soltmen Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Witam, mam dziwny problem, nie znalazłem na forum podobnego przypadku.. Otóż ok. 2 tygodnie temu autko wróciło z serwisu, klima choć działała, poddałem ją okresowemu serwisowi - wymiana filtru, odgrzybianie, nabicie. Wszystko działało idealnie, ale od kliku dni mam problem - po odpaleniu samochodu, klimatyzacja działa przez jakiś czas prawidłowo. Później z nawiewy prawie przestają działać, jak przyłoży się rękę, czuć tylko delikatny podmuch (jakby na pierwszej kresce klimatronika). Podniesienie poziomu wentylacji nie daje nic - słychać w prawdzie większy szum, jak to zwykle bywa, ale podmuch nie jest wcale silniejszy co ciekawe, gdy włączę ECON, po chwili siła nawiewu wzrasta do normalności, po ponownym włączeniu klimatyzacji przez jakiś czas jest w porządku (klimatyzajca chodzi jak należy), ale później znów przestaje chłodzić Grzebanie w climatronicu rodem z ręcznej klimatyzacji Czy ktoś z Was wie może 'w ciemno', co mogło się stać? Dodam, że w prawdzie usługi wykonane w serwisie są na gwarancji, ale szczerze mówiąc wolałbym więcej nie pokazywać się u tego mechanika - jakoś nie obdarzyłem go zaufaniem wolę oddać samochód gdzie indziej, co wiąże się z (większymi) kosztami, chciałbym jednak wiedzieć, na co muszę sie przygotować ostatnio słabo z $$... Dziękuję z góry za pomoc, pozdrawiam
wojtek26 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Byc moze zamyka sie klapka świerzego powietrza a nie otwiera sie obieg wew. i dlatego jest min nadmuch, sprawdz czy jak przestaje dmuchac czy klapka pod f. pyłkowym jest otwarta czy zamknieta, sprawdzałe błedy na klimatroniku
aju Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 zobacz najpierw climatroniciem czy pokaże jakieś błędy czy też będzie 0.0
soltmen Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 ok, dziękuję bardzo za zainteresowanie i pomoc, sprawdzę przy najbliższej możliwej okazji [br]Dopisany: 04 Sierpień 2010, 21:48_________________________________________________Witam ponownie, sprawdziłem dzisiaj błędy - po odpaleniu auta przez jakiś czas pokazywał 0.0, kiedy poczułem, że w aucie robi się coraz cieplej zapytałem go drugi raz - tym razem (i już cały czas do końca) pokazał błąd 22.3 - wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa. Co w związku z tym? Czy jest to usterka, którą da się naprawić niskim kosztem? Co to właściwie oznacza ? dziękuję z góry, pozdrawiam
Maxym83 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Uporales sie juz z problemem? Ja u siebie mialem problem z chlodzeniem klimy jak wentylator klimy sie nie krecil. Klima sie wylaczala i po czasie wlaczala, mimo ze byla caly czas gwiazdka na ekranie. Wiatrak dostal mlotkiem po obudowie i zaczal sie krecic, klima znow dziala jak nalezy. Bledy na Vagu tez wskazywaly na czujnik wysokiego cisnienia.
Mlody_GP Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Witam Potwierdzam problem z wentylatorem od klimy. Klima chwilę chodzi po czym się wyłącza. U mnie dodatkowo wzrastała temperatura silnika. Rozwiązanie problemu - wymiana wentylatora klimy (w moim przypadku). Pozdrawiam
dobry_k Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Dołączam sie do wontku i pytam o to jak sprawdzic klimatronik pod wzgledem błedow hmm co trzeba powciskac ??? Poza tym wracajac do tematu i klimy zakladam aby sprawdzic ilosc gazu w obiegu. W moim aucie klima dzialala hmm fajnie na poczatku a potem jakos licho chlodzilo do tego wiatrak od klimy pracowal na wysokich obrotach - myslalem ze to normalka. Sytuacja sie diametralnie zmienila po tym jak odwiedzilem fachure od klimy, gosc stwierdzil po analizie komputerem iz brakuje 140g gazu wiec poprosilem o wymiane i nabicie na nowo. Teraz klima chlodzi ciągle a wiatrak ledwo co pracuje. Jesli w klimie jest malo gazu to jest taka mozliwosc ze wiatrak nie nadaza jej chlodzic i moze tez dlatego rozlaczac uklad.
andy_sky Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Dołączam sie do wontku i pytam o to jak sprawdzic klimatronik pod wzgledem błedow hmm co trzeba powciskac ??? Poza tym wracajac do tematu i klimy zakladam aby sprawdzic ilosc gazu w obiegu. W moim aucie klima dzialala hmm fajnie na poczatku a potem jakos licho chlodzilo do tego wiatrak od klimy pracowal na wysokich obrotach - myslalem ze to normalka. Sytuacja sie diametralnie zmienila po tym jak odwiedzilem fachure od klimy, gosc stwierdzil po analizie komputerem iz brakuje 140g gazu wiec poprosilem o wymiane i nabicie na nowo. Teraz klima chlodzi ciągle a wiatrak ledwo co pracuje. Jesli w klimie jest malo gazu to jest taka mozliwosc ze wiatrak nie nadaza jej chlodzic i moze tez dlatego rozlaczac uklad. u Ciebie kolego nie sprawdzisz błędów masz pono B6
marcin_ducze Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 U mnie podobny problem, auto potrafi mi w środku całe zaparować,że aż nic nie widać. niby dmucha ale jakiś taki zaduch sę robi,, i jak zgasze silnik i znowu go odpale to zaczyna odparowywać i czuć zupełnie inne powietrze
pieciajek Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Koledzy jeśli chodzi o klimę to zaprowadzajcie autka tam gdzie ludzie to robią od lat a nie do tych co kupili maszynę za dotacje i nie mają nawet książki o dawkowaniu gazu do danego typu auta to tak właśnie wychodzi że jest za dużo albo za mało czynnika i robią się cuda.
soltmen Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Opublikowano 29 Listopada 2010 witam ponownie, dziekuje za zainteresowanie tematem, przepraszam, ze tak dlugo mnie nie bylo sprawa klimatyzacji stanela dawno temu na 3 podejsciu - 2 mechanikow nabilo czynnik, trzeci powiedzial, zebym jechal z tym do aso przyszla zima i teraz mam to, o czym pisal kolega wyzej - mimo wlaczonej klimatyzacji zaparowane okna... takze mozliwe, ze u mnie rowniez jest to kwestia wiatraka, byloby cudnie - diagnoza gotowa post moj zwiazany jest jednak glownie z pytaniem: czy ktos z Was moze mi polecic jakis dobry serwis klimatyzacji na gornym slasku (jestem z bytomia), ktory zrobi cos wiecej, niz podlaczy kolejny raz do komputera, nabije klime i stwierdzi, ze szczelnosc jest ok i powinno dzialac? zalezy mi, zeby wreszcie rozwiazac problem, a wiekszoc mechanikow rozklada rece i mowi "tak to juz jest z klimatronikiem w audi"... pozdrawiam i dzieki z gory
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się