Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tylko cielpe powietrze z nawiewu leci !! obojetne z klima czy bez klimy !


M@rk

Rekomendowane odpowiedzi

:angry:

1. Sprawa wyglada tak wracalem dzisija z pracy z zalaczona klima i wszytsko dzialalo , wylaczylme klime bo podjechalme pod dom , chcialme jechac na garaz odpalilem auto i zaczelo nawiew i tylko zaczelo leciec cieple wrecz gorace powietrze z nawiewu ( zero zimnego) , po zalaczeniu klimatyzacji ( czyli wiatraka z klima dziala , silnik zaczal pracowac inaczej , rurki z klimy zimen wrecz schodzone , ) a z nawiewu i tak leci caly czas gorace powietrze .

Co mam robic ?

2. nagle po zalaczeniu nawiewu na max. zacza sie wydobywac dziwny swist spod schowka !!

i tez nie wiem co mam robic !!

:foch:

Piszcie wszytsko co was przychodzi do glowy !!

Auto odrazu rozkrecilem i czeka na jakies propozycje !!

-------

:a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne masz zablokowaną klapę pod pod filtrem pyłkowym i dodatkowo rozregulował się panel klimatronika.

Sprawdź błędy na kanale 1c klimatronika czy nie masz błędu 15.5 lub 15.7

po włączeniu zapłonu sprawdź czy panel klimatronika miga jednostajnie przez jakieś 3 min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam-ja na twoim miejscu,sprawdził bym <zawór dławiący>który znajduje sie w jednej z rurek klimatyzacji przy podszybiu,jest taka nakrętka na klucz 24, która łaczy dwie rurki aluminiowe-i widac na tej rurce przy łaczeniu z drugą rurką jest takie lekkie zgrubienie o długości około 5 centymetrów-a w srodku znajduje sie ten zawór dławiacy-i prawdopodobnie zapchał sie on i nie przepuszcza,czynnika klimatyzacji r-134 a - ale radził bym abys podjechał do jakiegos zakładu zajmujacego sie klimatyzacja samochodowa aby odciagneli ci gaz z układu-bo jak zaczniesz sam odkrecac to ci czynnik ucieknie,albo sie jeszcze poparzysz bo czynnik ten działa na ciało ludzkie -niczym suchy lód-a w warsztacie przynajmniej moze odciagna jakos czesc czynnika jesli beda mieli maszynę nowszej generacji,i zapłacisz tylko za dobicie -a co do zaworu dławiacego to trzeba go wyciagnac i mozna go przemyc benzyna ekstrakcyjna lub wymienic na drugi, nie powinien ten zawór wiecej kosztowac wiecej jak 50 zł -pozdrawiam Robert. :hi::a4fan::thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. A godzie moge sprawdzic czy te klapy otwieraja sie poprawnie i zamykaja ??

2. Bo jezeli chodzi o moje drugie pytanie to wyczytalem w ksiazcze audi zrob to sam ze musze wyczyscic dmuchame od brudu lisici i takich tam .

Acha a panel klimatronika faktycznie miga ,i przestaje po okolo 2-3 minutach . a co jest najzabawnijesze rozkrecilme go i widac ze byl; juz naprawiany bo nawet cyferki sie rozmazuja np. zamiast 1 jest 7 albo zamiast 4 jest 9 !!!

Jestem troszeczke zdenerwowany i czy macie moze jakies namiary na kogos kto ma do sprzedania caly ten panel klimatronika do Audi A4 1.8 z 1995 r. dzisiaj wstawie jeszcze jaki tam jests symbol tego sterwonika .

-----

Dzieka i jakwroce z pracy zajme sie ta dmuchawa i moze jak mi napiszecie gdzie znajde te klapy to tez za zobacze co sie dzieje :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam-ja na twoim miejscu,sprawdził bym <zawór dławiący>który znajduje sie w jednej z rurek klimatyzacji przy podszybiu,jest taka nakrętka na klucz 24, która łaczy dwie rurki aluminiowe-i widac na tej rurce przy łaczeniu z drugą rurką jest takie lekkie zgrubienie o długości około 5 centymetrów-a w srodku znajduje sie ten zawór dławiacy-i prawdopodobnie zapchał sie on i nie przepuszcza,czynnika klimatyzacji r-134 a -

W tym samochodzie nie ma dławika, jest zawór rozprężny, zasada działania troszkę inna.

Ja radzę zaczęć od wymiany filtra kabinowego i usunięcia przyczyn błędów climatronika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Widzę temat stary, ale dopiszę żeby nie otwierać nowego. U mnie identyczna sytuacja, panel miga brak zimnego powietrza, zdjąłem filtr kabinowy, obudowę okazało się, że faktycznie klapa zablokowana. Czy to będzie awaria mechaniczne czy może coś nie tak ze sterownikami? U mnie na kanale 1c pokazuje 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne sie pod temat. Zakupilem dzis piekna b7ke. I tak sie wozilem poznajac auto ale kurewnie cieplo mi bylo. Na klimatroniku niby ustawione 18 stopni a parzylo az w ryj.

Co sie okazalo od strony kierowcy bo jest 2 strefowy leic nonstop cieple powietrze. Od pasazera dziala normalnie. Stawiam na klape badz silownik bo klimatronik reaguje normalnie. Daje mu na low on sobie mierzy temperature i stwierdza ze za wysoka i odkreca dmuchawe na maxa ale napierdalajac cieplym powietrzem. Po stronie pasazera dziala normalnie napierdala chlodnym.

Dodatkowo wydaje mi sie ze z tylu od pasazera juz normalnie lecialo chlodne cala droge bo tam jako jedyna szyba byla lekko zaparowana.

Ktos sie z takim czyms spotkal? I wie jak sie za to zabrac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie, wina potęcjometra w silniczku.Na błędach bedziesz wiedział który.Spryskałem sprayem do styków i działa już kilka miesięcy

Wysłane z mojego U8815 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne sie pod temat. Zakupilem dzis piekna b7ke. I tak sie wozilem poznajac auto ale kurewnie cieplo mi bylo. Na klimatroniku niby ustawione 18 stopni a parzylo az w ryj.

Co sie okazalo od strony kierowcy bo jest 2 strefowy leic nonstop cieple powietrze. Od pasazera dziala normalnie. Stawiam na klape badz silownik bo klimatronik reaguje normalnie. Daje mu na low on sobie mierzy temperature i stwierdza ze za wysoka i odkreca dmuchawe na maxa ale napierdalajac cieplym powietrzem. Po stronie pasazera dziala normalnie napierdala chlodnym.

Dodatkowo wydaje mi sie ze z tylu od pasazera juz normalnie lecialo chlodne cala droge bo tam jako jedyna szyba byla lekko zaparowana.

Ktos sie z takim czyms spotkal? I wie jak sie za to zabrac?

nie chodzi ci silniczek klapy po stronie kierowcy ,miałem to samo ,po wymianie działa poprawnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...