mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Tak - takie same. Bajk ty masz teraz seryjne heble u siebie? jak to ci się sprawuje przy jeździe? np jak było na NMnP?
bajk Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Dla mnie za słabe zresztą nie ma co porównywać jazdy na "torze" do codziennej.. Masz lepsze hamulce - możesz sobie pojechać szybciej i dohamować bliżej zakrętu przez co urwać trochę czasu [br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 11:21_________________________________________________no i jeszcze pamiętać trzeba o zagotowaniu.. do normalnej jazdy takie 321mm u Ciebie powinny być spoko..
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 no własnie mi chodzi o hamowanie przy dynamiczniejszej jeździe... te co mam czuć że się tarcza grzeje (choć te tercze co mam sa juz do wymiany bo rancik się już zrobił i grubość mają małą, poniżej zalecanej chyba z 1 czy 2mm... stad tez pewnie i takie efekty). Kurcze wacham się z tym heblami... - 321mm od kileeer`a jest całkiem dobrze cenowo potem są te od Sida 330 + brembo. a jakie są tarcze w 3.2 V6? w b7
Flyer Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 nie ma wiekszych hebli w zwyklej B7 niz 320mm. tylko S4/RS4 maja wieksze. bierz od 3.0TDI i to Ci w zupelnosci wystarczy. choc brembo beda bardziej sexy, tylko powtarzam - mozesz sie niemilo rozczarowac jak po zalozeniu hamulcow nie zalozysz felg.
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 sexy nie sexy... lansu pod remizą nie uprawiam... chodzi mi o to żeby się dobrze sprawowało, hamulce były sporo lepsze niż to co teraz mam. W sumie skoro 321mm jest w 233KM 3.0 TDi to w 200 konnym 2.0 TDi się powinno sprawdzić z nawiżaką chyba.
Flyer Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 bedzie, ludzie jezdza 3.0TDI po softach i nie narzekaja, zamow juz te hamulce
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 :> [br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 12:00_________________________________________________ostatnie pytanie, takie używane zaciski itp, trzeba je jakoś odświeżać? czyścić specjalnie czy coś? czy sa one na tyle duże że jest sens ich malowania?
Flyer Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 nic nie trzeba robic... pomalowac mozesz, ale na jakis neutralny kolor - czarny/srebrny
mystic.pl Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 mgtan zabierasz się za te heble jak dwa geje do parówki :decayed:
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 W zasadzie byłem przekonany do tychod Sida, ale że mówicie że taniej można i będzie dobrze 320 to zaczeły się kombinację jak się nie or ientuje to pytam, a że pytań przybywa to ot jest ... a do parówki nigdy się nie zabierałem ;-)
reniek Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Do tego zestawu od 3.0 TDI możesz ewentualnie zestawy naprawcze do zacisków kupić (nowe uszczelki itd). Nowy płyn hamulcowy DOT 5.1, przewody w stalowym oplocie, nawiercane tarcze zimmermann + klocki ferodo. Ja teraz zrobiłem to u siebie przy prebiegu 150 kkm i powiem ci że różnica jest zauważalna. Ważne żeby dobrze dotrzeć nowy zestaw, nie przegrzać go na samym początku bo sie w piz*u zaraz pokrzywią tarcze. Teraz nawet jak depne na hamulec na maksa to autko prosto hamuje, nic nie telepie kierownicą.
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Do tego zestawu od 3.0 TDI możesz ewentualnie zestawy naprawcze do zacisków kupić (nowe uszczelki itd). Nowy płyn hamulcowy DOT 5.1, przewody w stalowym oplocie, nawiercane tarcze zimmermann + klocki ferodo. Ja teraz zrobiłem to u siebie przy prebiegu 150 kkm i powiem ci że różnica jest zauważalna. Ważne żeby dobrze dotrzeć nowy zestaw, nie przegrzać go na samym początku bo sie w piz*u zaraz pokrzywią tarcze. Teraz nawet jak depne na hamulec na maksa to autko prosto hamuje, nic nie telepie kierownicą. te co kileeer sprzedaje sa po 80k km więc nei wiem czy jest sens w nich grzebać?
