Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 S-line 2.0 TDi 170 by mgtan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

az z ciekawosci wieczorkiem poczytam :kox:

Opublikowano

dajcie linka :kox:

Opublikowano

dzięki. jestem na drugiej stronie - zapowiada się ciekawie :decayed:

Opublikowano

do 2 w nocy wczoraj sleczalem :decayed:

Opublikowano

a dajcie linka do wątku na SR :decayed:

Opublikowano

a na SR tez byla afera :decayed:?

Opublikowano

no piszą na TDI że na SR też dym...

Opublikowano

tam trzeba się niestety rejestrować, chociaż wygląda na to, że tam jest znacznie ciekawiej.. tutaj niestety tylko 2 strony ciekawe, później kupa :kox:

Opublikowano

no włąsnie 2 strony OK a potem głupoty.

Rejstracja na SR działa z automatu niemal... minuta i jest... tylko nie widze żadnego wątku w SR z dymem a propos tego co na tdiracing[br]Dopisany: 31 Styczeń 2011, 23:05_________________________________________________macie tego linka do SR co akcja była?[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 18:50_________________________________________________ Turdzi pytałeś o 2.0 211 KM... pytałem o ten silnik dziś i usłyszałem... "... wie Pan, może zmieńmy temat... na chwile obecną omijac i już..." Audi szykuje się do wydania tego silnika II generacji która powinna być już OK. Z tym 211 KM TFSI są duże problemy.

W Audi b8 z benzyn to 1.8T iwyłącznie. Nie ma opini o 3.0 T bo za mało tego jest -ale narazie nie mieli żadnych poważnych akcji.

Co do diesli to w ślepo 3.0 TDi - jedyny problem to kolektory, oraz 2.7 TDi - mało wyzyłowana jednostka, ponoć bezproblemowa prawie.

Opublikowano

a to ciekawe... ale cos czuje, ze wiecej w tym paniki niz realnych problemow.

nie ma obecnie aut bezawaryjnych chyba... to, ze do ASO mialo jakies problemy to zaden wyznacznik.

trzebaby popytac w innych ASO.

kiedys interesowalem sie skrzyniami DSG, to w zaprzyjaznionym ASO stwierdzili, ze mieli doslownie 2-3 problemy (auta na gwarancjach) na przestrzeni kilku lat - a potem czytam online, ze DSG sypia sie od 150000km...

Opublikowano

ja pytałem w dwóch ASO i u Mastersa. Opinia się pokryła.

Nie wiem czy Panika skoro ma byc II generacja tego silnika o tej samej mocy.

Opublikowano

Jakieś szczegóły co tam niby ma się psuć?

Opublikowano

No właśnie nie mogłem wydusić z niego bo jego szefostwo się kręciło... ale z tego co mi potwierdził to jest problem z TFSI w tych obecnych silnikach... oraz jakieś 2 inne poważne wady... zobacze może się jeszcze dziś dowiem bo będe go widział.

Ja go podpytywałem że chce B8 kupić i jakich silników unikać... to pierwsze co powiedział to 2.0 TFSI z B8... a najbardziej polecał 3.0 TDi bo najmniej problemów bo to jednsotka dopracowywana już od B7 po małych ewolucjach. Zaznaczył tez że potrafi spalić mniej niż 2.7 a przy tym jest w każdej wersji Q. w 2.7 nie ma wogóle. w 2.0 jest ale przy 143 km to pomylka a przy 170 km jest drogo poprostu.

Mnie to nie cieszy to info z 2.0 TFSI bo chciałem B8 w Q kupić z tym motorem, albo A5... a tak grzybnia, bo 3.0 TDi jest poprostu drogi w zakupie.

Opublikowano

No właśnie nie mogłem wydusić z niego bo jego szefostwo się kręciło... ale z tego co mi potwierdził to jest problem z TFSI w tych obecnych silnikach... oraz jakieś 2 inne poważne wady... zobacze może się jeszcze dziś dowiem bo będe go widział.

Ja go podpytywałem że chce B8 kupić i jakich silników unikać... to pierwsze co powiedział to 2.0 TFSI z B8... a najbardziej polecał 3.0 TDi bo najmniej problemów bo to jednsotka dopracowywana już od B7 po małych ewolucjach. Zaznaczył tez że potrafi spalić mniej niż 2.7 a przy tym jest w każdej wersji Q. w 2.7 nie ma wogóle. w 2.0 jest ale przy 143 km to pomylka a przy 170 km jest drogo poprostu.

Mnie to nie cieszy to info z 2.0 TFSI bo chciałem B8 w Q kupić z tym motorem, albo A5... a tak grzybnia, bo 3.0 TDi jest poprostu drogi w zakupie.

no to podpytaj go koniecznie co jest nie tak z ta jednostka , bo jak dobrze pojdzie to chaielm takie zamowic w maju :wallbash:[br]Dopisany: 02 Luty 2011, 19:20_________________________________________________Kurcze zastanawiam sie na ilete pogloski sa prawda , zapytam u swoich zrodel moze sie czegos dowiem , ale np: taki

kuredu jezdzi tym po programie i chyba nie ma specjalnych problemow , w US na forach tez specjalnie nic nie slychac poza wzmozonym zuzyciem oleju , to juz o 3.0TFSI jest wiecej i jego slawne pompie wody.

Opublikowano

a co z ta pompa wody w S4 B8? wsadzili za slaba do tego silnika, czy jak?

bo pompy czesto potrafia klekac po mocniejszych modach, no ale kurde seryjna...

Opublikowano

Flyer na audizine w B8 S4 nasz na gorze w przyklejonych.Sorka ale musze spadac i nie mam czasu zeby sie rozpisac :wink4:

Opublikowano

Turdzi... gadałem dzisiaj... powiedział że te Silniki potrafia chlac olej, a nie tylko zuzywać to ich największa bolączka.

I zachaczyłem innego gostka z tego serwisu i powiedział to samo... poczekać na II generację, poznasz ją po oznaczeniach silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...