piotrek7543 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Witam mam problem z uruchamianiem silnika problem polega na tym że np: po dwu godzinnym postoju muszę długo kręcić rozrusznikiem i dodać trochę gazu.Nie ma na to wpływu czy silnik jest zimny czy rozgrzany.Jeżeli postój trwa np: 15min ,to nie ma tego problemu.Wcześniej miałem AAH V6 i zauważyłem jedną różnicę W AAH po przekręceniu kluczyka można było usłyszeć dźwięk pompy paliwa,z kolei w ACK po przekręceniu kluczyka nic nie słychać. Dodam jeszcze ze na komputerze pokazuje się błąd czujnika temperatury.Dziękuję za wszelkie porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 sam sobie odpowiedziałes , brak odczytu temp to zły dobór mieszanki w ecu , dodatkowo sprawdz pompe i zrób adaptacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek7543 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Ok dziękuję w związku z tym ze to czujnik to może mógłby ktoś mi doradzić jaki kupić albo gdzie on się znajduje kupiłbym w tedy taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 czujnik temp cieczy w twoim silniku znajduje się na rurze wodnej za głowicą, ( lewą jak stoisz przodem do auta ). jest to czujnik podwójny podaje temp do ecu i na zegary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek7543 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 na zegarach pokazuje odpowiednią temperaturę jednak temperatura zewnętrzna wydaje mi się ze pokazuje za dużo np jest 29c na zewnątrz a u mnie pokazuje na wyświetlaczu 35c czy to może być spowodowane czujnikiem od temp.zewnętrznej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 nie ten czujnik nie ma nic do odpalania najlepiej zapnij vag-a i sprawdź jaka temperaturę silnika dostaje ecu benzynowe i będziesz wiedział czy pokazuje dobrze.. zamiast vag-a możesz sprawdzić to klimatronikiem - jest o tym na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdansky 0 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 i jak kolego poradziles sobie z tym problemem bo u mnie chyba jest to samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter1983 0 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Witam, Mam też taki problem - po dłuższym postoju muszę trochę pokręcić i jak już odpali to potafi stracić obroty i zgasnąć. Jak dodam delikatnie gazu to jest ok... Dajcie znać co na to poradziliście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loloA4 0 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 znam przypadki ze w waszych motorkach zdychaly zaworki cisnienia na listwie i tez kreciles i kreciles warto to sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAWULI 0 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 nie ten czujnik nie ma nic do odpalania najlepiej zapnij vag-a i sprawdź jaka temperaturę silnika dostaje ecu benzynowe i będziesz wiedział czy pokazuje dobrze.. zamiast vag-a możesz sprawdzić to klimatronikiem - jest o tym na forum. powitać, właśnie dojrzałem temat, u mnie to samo, muszę ciut gazu dać żeby szybciej odpalił - pomóż kolegom, w którym to jest miejscu ? forum to dość rozległe terytorium... znalazłem : wciskasz pierw obiekt zamknięty przytrzymujesz a następnie górna sztrzałke(na szyby) -chłopaki piszą że i tak trudno to rozszyfrować... pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marqo27 0 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 wciskasz pierw obiekt zamknięty przytrzymujesz a następnie górna sztrzałke(na szyby) -chłopaki piszą że i tak trudno to rozszyfrować... pzdr nie wiem co w tym trudnego poprostu naciskasz klawisz cyrkulacji oraz strałkę do góry na klimatroniku. Dodatkowo podaje link do kodów klimatronika Z tym odpalaniem mam podobny problem , w wolnym czasie sprawdze stan mojego czujnika pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAWULI 0 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 już klikałem i jakieś cyferki przestawiłem miałem pietra że to jakiś kosmiczne parametry zmieniam a to tylko kanały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek7543 0 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Witam panowie, ktoś poradził sobie już z tym problemem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się