Flyer Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 jak masz je na wierzchu, a zestaw naprawczy nie kosztuje duzo, to czemu nie?
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 ok to plan mam taki: zacisk z 3.0 TDi zestaw naprawczy (jest w ASO jakiś dostępny?) a teraz reszta...brac na ori częściach czy np. Zimmerman nacinany + Ferodo. Ktoś kiedyś porównywał skutecznośc tego?
Flyer Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 wez od razu od niego zestaw na tyl pod 288mm jesli jeszcze ma tarcze kup Zimmermanna - zadnych ATE.
turdzi Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Ja tarcze ATE pogiolem po 4kkm na OZ nie ma problemów. no widzisz a ja juz 30 tys. zrobiem i dalej sa rowne jak stol Do tego zestawu od 3.0 TDI możesz ewentualnie zestawy naprawcze do zacisków kupić (nowe uszczelki itd). Nowy płyn hamulcowy DOT 5.1, przewody w stalowym oplocie, nawiercane tarcze zimmermann + klocki ferodo. Ja teraz zrobiłem to u siebie przy prebiegu 150 kkm i powiem ci że różnica jest zauważalna. Ważne żeby dobrze dotrzeć nowy zestaw, nie przegrzać go na samym początku bo sie w piz*u zaraz pokrzywią tarcze. Teraz nawet jak depne na hamulec na maksa to autko prosto hamuje, nic nie telepie kierownicą. dokladnie , te Brembo tez sa uzywane wiec nie ma gwarancji ze sie za chwile nie posypia.A pamietaj ze za zestaw naprzawczy do brembo to troche bekniesz , plus bankowo masz uziemione auto bo to nie jest cos co dostaniesz sobie tak od reki.A do seryjnego zacisku audi masz wszystko od reki. Co wybierzesz zalezy od ciebie tylko nie przekombinuj jak z zawiasem [br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 17:01_________________________________________________ tarcze kup Zimmermanna - zadnych ATE. zimmerman tez kibel , jak sie nie umie hamowac to sie wszystke pokrzywi
Chuck Norris Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Też mam ATE i jestem b. zadowolony, wcześniej miałem Zimmermanny, były Ok, ale chciałem zobaczyć inne jak się sprawują .
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 wez od razu od niego zestaw na tyl pod 288mm jesli jeszcze ma tarcze kup Zimmermanna - zadnych ATE. tak tak, o tym już z nim gadałem... żeby i tył łyknąć odrazu. czyli hamulce na przód to wyjdzie jakieś 1.5k (zaciski + tarcze + klocki) musze to podliczyć... bo dochodzimy znowu do cen sida... ehsss... czekam jeszcze na wycene tarcz i kolcków od naszego dostawcy forumowego ale z tego co widze to komplet Zimmermann 320x30 to około 650 PLN + klocki 300-350PLN ...pozostaje kwestia klocków... Ate raczej nie, zostają Ferodo... albo? [br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 17:11_________________________________________________ dokladnie , te Brembo tez sa uzywane wiec nie ma gwarancji ze sie za chwile nie posypia.A pamietaj ze za zestaw naprzawczy do brembo to troche bekniesz , plus bankowo masz uziemione auto bo to nie jest cos co dostaniesz sobie tak od reki.A do seryjnego zacisku audi masz wszystko od reki. Co wybierzesz zalezy od ciebie tylko nie przekombinuj jak z zawiasem Własnie o to mi chodzi żeby nie przekombinować... na zawiasie przekombinowałem - oszczędziłem bo chciałem niskim kosztem posadzić auto - springi - ... i 1,5k jak psu pod ogon... bo uj wyszedł, stąd nie chce teraz kupowac najtanszych rozwiązań, a żeby było dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się