turdzi Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 to kup zacisk 3.0 TDI za 500zl do tego jarzmo w ASO do S4 500zl ( jak znajdziesz kogos ze znizkami to taniej ) tarcze are i klocki u TOM77 800zl i masz zestaw S4 a przy tym zestawieleszy klocek i tarcza ci nie potrzebna. W ostatecznosci poczekaj 3 miechy to sprzedam ci swoje za 1700 zl
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Jarzmo kosztuje 500 ale za sztuke w aso... To tez sprawdzalem... I znowu dochodze do cen sida ehs... Chetnie bym poczekal ale juz nie bardzo mam jak poczekac.... 3 miechy czekalem i szukalem na necie uzywek i po za tymi z s5...nic nie widzialem... Inaczej... Czy zestaw sida jest lepszy o esowego? W skutecznosci hamowania i w kulturze pracy?
turdzi Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Ja uwazam ze przy S4 nie bedzie malo tego ty masz FWD i jestem przekonany ze przy twojej masie to 3.0 TDI w zupelnosci da rade.Ty wazysz 1500 kg a 3.0 TDI 1800 , wiec skoro tam daje , to sam sobie odpowiedz jak to bedzie dzialac w aucie lzejszym o 300 kg. A tak btw , to wez juz cos zadecyduj bo normalnie jak baba [br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 20:37_________________________________________________Tu masz zacisk S4.Zadzwon moze ma dwa i sprzeda osobno. http://allegro.pl/audi-s4-03-07-kompletny-mcperson-zwrotnica-tarcza-i1473630382.html Trzeba by bylo sprawdzic ale wydaje mi sie ze na 90% zacisk S3 8N powinien pasowac ale to by trzeba przymiarke na aucie zrobic.
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Ta wez cos zdecyduj... Turdzi ja juz bylem przekonany na 90% na sida... A wy mi teraz ze przerost formy nad trescia... Juz poszedlem w strone 321mm bo wedlug zapewnien mialobyc taniej sporo i ze 1k to na luzaku sie zrobi a tu wychodzi 1.6k pln...i do tego sie Adamoo zjawil i namieszal hehe... Juz chyba wole przerost formy nad trescia niz za slabe heble tym bardziej ze bajk mowi ze mu brakuje czasem pod pedalem hamulca a ma 321mm... Namieszaliscie mi tymi wywodami... Nawet fly zmienil zdanie i juz nie mowi o sidowych ;p
Flyer Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Stary, mozemy tak jeszcze tutaj dyskutowac przez 10 stron. Ja nie zmienilem zdania, tylko po wlasnych doswiadczeniach z doborem felg pod customowe zaciski - szczerze Ci radze - zaloz heble od B7 przod + tyl. Ja akurat mam auto, ktore bedzie mialo "zaraz" 320-330PS, wiec potrzebuje dobrego hebla i te z Cayenne sa naprawde swietne, ale... nie moge zalozyc prawie zadnej OEM felgi co mnie strasznie wk###ia Niczego wiecej nie potrzebujesz. Bajk ma 260PS i pewnie bedzie mial wiecej, wiec moze moze mu brakowac czasem hebla... ale on chyba mowil o wypadach do Nowego Miasta :gwizdanie:
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Fly poprostu myslalem juz ze temat mam przegadany I biore to od sida a tu nagle debata itp... sam juz mam dosc... Co cos zdecyduje to zaraz ale... jakies miales problemy z doborem felg? I czemu te od Audi nie pasowaly ci?
Flyer Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 bo zacisk, ktory ma 6 tloczkow musi byc troche wiekszy niz zwykly maly pipek, nie sadzisz ? zaciski sa szerokie, u mnie nawet nie kazda felga z ET35 wchodzi na zacisk...
