Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5] Pytanie techniczne odnośnie tarcz.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem tuż po wymianie tarcz hamulcowych na przodzie. Są to tarcze fi288mm i mierzyłem ich drubość mają od ponad 22 do ok. 23mm grubości. Pytam czy jest możliwość stoczenia ich na fi280mm oraz na grubość 22mm bo otwór centujący i otwory mocujące to pewnie to samo.

Opublikowano

No ale po co je chcesz stoczyć 8mm to nie dużo a zawsze to większa powierzchnia do odprowadzenia ciepła.

Opublikowano

Chodzi by przypasować je do zacisków pod tarcze fi280mm - naddatek materiału wkońcu jest.

Opublikowano

Przy fi-288 powinno być 25mm grubości, czyli 22-23mm grubości to już tarcze zużyte, lepiej tego nie zakładać bo popękają.

Opublikowano

Ale dlaczego nie kupiłeś od razu 280-tek ? No i czy przy 288 nie powinno być 25 mm?

bo w tdi maja byc 288/25 ;)

Opublikowano

bo w tdi maja byc 288/25 ;)

albo 280/22 jak u mnie, zależy od egzemplarza (VIN) ;)

sorki chodzilo mi o mocniejsze diesle np AFN i PD-ki :tongue4:

Opublikowano

Nie rozumiemy się ... zwaliłem tarcze o których pisze i mam założone nowe, ale chodzi o to czy ze starych może coś być jeszcze - tj. przetoczyć je na fi280 i g=22mm

Opublikowano

Nie rozumiemy się ... zwaliłem tarcze o których pisze i mam założone nowe, ale chodzi o to czy ze starych może coś być jeszcze - tj. przetoczyć je na fi280 i g=22mm

daruj se szkoda zachodu....

Opublikowano

Nie rozumiemy się ... zwaliłem tarcze o których pisze i mam założone nowe, ale chodzi o to czy ze starych może coś być jeszcze - tj. przetoczyć je na fi280 i g=22mm

Strach byłoby takie coś zakładać, mogłyby popękać, w tych 288 są chyba większe otwory wentylacyjne i pozostaje mało materiału

Opublikowano

No ja bym je oddał darmo jakby ktoś potrzebował. Co do otw. wentylacyjnych to chyba nie są tak różnie.

Opublikowano

Wydaje mi się że spedytowi chodzi o to że "szerokość-grubość" otworów went. jest większa, więc po zjechaniu tarczy do 22 już mało zostaje żeby nie zaczęła wycinać żeberek- ale tylko przypuszczam bo nie porównywałem fizycznie tych dwóch rodzajów, może różnica grubości wynika z większego rozmiaru części "trących"?

Opublikowano

Wydaje mi się że spedytowi chodzi o to że "szerokość-grubość" otworów went. jest większa, więc po zjechaniu tarczy do 22 już mało zostaje żeby nie zaczęła wycinać żeberek

O właśnie dobrze to ująłeś :th:

Opublikowano

Spedyt ich nie widział ... "mięska" jest naprawdę dosyć.

trzeba by mieć zwymiarowane nowe tarcze 280 dla większej pewności.

Opublikowano

Jak bys miał suwmiarkę to zmierz szerokość rewka pod wentylację

Opublikowano

Tak tylko chodziło by o ten otwór wentylacyjny wewnątrz, który akurat nie jest wymiarowany.

Opublikowano

Wczoraj zmieniałem amory i zmierzyłem: przy brzegu tarczy szerokość otw. ok 6mm i zwęża się w kierunku do środka do ok 5 mm , może głębiej jeszcze mniej ale suwmiarka już nie sięgała

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...