pawelmc Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 witam, wiem że temat poruszany na tym forum..., czytałem kilka wątków, jednak problem pozostaje..., wracając do mojego, silnik BRF, przebieg 35tyś, nie ma DPFa (na szczęście dla mnie, mniej dla środowiska), i..., dymi na każdym biegu, nie tak że nic z tyłu nie widać, ten dym widoczny zwłaszcza wieczorem przy szybszym ruszaniu w światłach samochodów jadących za mną uprzedzając sugestie dotyczące Vaga, byłem w innej sprawie, test nic nie wykazał, mechanik (może nic nie wart poza tym PCtem z oprogramowaniem i kablem) powiedział że te silniki tak mają, dodatkowo silnik nieregularnie drży, takie sekundowe "gibnięcie" gdy jest ciepły, nie brak mu mocy, nie szarpie, pali bez problemu, spalanie około 6l, wydaje się że ubywa trochę oleju, ale To zadaje się "normalne"... [br]Dopisany: 01 Sierpień 2010, 22:46_________________________________________________spotkaliście się może z czymś takim???[br]Dopisany: 01 Sierpień 2010, 22:46_________________________________________________zapomniałem dodać, po sprowadzenieu z Belgii wydech był ładny i czysty, teraz jest czarny od sadzy, samochód stał trochę ale teraz od około miesiąca jeżdzi, tankuje lepsze ON, wię to nie powinien być problem paliwa, choć w tym kraju wszystko jest możliwe, "złe drogie paliwo" też
LAKIER88 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 podejrzewałbym nieszczelność podciśnienia lub intercolera
Muskel1 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Nie dziwne, ze nie masz DPFa, w benzynach ich nie stosowali. Chyba ze sie pomyliles i w profilu zle wybrales.
pawelmc Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 dlaczego nie pokazuje tego program diagnostyczny?? podejrzewałbym nieszczelność podciśnienia lub intercolera [br]Dopisany: 01 Sierpień 2010, 23:50_________________________________________________nie wiem co oznacza PS w opisie ale poniższa tabela mówi coś innegoBVG 2000 TDI PD 89 121 BD 06-06 BLB 2000 TDI PD 103 140 4000 04-07 BNA 2000 TDI PD 100 136 4000 05-07 BRF 2000 TDI PD 100 136 BD 05-08 BRE 2000 TDI PD 103 140 BD 05-08 BPW 2000 TDI PD 103 140 4000 05-07 BVF 2000 TDI PD 120 163 BD 06-08 BVA 2000 TDI PD 120 163 4200 06-08 BRD 2000 TDI PD 125 170 4200 06-08 Nie dziwne, ze nie masz DPFa, w benzynach ich nie stosowali. Chyba ze sie pomyliles i w profilu zle wybrales.
H4mm3R Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 To bujanie, to wałki wyrównoważające. Znajdziesz o tym wszystko na forum, chyba że Ci PD nie równo leją ale to by były raczej objawy szarpania Co do dymu, to może ktoś kata wybił, choć to mało prawdopodobne...
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Witam Zapodaj logi dynam i moze sie cos pokaże. Dym to albo nieszczelność w układzie dolotowym, albo smigasz psjotem i jak sobie przypomnisz ze masz 140 km to wtedy wywala sadze z wydechu i tez będzie smolił. Przyczyn jest wiele. Logi. Pozdro ZC
pawelmc Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2010 nikt nic konkretnego nie napisze???, jeżdzenie i płacenie za każdym razem za podłączenie kompa??, po-co-to formu??, słyszałem że podobne efekty gdy silnik dostaje dodatkowe (lewe jak ktoś napisał) powietrze
OLO_GDA Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 nikt nic konkretnego nie napisze???, jeżdzenie i płacenie za każdym razem za podłączenie kompa??, po-co-to formu??, słyszałem że podobne efekty gdy silnik dostaje dodatkowe (lewe jak ktoś napisał) powietrze po to zeby czytac co ludzie pisza... boże człowieku chcesz zeby zdalnie postawic Ci diagnoze a moze jeszcze naprawic. pisza ludzie ze masz sprawdzic szczelnosc dolotu i zrobic logi a Ty sie burzysz ze nikt nic konkretnego nie napisal. a co maja napisac ze po opisie od razu widac w ktorym miejscu masz dziure?
kubson Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Logi to podstawa.. To zrób po 1. Nawet nie napisałeś na jaki kolor dymi a to bardzo ważne..
