wypsiu Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 na VWmani była hamownia V-tech,postanowiłem sprawdzić ile mam kucy,wyszło 41PS i 123Nm,byłem w szoku,bo auta zapitala normalnie,więc pojechałem dzisiaj do Tune-up na hamownie i wyszło 137PS i 325Nm,kompletnie nic nie było robione z autem między hamowaniami. v-tech ma zajebistą hamownie v-tech tune-up A tu wykresik po czyszczeniu turbiny i programie
wypsiu Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 looool, kto ten pomiar robil? V-tech pomorze ,i to robili dwa pomiary,w pierwszym wyszło 39PS chłopaki mówią im że to niemożliwe,a oni -pomiar jest pewny,to porządna hamownia w tune-up w czwartek czyszczą turbawke i robią program
michcio1985 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 haha hA niezły farmazon wyszedł
Piotrek98igo Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 no czysc bo widac ze sie kierownice przycinaja
Bieniek Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 No usmialem sie w sobote niezle :kox:
Flyer Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 wypsiu, pewnie maja racje... w koncu masz silnik AVN.
aju Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 o losie i znów vtech... tylko tym razem wykres poszedł im w drugą stronę
spetsnaz Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 a nie robiłeś czasem hamownia na notlaufie?
Cuber Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Po co robicie zawieruche ? Przeciez wiadome ze coś nie halo i jakiś bład sie wkradł
wypsiu Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 a nie robiłeś czasem hamownia na notlaufie? nie,obroty doszły do prawie 3800,zresztą zgasili silnik i odpalili ponownie,więc awaryjny by się wyłączył. Po co robicie zawieruche ? Przeciez wiadome ze coś nie halo i jakiś bład sie wkradł to tuner powinien wykumać,że coś nie halo,przecież widział,że auto się wkreca normalnie,a pomiary wyszły śmieszne.
Bieniek Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Inne pomiary wyszly w miare poprawnie.Tylko tutaj dwa razy hamowali i dwa razy cos zj***li :mysli:
Thom4s Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Ale musiałeś mieć minę jak Ci wyniki zapodali...
ArkadiuS Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Ale musiałeś mieć minę jak Ci wyniki zapodali... pewnie coś w stylu
Piotrek98igo Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 trzeba bylo sie zapytac na ile kucy ci program zrobia,na 65?
rob555 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 To nie problem hamowni....bez przesady rozbieznosci sa ale nie takie. Pytanie tylko czemu nie widze temp i cisnienia w czasie pomiaru....
Buba Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 To nie problem hamowni....bez przesady rozbieznosci sa ale nie takie. Pytanie tylko czemu nie widze temp i cisnienia w czasie pomiaru.... robi pomiar a wydruk i tak jest z pliku .jpg
mech15 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 To nie problem hamowni....bez przesady rozbieznosci sa ale nie takie. Pytanie tylko czemu nie widze temp i cisnienia w czasie pomiaru.... robi pomiar a wydruk i tak jest z pliku .jpg do wypełnienia jest tylko ramka nad wykresem, wykres przez pomyłkę dali ci z katalogu zdjęć fiata czinkłaczento
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się