oncik67 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 witam.posiadam Audi 2.5TDI mam taki problem co coraz bardziej mi dokucza ,a mianowicie silnik gdy jest zimny pali od dotyku,natomiast jak trochę pojeżdżę i zgaszę,to po chwili mam bardzo druzy problem aby odpalił.. Musze długo kręcić i kręcić jak złapie jest ok..jak dłużej postoi to także odpala bez problemu,ale tak gdy sie druzo jeździ po miescie to jest problem,,myślałem ze pompa lub sterownik w pompie. Teraz jeden fachowiec mi podpowiada ze to wina czujnika kata obrotów w sterowniku,czy można taki czujnik kupić? i co wy myślicie za co sie zabrać aby nie ponosic zbyt dużych kosztów juz i tak to auto mnie sporo kosztowało...[br]Dopisany: 01 Sierpień 2010, 19:41_________________________________________________Mocze jeszcze dodam ze kolega mi zdjął przewód z czujnika temperatury silnika i tak samo trzeba było długo kręcić jak z czujnikiem..
krecik_20 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 witam.posiadam Audi 2.5TDI mam taki problem co coraz bardziej mi dokucza ,a mianowicie silnik gdy jest zimny pali od dotyku,natomiast jak trochę pojeżdżę i zgaszę,to po chwili mam bardzo druzy problem aby odpalił.. Musze długo kręcić i kręcić jak złapie jest ok..jak dłużej postoi to także odpala bez problemu,ale tak gdy sie druzo jeździ po miescie to jest problem,,myślałem ze pompa lub sterownik w pompie. Teraz jeden fachowiec mi podpowiada ze to wina czujnika kata obrotów w sterowniku,czy można taki czujnik kupić? i co wy myślicie za co sie zabrać aby nie ponosic zbyt dużych kosztów juz i tak to auto mnie sporo kosztowało...[br]Dopisany: 01 Sierpień 2010, 19:41_________________________________________________Mocze jeszcze dodam ze kolega mi zdjął przewód z czujnika temperatury silnika i tak samo trzeba było długo kręcić jak z czujnikiem.. Miałem podopny problem w AFB:) Typowa przypadlosc lekko zuzytej pompy. Wystarczyło zmienić dawke startową w sofcie wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika (do AFB pasuje) 26242 10 adaptacja W adaptacji zaczynamy od : 1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg 2. ustawiamy wolne obroty silnika 3. wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie) 4. nie 5. dawka startowa ma wplyw na uruchamianie silnika umnie była wartość 32768 zmienilem ją na 33000 Po tej modyfikacji auto pali bezproblemu jak jest ciepły.
oncik67 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 HEJ dzięki za podpowiedz,kurcze myślisz z to pomoże?a powiedz mi do kogo najlepiej z tym sie udach jaki musi mice sprzęt odpowiedni aby mi te dane przestawić...czy po tej zmianie auto tak samo sie zbierało i spalanie nie było większe [choc wiemy jakie jest]jeśli możesz to proszę o podpowiedz bo wiesz te majstry to każdy co innego aby kasę wydrzec..
Ulpianus Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Czy zna ktoś jeszcze jakieś inne kody do AFB ? większość już chyba wypróbowałem (12233, 26231, 26242 ...) i każdy z nich zrywa połączenie. Wchodzą tylko jakieś 2 (już nie pamiętam numerów), ale one nie odblokowują pożądanych kanałów :/ Ewentulalnie wie ktoś jak zczytać ten kod z pamięci niuni ?
AndyN Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 12233 22158 26231 26232 26242 26252 26261 26262 26281 26282
kubson Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 12233 22158 26231 26232 26242 26252 26261 26262 26281 26282 U mnie żaden z tych nie chodzil tylko 1 26241
Ulpianus Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Dokładnie ! też "gdzieś" już namierzyłem 26241 i to był strzał w dziesiątkę... ale ile allachów wcześniej poszło, to już tylko ja wiem [br]Dopisany: 05 Sierpień 2010, 22:34_________________________________________________W każdym razie - dzięki AndyN za odpowiedź.
_Krzysiek_ Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Czy w AKN te kody także pasują? Mam identyczny problem, zero błędów w sterowniku pompy, kąt wtrysku ustawiony przeze mnie na wzorcowe 2.0 ATDC a mimo wszystko gorąca musi długo kręcić zanim zapali . Gdy wcisnę trochę pedał gazu podczas odpalania gorącego silnika odpala nieznacznie szybciej. Stąd wniosek, że tak jak w przypadku kolegi powyżej wystarczy zmienić dawkę startowa, tylko jakiego kodu użyć?
kubson Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Pedał gazu tu raczej nic nie ma do rzeczy. Posprawdzaj te kody ktoryś bedzie pasował
_Krzysiek_ Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zrobione :>, użyłem 26242, autko pali od strzała , normalnie coraz bardziej zadziwia mnie moja niunia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się