Kubica86 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Wita wszystkich, dzisiaj w domowym garażu wymieniłem z kuzynem turbawkę na większą i zmieniłem wtryski na 0,216. Wszystko poszło gładko i bez problemów tylko po wtryskach w silniku słychać niepokojący metaliczny dźwięk, czy może to być wina wtrysków i brak zmiany softu??? Oczywiście w najbliższym tygodniu planuję zmienić program. Tylko mnie ten dźwięk niepokoi. Czy ktoś spotkał się z takim czymś wcześniej???
Kowi87 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 po zmianie wtrysków bedzie twardsza praca jakby silnika, po korekcie powinno wrócic do normy
Kubica86 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Kolega Cowboy też mi tak powiedział, wtryski to oczywiście 216 i mówił że muszą się ułożyć. Będą tak jakieś 500 do 1 tyś. km chodzić a później się uspokoją. Mam nadzieje że serducho autka nie klęknie bo się potne...
teslic Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Sprawdź sobie na vag-u kąt wtrysku i zobaczysz dlaczego słyszysz ten metaliczny dźwięk.Jak odpalasz auto to nie ma bąka z wydechu? Jak spadnie temperatura powietrza będziesz miał problem z odpaleniem. Jak nie zrobisz korekty w programie za 6 mieś będziesz miał do czyszczenia kierownice w turbinie.
cowboy Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 co innego metaliczne stukanie nowych iglic we wtryskach, a co innego twarda praca silnika
Kubica86 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Panowie stukanie powoli ustaje już jest praktycznie niesłyszalne, a w przyszłym tygodniu jestem umówiony w Dynosofcie na program. Wszystko będzie jak w książce i zobaczymy co wypluje mój ,,dragster,, . FMIC+216+hybrydowe turbo+chip = ??? Pozdrawiam.
Kowi87 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Panowie stukanie powoli ustaje już jest praktycznie niesłyszalne, a w przyszłym tygodniu jestem umówiony w Dynosofcie na program. Wszystko będzie jak w książce i zobaczymy co wypluje mój ,,dragster,, . FMIC+216+hybrydowe turbo+chip = ??? Pozdrawiam. Widze masz taki sam setup jak ja, tylko u mnie przed finalnym softem dojdzie jeszcze 11ka bo to co jest teraz to nie jedzie
Kubica86 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Kowi87 też myślałem o 11 ale koszta troszkę ostudziły mój zapał i póki co odpuszczam ten temat, chciałbym załapać 160 km i pośmigać z rok a potem to już by się pomyślało Domyślam się że apetyt rośnie w miarę jedzenia i nie mówię że 11 nie będzie A Ty może wiesz jaki masz teraz koniarz czy nie robiłeś jeszcze programu? I jaką masz turbinkę wstawioną??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się