topor Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 proponuje abyscie zalozyli nowy watek odnosnie uwag do silnikow bo zrobil sie normalnie dział techniczny
turdzi Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 co to znaczy poznam , juz wyszla czy ma wejsc ?Jak sobie odiore nowe auto to mze byc troche za pozno. kiedy ma wejsc ? [br]Dopisany: 02 Luty 2011, 22:20_________________________________________________topor nie wiem czy czytales ten watek , ty jest caly czas jak na technicznym
mgtan Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Opublikowano 2 Lutego 2011 i dobrze że jest jak na technicznym... facet mówił że lada moment powinien być... zobacz jakie są teraz oznaczenia soilnika i zobacz za 3 miechy
mgtan Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Opublikowano 2 Lutego 2011 jak to gdzie? TY masz BRD...a teraz 170km mają QAVA... potem będzie inne itp. o tych symbolach mówie. W 2.0 TFSi masz teraz chyba CDN 211KM więc patrz żeby było inne swoją drogą... CDN? przypadek... ciąg dalszy nastąpi :polew:
alvaro Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 mgtan a teraz 170km mają QAVA to jest QuattroAVAant a nie oznaczenie silnika 170TDI CR ma oznaczenie CAH
mgtan Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Opublikowano 3 Lutego 2011 no to mamy na forum dziwne możliwosci wyboru przy silnikach... na oznaczeniach B8 się nie znam... bo nie miałem potrzeby jak dotąd patrzeć na to. tylko 211 km zapamiętałem
turdzi Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 metan ale jak mam sprawdzić kod silnika jak zamawiam nowy samochód.Sprzedawca nie zawsze wie co to za wersja silnika czy 1 generacji czy 2. On tylko wie ze ma 2.0 i 211 KM. Dziś sprawdziłem u dwóch zaufanych ludzi jeden od Bełtowskiego w Krakowie , i drugi z Moller Bil w Oslo.Krakowski człowiek powiedział ze z każdymi silnikami sa jakieś problemy ale ze 2.0 TFSI nie odbiega niczym od normy.Trafiaja se auta w których nic sie nie dzieja ale sa tez takie ze nawalają jakieś pierdoły.To samo tez powiedział o 3.0 TDI ale o tym niewiele bo to zadki widok w polskich ASO. Norweski z powiedzial tak , wersja 180KM ma jakieś tam problemy i bierze olej , natomiast 211 KM nie ma specjalnych problemów , bardzo dobry motor i może go polecić.No wiec na dwoje babka wróżyła.
mgtan Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Opublikowano 3 Lutego 2011 no tu masz rację... ale to tak jak było z B7 2.0 140 km... były BLB i nastęcy BRE? (nie pamiątam)... nigdy nie weryfikowałem. Mówie tylko co usłyszałem od 3 osób dwóch z Audi i Mastersa
bajk Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Ja osobiście nie widziałem nigdzie żadnego narzekania na 2.0T w B8, poza tym o czym napisał już turdzi w sprawie brania oleju przez jednostkę z 180KM. Nawet nigdzie nie narzekają jeszcze na nagar w dolocie - podobno jakoś temu zaradzili..
mgtan Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Opublikowano 3 Lutego 2011 bajk tak jak pisałem wyżej.... opinia z dwóch polskich ASO... a co dalej z tym...to już decyzja każdego kto będzie kupował... Co po brd i blb może byc gorzej ... już bardziej sie zwalić nie da :-)
bajk Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 no wiem wiem, w każdym bądź razie jak będziesz znowu w ASO to pytaj o szczegóły
turdzi Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 No wlasnie , bo to ze ktos nie poleca to jedna sprawa ale wzne jest dlaczego.Ja nie mam nic przeciwko jak mi motor wezmie troche oleju jak go pogonie , tym bardziej turbo.Mam/mialem pare subaru i mam nawyk sprawdzania dosc czesto.Za to szlag mnie trafia jak mi aito tak stanie ze musze lawet wzywac.....zapytaj co sie konkretnie psuje czy chodzi o branie oleju czy inne isterki np; ze sie tlok upalil albo ze pada osprzet , panewki cokolwiek.