pawelmc Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2010 czarny Logi to podstawa.. To zrób po 1. Nawet nie napisałeś na jaki kolor dymi a to bardzo ważne.. [br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 19:38_________________________________________________w którym dokładnie nie musi pisać, ale tych miejsc gdzie mogą być nie ma tak wiele, poza tym zdaje się to formu audi a4..., silnik produkowany od "niepamiętnych czasów...i nikt sie z czymś takim nie spotkał??, tylko komp i to wszystko??, napisałem że byłem u mechanika, nie wiem co to te dynamiczne logi, stwierdził że wszystko ok ale ja nie wierze w takie texty, jak dymi z wydechu to musi być jakaś przyczyna, może być banalna ale jest i to jest powodem tego wątku, i chcę dojść do tego co to za przyczyna nikt nic konkretnego nie napisze???, jeżdzenie i płacenie za każdym razem za podłączenie kompa??, po-co-to formu??, słyszałem że podobne efekty gdy silnik dostaje dodatkowe (lewe jak ktoś napisał) powietrze po to zeby czytac co ludzie pisza... boże człowieku chcesz zeby zdalnie postawic Ci diagnoze a moze jeszcze naprawic. pisza ludzie ze masz sprawdzic szczelnosc dolotu i zrobic logi a Ty sie burzysz ze nikt nic konkretnego nie napisal. a co maja napisac ze po opisie od razu widac w ktorym miejscu masz dziure?
kubson Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 dziura w dolocie. DiagnostykaVAG tam masz wszsytko opisane zajrzyj.
siemian Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 czarny Logi to podstawa.. To zrób po 1. Nawet nie napisałeś na jaki kolor dymi a to bardzo ważne.. [br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 19:38_________________________________________________w którym dokładnie nie musi pisać, ale tych miejsc gdzie mogą być nie ma tak wiele, poza tym zdaje się to formu audi a4..., silnik produkowany od "niepamiętnych czasów...i nikt sie z czymś takim nie spotkał??, tylko komp i to wszystko??, napisałem że byłem u mechanika, nie wiem co to te dynamiczne logi, stwierdził że wszystko ok ale ja nie wierze w takie texty, jak dymi z wydechu to musi być jakaś przyczyna, może być banalna ale jest i to jest powodem tego wątku, i chcę dojść do tego co to za przyczyna nikt nic konkretnego nie napisze???, jeżdzenie i płacenie za każdym razem za podłączenie kompa??, po-co-to formu??, słyszałem że podobne efekty gdy silnik dostaje dodatkowe (lewe jak ktoś napisał) powietrze po to zeby czytac co ludzie pisza... boże człowieku chcesz zeby zdalnie postawic Ci diagnoze a moze jeszcze naprawic. pisza ludzie ze masz sprawdzic szczelnosc dolotu i zrobic logi a Ty sie burzysz ze nikt nic konkretnego nie napisal. a co maja napisac ze po opisie od razu widac w ktorym miejscu masz dziure? Chłopie działasz mi na nerwy. Dostałeś konkretną odpowiedz. Komputer jest narzędziem diagnostycznym pozwalającym sprawdzić wiele parametrów silnika. Zrób logi i z nich się dowiemy co i jak. Kiedyś polegało to na tym że trzeba było szukać z latareczką i rozkręcać pól silnika. Teraz komputer dale nam to że możemy mniej więcej dowiedzieć się gdzie szukać. Przyczyną dymienia na czarno w większości przypadków jest nieszczelność dolotu. Co chcesz więcej wiedzieć. Mam Ci napisać że masz dziurke na węzyku nr.... na wysokości 13cm od... No chłopie posłuchaj się. Zrób logi to spróbujemy coś powiedziec. Przyczyn dymienia może być dużo więcej. To tak jakbyś poszedł do lekarza powiedział że bolą Cie płuca. Lekarz by Ci zalecił badania a Ty byś mu wyskoczył z tekstem... Panie tyle lat pan leczysz ludzi a nie wiesz co mi jest... Zrób logi potem pogadamy. Auto masz od nowości? Może ktoś zrobił chiptuning u wujka zdziśka w garażu... To też może być też przyczyną dymienia....
teslic Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Kolego skontaktuj się i podjedź do Rogala , sprawa się szybko wyjaśni. Moim zdaniem ktoś już włożył tam "paluchy" i wgrał jakiegoś gotowca. Dymienie poza nie szczelnością w dolocie może być spowodowane złą mieszanką , czyli za dużą dawką paliwa a za małą powietrza , objaw dymienia będzie się nasilał w cieplejsze dni kiedy konsystencja powietrza robi się rzadsza.Po to między innymi montuje się większe fmic (chłodnice powietrza).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się