kolo41 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 obok tempomatu mam napisane EIN i na to mam ustawione a obok jest AUS i moge przełączyć, wydawało mi się że to może być jakieś inne przełożenie
Gość DiM Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 to jest włączanie i wyłączanie tempomatu
kolo41 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 właczam tempomat przesuwając w lewo i zaraz wraca znów na EIN, a AUS od czego jest?
graba83 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 ładnie sie to cudeńko prezentuje ale całość psuje zestaw motor+skrzynia bezawaryjnosci i szerokości
kubson Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Wam jeszcze nie zbrzydło to ciągle robienie z silnika 2.5 jakiejś totalnej kupy ?? Bo mnie już niektórych żal ani 1 pozytywa tylko że do d*py ....
aju Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 jak to nie, ogólnie wszyscy mówią że auto jako autko fajne
kolo41 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 najlepiej się wady wypisuje:P nic się nie dzieje na razie niepokojącego u mnie i jestem zadowolony z mocy która się niekiedy przydaje
Gość DiM Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 ale zawsze trzeba kilka rzeczy sprawdzić w 2.5 TDI podstawa to zrobić logi sprawdzić dawkę pompy na jałowym sprawdzić wałki i rozrząd Ja też poza awarią pompy oleju w a4 i pompy wtryskowej w a6 złego słowa na 2.5TDI nie powiem
kubson Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 ale zawsze trzeba kilka rzeczy sprawdzić w 2.5 TDI podstawa to zrobić logi sprawdzić dawkę pompy na jałowym sprawdzić wałki i rozrząd Ja też poza awarią pompy oleju w a4 i pompy wtryskowej w a6 złego słowa na 2.5TDI nie powiem Po twoich postach narzekań na te 2.5 myślałem że cos jeszcze Ci padło ale jeśli tylko to to luzik.. Eksploatacyjne rzeczy ;D
Gość DiM Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 bo kurcze tak jak pisałem nie róbmy koledze OT
kolo41 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 na pewno trzeba dbać o samochód a będzie jeździł
aju Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 on sam nie wie co mu padło, raz zmienia silnik i klnie na niego w co 2 temacie a za chwile go chwali na forum już znany :gwizdanie:
.Szczepan. Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 No ale kolega sie nie pochwalił jakie mody planuje w aucie.
Gość DiM Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 on sam nie wie co mu padło, raz zmienia silnik i klnie na niego w co 2 temacie a za chwile go chwali na forum już znany :gwizdanie: ??? Co to wnosi do tematu? Nic...
kolo41 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 chciałbym końcówki tłumika by wychodziły na wprost a nie tak w dół, mialem kiedyś audi starsze i dużo lepiej wyglądało z prosta koncówką tłumika
Luka3s Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 to odcinaj i wspawaj proste Dajcie mu spokój kuźwa, przyszedł się pochwalić samochodem a wy mu jazde robicie . Niech se ma 2,5tdi i niech mu lata, fakt faktem to jest mało prawdopodobne bo masa ludzi skarży się na ten silnik, ale może w tym przypadku będzie dobrze :>. Aju - :bicz3:
aju Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 no przecież mu dobrze poradziłem żeby odciął te wygięte i wspawał proste... ja obecnie jak się zmobilizuje to odcinam swoje i wspawuję z A6C5 takie szersze inaczej wygięte w dół końcówki tłumika by wychodziły na wprost dodam że pewnie będziesz miał co pewien czas przy takich końcówkach trochę okopcony zderzak a że masz jasny kolor to będzie to mocniej widać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się