Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 S-line 2.0 TDi 170 by mgtan


mgtan

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

Więc odebrałem, no efekt mieszany.

Po zmianie według tabelki efekt jest taki że przód opadł ze 35mm a tył stał prawie jak na 1BA... dziwne conajmniej.

Z przodu jak skręce koła to między oponą a nadkolem jest ja wiem może z 1-1,5 cm? W lini prostej szczelina ma około 1,5cm.

A więc odebrałem i na dzieńdobry dociążyłem tył około 50kg w bagazniku, no usiadł tak jakbym chciał z tyłu, a z przodu nisssko aż Rogalotti mówił żebym jednak pomyślał na zmianą na deczko wyższe ;-) bo będe zachaczał.

Zrobiłem teraz wieczorem zdjęcie ale malo widać, rano może zrobie lepsze to wstawie.

Dzisiaj przejechałem z 80km i z obciążeniem z tyłu jakby deczko tył usiadł jeszcze. Ale zobaczymy. na chwile obecnę efekt zmiany jest taki że jak to zoabczyłem to się załamałem troche.

- przód stoi nisko bardzo (wg mnie za nisko o około 5-10mm) - momentami się bałem kolein - aczkowlwiek nic nie zachaczyłem na jezdni mimo że zaliczyłem trase Janki, Targówek itp. czyli kolein nie brakuje.

- tył stoi za wysoko - jak na 1BA.. mam nadzieje że opadnie jeszcze na równo.

prowadzenie.... no wieć tak, wzrosła precyzja prowadzenia, samochód się nie przechyla w zakrętach... warszawiacy wiedzą o co chcodzi -> trasa trouńska długie dwa łuki koło Powązek, porpostu miód, bez przechylania na boki, idealnie po torze.

Komfort podrózy - w zasadzie uważam że jest lepiej niż na 1BA!! tzn nierówności wybiera równie komfortowo a zarazem bardziej zdecydowanie, róznica jest odczuwalna na głeokich peknięciach na ulicy, to troche głosniej jest i twardziej.

Najbardziej zastanawia mnie inny fakt... wzrosło spalanie! ???????? to normlane? ckurde jutro zobacze jeszcze raz, może mi się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zoabczymy, ale mam obawy co do przodu... ze tyci jednak za nisko.

mam wrazenie że to jest tak że na przód powinny pójśc springi o 1 wyższe (większy Weight Range) niż w tabeli, a na tył o jeden niższe niż w tabeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było pisać do mnie bym Ci podał na podstawie swojego byłego auta - też BRD,, też FWD, też sedan i miało ori BV , trochę słabo widać jak siedziało, ale możesz porównać...

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=110935.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dociążone, wygląda bardzo dobrze.:)

Przód nisko, ale ja bym tak zostawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie siedzi :kox: :kox: :kox: jak na eibach'ach :kox: :kox: :kox:

[br]Dopisany: 31 Sierpień 2010, 11:17_________________________________________________

... tył jest dociążony o około 70kg cieżarem:

Teściową w bagażniku zamknąłeś :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

książki z przeprowadzki hehe... wiedza waży ;-)

teściowa mi jeszcze nie grozi :polew:

jak wyjmę 70kg to podskoczy do góry... zrobie fotki w czwartek bez obciążenia zupełnego... i zobaczymy. Mam tylko przeczucie żee tył kicha.

co do przodu, to wczoraj patrzyłem nakoleinach i jak stoje w koleinach głębokich to mam 3-4cm do osłony silnika.

Osłona jest oddalona jakoś od silnika? czy odrazu niemal go dotyka? pytam czy w razie zahaczenia o coś, zdejmę osłonę czy odrazu np. miske olejową czy cokolwiek innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było pisać do mnie bym Ci podał na podstawie swojego byłego auta - też BRD,, też FWD, też sedan i miało ori BV , trochę słabo widać jak siedziało, ale możesz porównać...

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=110935.0

jakbym wiedział to bym pisał... :/

a jakie springi masz/miałes 1BV w tym A4? masz numery części?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1BV ale podać będzie na razie ciężko bo dekodowanie vinu w ETCE nie działa i na stronie http://etka-online.com/ też coś się kiełbasi... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1BV ale podać będzie na razie ciężko bo dekodowanie vinu w ETCE nie działa i na stronie http://etka-online.com/ też coś się kiełbasi... :rolleyes:

a możesz mi na priva wysłać VIN? sprawdze w ASO jakie masz springi i porównam.[br]Dopisany: 31 Sierpień 2010, 18:21_________________________________________________myślicie że tył niżej??

tak patrzę po całym dniu to wyglada na to że auto usiadło z tyłu troche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie strasz... przód niech nawet nie mysli o opadaniu niżej! :shocked:

co do przodu, to wczoraj patrzyłem nakoleinach i jak stoje w koleinach głębokich to mam 3-4cm do osłony silnika.

Osłona jest oddalona jakoś od silnika? czy odrazu niemal go dotyka? pytam czy w razie zahaczenia o coś, zdejmę osłonę czy odrazu np. miske olejową czy cokolwiek innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie, moje auto tez nisko stoi [mniej wiecej jak twoje] i przez 3 lata nigdy nie przyhaczylem :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmierzyłem od krawędzi błotnika (rantu nad kołem) do ziemi

- przód 63 cm

- tył 66 cm (dociążony)

tylko nie wiem z czym to porównać, bo zeby sprawdzić efekt to by trzeba było mieć ten sam rozmiar alu i gumy... ma ktoś 235/18/40 ? ;-)

wiem że 235/45/17 były niższe minimalnie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wam po obnirzeniu zawiasu samochód więcej pali?????? :embarrassed::blink:[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 09:30_________________________________________________dzisiaj sprawdziłem ciśnienie w kapciach, i z przodu miałem 2.0 i się zastanawiam kto tak ładnie mi upuścił powietrze, prowadzić się prowadził fajnie, ale jakoś tak z ruszenia potrzebował wiecej pary, teraz ma 2,2 lepiej się rusza ale hmm.. twardziej ;-)

jakie macie cisnienie przy 235/40/18?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...