aby zrobić program u siebie i wymienić tarcze i klocki, a z racji dobrych opinii o nich powiedziałem mu żeby spróbował w MRmotors). Ok wziąłem nowy wahacz i łozysko (bo to oczywiście też trzeba wymienić), chciałem już zamknąć temat i cieszyc się z jazdy. Poszedłem za ich rada i zadzwoniłem do ASO...do 3 serwisów, w każdym to samo, jeśli my urwiemy to naprawiamy na własny koszt... pomyślałem ok już i tak po ptakach, bo odebrałem furmankę... trudno... ale niesmak został. Z racji tego że problem z zawiasem został - bo auto źle stało - zdecydowałem się na kompletny zawias KW Inox Variant 2, który według zapewnień firmy jest bardzo dobry, po drodze wyjaśniliśmy sobie nasze "ale"... Dostałem mały bonus w postaci niższych kosztów w robociźnie. Pomyślałem dam drugą szanse, bo porostu kiepski początek i nie możliwe żeby mieli tyle zadowolonych klientów… no pech.

Czekając na zawias pojechałem do Rogala na program, przy sprawdzeniu silniki wyszło ze serie prawie trzyma, ale kiepskie Lambda, ale spróbujemy... zrobił modyfikację i przyrost był chyba na 180km i 399 Nm... pokazał mi go i żebym się decydował, z jakąś jakby pretensją do mnie, obcesowo (nie wiem o co Bangla)...dziwne... potrzebowałem kilku minut żeby pomyśleć... a presja była taka że na zasadzie to jak seria czy program...w między czasie starałem się podpytać co radzi itp… jak powiedziałem że seria i że przemyje wtryski i wtedy soft, usłyszałem, że już nie mówimy o programie, wgrywam serie :blink::shocked:...yyy wcięło mnie. Może mały przysrost był i efekty się Mu nie podobały. Zabrałem zabawki i pojechałem do domu.

Końcówka Października, gwint zamontowany, jazda próbna od razu zgłosiłem że skrzypi lekko przód.

Usłyszałem ze musi się ułożyć, myślę w sumie fakt, wszystko nowe jest.

Zjawiłem się ponownie z przodem, sprawdzili wszystko i dostałem informację że przód reklamujemy w KW. Myślę OK. Od razu przy spotkaniu powiedziałem że chce zmienić z przodu hamulce, co radzi seria czy cos większego. Czyli zaznaczyłem że chce dać im dalej zarobić. Temat po łebkach obgadaliśmy i umówiliśmy się że zostanie to wycenione ale żebym się przypomniał w styczniu z tym bo teraz nie będą mogli tego zrobić. Dla mnie Ok. nie ma ciśnienia z tym.

W grudniu około 15-stego byłem na spisaniu numerów częsci z zawiasu i mieli przysłać drugie (zostałem poinformowany że przysyłają drugie wkłady).

Do dziś kontaktu z ich strony własnego brak. Dzwoniłem po kilkanaście razy... w końcu smsem napisałem i się dostałem odpowiedź że do piątku (zeszłego) dostanę oferte na hamulce (na którą czekam trzeci tydzień juz ponad) a w Poniedziałek odpowiedź z zawieszeniem.

Nie uważasz że jednak coś nie tak? nie tak się traktuje klienta co zostawił "trochę" kasy i chce zostawić jeszcze.

Może ~11k to dla nich mało, abym stał się "klientem" :kox::decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...