Nick126 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Witam. Jeżdżę dopiero ok. 1,5 roku. Pierwsze auto było A3 1,6 benzyna z 97 roku. Od kilku miesięcy mam A4 kombi 1,9TDI z 98/99r. Jest to pierwsze auto diesla, którym miałem okazję jeździc. Pierwsze spostrzeżenia - 101KM i 110KM : dużej różnicy nie czułem, A4 później dostaje kopa. A3 dawało chyba więcej radości... do niedawna. Reanimowane turbo wprowadziło trochę świeżości w jazdę i jest dużo lepiej. Gdyby nie to, że A4 jest większe i pali ok. 1/3 mniej od A3 to chętnie bym wrócił do poprzedniego. Gdy pierwszy raz wsiadłem do mojego diesla byłem zawiedziony jego mocą. Sądziłem, że większy silnik i w dodatku Turbo będzie mocniejsze od 1,6. Auto przy zakupie miało miec wszystko cacy, powymieniane wszystkie niezbędne części itd. Zakup był trochę na szybko i może niezbyt przemyślany stąd z początku trochę problemów i niezadowolenia z samochodu. Musiałem powymieniac niezbędne rzeczy, niedawno odnowiłem turbo i auto 'stanęło na nogi' Wygląd wedle gustu - może się podobac lub nie. Nie przewiduję w nim żadnych zmian, może jedynie wymiana lamp na po liftowe i zaślepki na felgi. Auto wg. sprzedawcy bezwypadkowe - bullshit Środek - tablice chyba z nowszego modelu, komputer pokładowy i ekran lcd, których trochę szwankuje. Całkowity koszt napraw wyniósł ok. 3 000 zł. Aktualnie auto jest w b.dobrym stanie technicznym, jeździ się świetnie i daje radochę ;P Dziś jeszcze nowe opony dostanie i będzie gotowe na wyjazd na wakacje.
Gość -makaveli- Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 fajnie kolorek zgrany outside & inside
rafalekx Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Kolego co do tej całej mocy, to nie zapominaj że A3 ważyło zdecydowanie mniej i było mniejszym autem Więc nie dziw się że zachowywało się porównywalnie jak A4 w TDI Reakcja na pedał gazu w TDI jest ciut gorsza niż w wolnossacej benzynce bo jest tzw. "turbo dziura", ale to może też być kwestia wyregulowania dawki paliwa itd. Poza tym upewnij się czy oby na 100% jest to AFN, a nie ciut słabsza 90 konna wersja, pokaż fotkę silnika. Chyba że odczytałeś kod silnika, tylko pytanie skąd, wlepka w bagażniku? Inna sprawa, że miałeś niedomagającą turbinkę, równie dobrze wtryski też mogą być już nie do końca ok. Jeśli po sprawdzeniu wszystkiego nadal będziesz narzekał na brak mocy to wybierz się na programik, a wtedy zapewniam Cię że będziesz zadowolony Ale wcześniej przeczyść kolektor, wywal katalizator, sprawdź dolot - może masz nieszczelność itd. Robiłeś logi dynamiczne VAGiem? Co do pozostałych zalet i wad auta... Ciekawy kolorek zewnętrzny, ale kolory wnętrza już średnio mi podchodzą No i szkoda że zwykłe foteliki a nie kubły. Ciekawostką jest navi w tym roczniku Szczerze nie spotkałem się jeszcze z navi w przedlifcie, chociaż w '98 roku sporo można się spodziewać Zegary masz takie jak być powinny, czyli nie są z nowszego modelu Poza tym plany dobre co do lamp, jeszcze mógłbyś ją odrobinę niżej dać
Luka3s Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 super, zdjąłbym ten sprzęt do telefonu. Kolorek na wypasie chcialbym u siebie taki :gwizdanie: a co do mocy silnika nie jest zle bez przesadyzmu tak jak kolegqa wyzej pisal A3 troszeczke mniejsze no i benzyna, tu masz w miare przyspieszenie i ekonomicznie jezdzisz mysle ze na benzynie ekonomi nie znales [br]Dopisany: 02 Sierpień 2010, 15:11_________________________________________________relingi na chromie ciekawe jak by sie prezentowaly
.Szczepan. Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Trzeba przyznać ładne autko. Czasami pospiech przy zakupie nie wskazany, bo mozna się mocno nadziać na bombe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się