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 bo zacisk, ktory ma 6 tloczkow musi byc troche wiekszy niz zwykly maly pipek, nie sadzisz ? zaciski sa szerokie, u mnie nawet nie kazda felga z ET35 wchodzi na zacisk... to że wiekszy to się domyśliłem... tylko własnie teraz jest pytanie co do tego co Sid szprzedaje... bo fele mam 18x8 ET43...zadzwonie jutro do niego i sie dowiem wszystkiego i tyle. [br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 22:04_________________________________________________A TAK WOGÓLE, TO DZIĘKI KOLEDZY ZA CIEPRPLIWOŚĆ- CZŁOWIEK SIĘ UCZY CAŁE ŻYCIE :hi:[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 22:05_________________________________________________btw... "gadałem" z Sidem i 6tłocczkowych brak :polew: :wallbash: jest zestaw 330 + 4T i pasi w 17 cali ale max ET to ET35... a jak ja bym chciał to trzeba dystanse miec... i tui się pojawiają kolejne schody -> dystanse 8mm z pierścieniem centrującym ma tylko oettinger 9chyba - bo polski przedstawicciel nie odpowiada na maile) http://www.oettinger.de/en/product-88/audi-2/a4_b7-39/track_spacers-276/oettinger_track_spacers-302.html za***iście poprostu.
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 mi dalej 3.0 tdi wychodzi za 1.2K ale że jak? o czym dokładnie mówisz zaciski + jarzma 500 PLN tarcze 321x30 600 PLN klocki 350PLN
turdzi Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Oj bo uparles sie na jakies niewiadomo co.Masz auto o wadze niecale 1500 kg.nawet 2.0T wazy dobre 100 kg wiecej. ATE ci w zupelnosci wystarczy a przy tej mase i tak auto ci bedzie stawac deba. Normalnie jak bym mieszkal w PL to bym ci skompletowal ten hamulec w tych pieniadzach bo wide e strasznie sie z tym meczysz. A odnosnie ATE to polecil mi je taki jeden upalacz z Krakowa co 10 letnim GTekiem lał na upalankach 400 kone Lancery.I faktycznie sie sprawdzily.Na ulice wystarcza.I nie masz tu co wiecej rozkimiac. Siemian tez jezdzil na ATE i przyzyly u niego wiec to chybanajlepsze rekomendacja.
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 no bo kurfa co minuta opinia... już uporzadkowane i zaraz ktoś dorzuci do pieca ..i tak do zajechania...3 ostatnie strony.
turdzi Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 ale tak zawsze jest kazdy chwali sowje, no moze za wyjatkiem tego jak ktos siemnie pta czy kupic audi 2.0 TDI , stanowczo odpwoadam NIE
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 :polew: a Ty mi tu mówisz że wywody itp robei i niezdecydowany jestem... wex tu zdecyduj jak każdy mówi co innego. narazie zestaw Brembo przepada z racji koniecznosci dystansów 8mm bo felg nie zmienie bo już sa w renowacji a po za tym mi ich szkoda, proste są, ori itd
turdzi Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 masz tu piekny zestaw nad czym sie jeszcze zastanawisz ? http://allegro.pl/show_item.php?item=1493218813 Jaksie dalej wahasz zapytaj Jaro4444 ma 210KM w 2.0 TDI FWD.Hamulec 3.0 TDI na tarczach i klocku ATE.
mgtan Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 ten zestaw już przegadany i sprawa w toku razem z tyłem być może.
Pucek Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 od 10 stron czytam o tym samym jak baby, może to a może to
KERCZI Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 bierz 321 na ATE i po problemie. Ja mam od s4 na pelnym ATE 186KM i w ch** jeszcze zapasu a nie mam tylu. Tyl seria. z ATE jestem zadowolony.
reniek Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Od tego jest forum żeby o takich rzeczach dyskutować a nie jak większość o d*pie maryny (do tego jest odpowiedni dział). Dla mnie sprawa jest jasna. Większość tutaj fachowych opini jest za zestawem 320 + 288 i ku temu bym ci radził się skłaniać.
mgtan Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 wszystko jasne już dla mnie. 321/288 lub 345/300 i tego się trzymam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się