mgtan Opublikowano 9 Lutego 2011 Autor Opublikowano 9 Lutego 2011 niestety więcej się na dzień dzisiejszy nie dowiem... moze pod koneic przyszłego tygodnia. Nie mam aż takich kontkatów żeby wiedzieć wszystko na bieząco ale jak tylko nadaży sie okazja zapytam.[br]Dopisany: 03 Luty 2011, 22:25_________________________________________________Żeby życie miało smaczek... czytałem na forum w jakiś dwóch wątkach a propos ESP... ale nigdzi się historia nie zakończyła z diagznozą (zapmoniał ktoś dopisac)... podczas jazdy, głównie w korku i wydaje mi się, że jak zahamuje potrafi się zapalić kontrolka ESP (nie mryga pali ciągłym światłem) i zostaje zapalona... czasem po jakimś czasie gaśnie sama i oczywiście jak zgaszę samochód i odpale ponownie ESP się już nie pali... coś wyczytałem że to się dzieje bo śniedzieje jakiś połączenie przy 3 świetle stopu? coś kto wie co to może być? oczywiście jak kontrolka się zapala, ABS dizała, nie działa ESP wówczas, a jak samo zgasnie to ESP znowu działa... dzieje się to baaardzo rzadko )może ze 3-4 razy widziałem w ciągu... hmm.. dłuższego czasu... miesiąca może 1,5 miesiąca, ale jednak. VAG nic nie pokazuje, bo oczuwiście symptom dentysty... jak się siada u niego na fotelu to przesataje ząb boleć ;D
Flyer Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 mi auto samo przyhamowuje od wczoraj. dzis rano odpalilem, wyjazd z garazu i ze 2 razy zahamowalo i zapalilo sie esp. potem stalo 1,5h, odpalilem, esp juz sie swiecilo i dojechalem do biura bez problemow.
mgtan Opublikowano 9 Lutego 2011 Autor Opublikowano 9 Lutego 2011 ale mi nic samo nie hamuje i nic nie interweniuje bo za szybko ruszyłem czy że slisko... poprostu mi się zapala rzadko i samo... i samo gasnąć potrafi... nie ma kompoletnie związku i zależności ze stylem jazdy czy też z warunkami pogodowymi.. zauwazyłem tylko dzisiaj że jak stałem w korku...ruszyłem... i przyhamowałem i sie zapaliło (standardowa jazda podjazdowa w korku, agresja zero...)... kiedyś juz ją też widziałem... natomiast czytałem w którymś z watków o ESP że to kwestia jakieś śniedzienia kabli przy wtyku trzeciego świetla stopu...
Flyer Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 jak kiedys dalem w piz*eczke ruszajac ze skreconymi kolami, to tez mi sie ESP zaswiecilo, moze wtedy cos mi sie zrypalo.
mgtan Opublikowano 9 Lutego 2011 Autor Opublikowano 9 Lutego 2011 to ja nie mam takich zabaw ... mi się poprostu zapala samo i potrafi zgasnąć tez samo ... i co ciekawe zapala się przy spokojniej jeździe... (nie mówie o ingerencji ESP w ruszanie czy w trakcje podczas jazy a o normlane uzytkowanie). I nowość dnia... KW chce całego zawiasu żebym im odesłał... shit... czyli powrót na seryjny zawias mnie czeka na 2-3 tygodnie i czekanie na werdykt KW fabryki.
bajk Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 no to słabo... zwrócą Ci koszty wymiany zawiasu?
Flyer Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 no to słabo... zwrócą Ci koszty wymiany zawiasu? tak wynika z przepisow, MR Motors musi zrobic bezkosztowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się