Flyer Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 az z ciekawosci wieczorkiem poczytam
turdzi Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 http://www.tdiracing.pl/viewtopic.php?t=5606&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=482117a9a045c55b2212197f59d30621
bajk Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 dzięki. jestem na drugiej stronie - zapowiada się ciekawie
mgtan Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 to co ty czytałes do 2 w nocy?
mgtan Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 to na tdi racing to widziałem już. Ale co jest na SR? dajcie linka bezpośredniego.
alvaro Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 no piszą na TDI że na SR też dym...
bajk Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 tam trzeba się niestety rejestrować, chociaż wygląda na to, że tam jest znacznie ciekawiej.. tutaj niestety tylko 2 strony ciekawe, później kupa
mgtan Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 no włąsnie 2 strony OK a potem głupoty. Rejstracja na SR działa z automatu niemal... minuta i jest... tylko nie widze żadnego wątku w SR z dymem a propos tego co na tdiracing[br]Dopisany: 31 Styczeń 2011, 23:05_________________________________________________macie tego linka do SR co akcja była?[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 18:50_________________________________________________ Turdzi pytałeś o 2.0 211 KM... pytałem o ten silnik dziś i usłyszałem... "... wie Pan, może zmieńmy temat... na chwile obecną omijac i już..." Audi szykuje się do wydania tego silnika II generacji która powinna być już OK. Z tym 211 KM TFSI są duże problemy. W Audi b8 z benzyn to 1.8T iwyłącznie. Nie ma opini o 3.0 T bo za mało tego jest -ale narazie nie mieli żadnych poważnych akcji. Co do diesli to w ślepo 3.0 TDi - jedyny problem to kolektory, oraz 2.7 TDi - mało wyzyłowana jednostka, ponoć bezproblemowa prawie.
Flyer Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 a to ciekawe... ale cos czuje, ze wiecej w tym paniki niz realnych problemow. nie ma obecnie aut bezawaryjnych chyba... to, ze do ASO mialo jakies problemy to zaden wyznacznik. trzebaby popytac w innych ASO. kiedys interesowalem sie skrzyniami DSG, to w zaprzyjaznionym ASO stwierdzili, ze mieli doslownie 2-3 problemy (auta na gwarancjach) na przestrzeni kilku lat - a potem czytam online, ze DSG sypia sie od 150000km...
mgtan Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 ja pytałem w dwóch ASO i u Mastersa. Opinia się pokryła. Nie wiem czy Panika skoro ma byc II generacja tego silnika o tej samej mocy.
mgtan Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Opublikowano 2 Lutego 2011 No właśnie nie mogłem wydusić z niego bo jego szefostwo się kręciło... ale z tego co mi potwierdził to jest problem z TFSI w tych obecnych silnikach... oraz jakieś 2 inne poważne wady... zobacze może się jeszcze dziś dowiem bo będe go widział. Ja go podpytywałem że chce B8 kupić i jakich silników unikać... to pierwsze co powiedział to 2.0 TFSI z B8... a najbardziej polecał 3.0 TDi bo najmniej problemów bo to jednsotka dopracowywana już od B7 po małych ewolucjach. Zaznaczył tez że potrafi spalić mniej niż 2.7 a przy tym jest w każdej wersji Q. w 2.7 nie ma wogóle. w 2.0 jest ale przy 143 km to pomylka a przy 170 km jest drogo poprostu. Mnie to nie cieszy to info z 2.0 TFSI bo chciałem B8 w Q kupić z tym motorem, albo A5... a tak grzybnia, bo 3.0 TDi jest poprostu drogi w zakupie.
turdzi Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 No właśnie nie mogłem wydusić z niego bo jego szefostwo się kręciło... ale z tego co mi potwierdził to jest problem z TFSI w tych obecnych silnikach... oraz jakieś 2 inne poważne wady... zobacze może się jeszcze dziś dowiem bo będe go widział. Ja go podpytywałem że chce B8 kupić i jakich silników unikać... to pierwsze co powiedział to 2.0 TFSI z B8... a najbardziej polecał 3.0 TDi bo najmniej problemów bo to jednsotka dopracowywana już od B7 po małych ewolucjach. Zaznaczył tez że potrafi spalić mniej niż 2.7 a przy tym jest w każdej wersji Q. w 2.7 nie ma wogóle. w 2.0 jest ale przy 143 km to pomylka a przy 170 km jest drogo poprostu. Mnie to nie cieszy to info z 2.0 TFSI bo chciałem B8 w Q kupić z tym motorem, albo A5... a tak grzybnia, bo 3.0 TDi jest poprostu drogi w zakupie. no to podpytaj go koniecznie co jest nie tak z ta jednostka , bo jak dobrze pojdzie to chaielm takie zamowic w maju [br]Dopisany: 02 Luty 2011, 19:20_________________________________________________Kurcze zastanawiam sie na ilete pogloski sa prawda , zapytam u swoich zrodel moze sie czegos dowiem , ale np: taki kuredu jezdzi tym po programie i chyba nie ma specjalnych problemow , w US na forach tez specjalnie nic nie slychac poza wzmozonym zuzyciem oleju , to juz o 3.0TFSI jest wiecej i jego slawne pompie wody.
Flyer Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 a co z ta pompa wody w S4 B8? wsadzili za slaba do tego silnika, czy jak? bo pompy czesto potrafia klekac po mocniejszych modach, no ale kurde seryjna...
turdzi Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Flyer na audizine w B8 S4 nasz na gorze w przyklejonych.Sorka ale musze spadac i nie mam czasu zeby sie rozpisac
mgtan Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Opublikowano 2 Lutego 2011 Turdzi... gadałem dzisiaj... powiedział że te Silniki potrafia chlac olej, a nie tylko zuzywać to ich największa bolączka. I zachaczyłem innego gostka z tego serwisu i powiedział to samo... poczekać na II generację, poznasz ją po oznaczeniach silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się