Mad_MAX Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Panowie dzisiaj badalem znajomemu autko i wyskakuje mu blad: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B2 907 401 D Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000SG D04 Software Coding: 01015 Work Shop Code: WSC 02325 Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75548261090 Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75548261090 1 Fault Found: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-00 - Open or Short to B+ Po skasowaniu dalej sie pojawia. Co to jest , jak to ugryzc i gdzie sie to znajduje i czy mozna to wymienic??
SebMis Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 G80 (błąd 542) - Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza najprawdopodobniej do wymiany wtryskiwacz sterujący
Mad_MAX Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Jak sprawdzic czy to bedzie czujnik czy wtryskiwacz ??? bo troche drogawa impreza. Aha , blad wyskoczyl dzien po zalaniu 5 litrow benzyny do baku (przez pomylke).
SebMis Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 czujnik wzniosu iglicy znajduje się w wtryskiwaczu bo troche drogawa impreza. niestety
kaj82 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 to jest nierozbieralne, koszt z wymiana 1200zl( nowy wtrysk), auto zbiera sie lepiej z dolu, ale pali ok litr wiecej, przynajmniej u mnie tak jest [br]Dopisany: 23 Sierpień 2007, 16:07 _________________________________________________jezeli auto nie zachowuje sie dziwnie, dobrze odpala, to daruj sobie, bo ja sie teraz zastanawiam po co ja go wymienialem jak bylo wszystko ok, no moze teraz zamiast od 2000-2100obr/min zaczyna ciagnac od ok 1800obr/min
pre_pl Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 prosty test : http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=3347 na poczatek posprawdzal bym wszystkie polaczenia od G80 az do ECUte 27-10 mnie irytuje zazwyczaj jak jest padniety sam G80 jest cos innego ( 30-10) no z zroibic test "stukowy" samego G80 - silnik na 2000-2500 ogr i lekko stukac ( np. trzankiem srubokreta ) w trzeci wtrysk, jesli silnik zacznie szarpac masz G80 ( + wtryskiwacz ) do wymiany.
Mad_MAX Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2007 a jesli nie bedzie szarpac silnikiem to co bedzie do wymiany ?? I jak patrzec na ten wtrysk , od ktorej strony patrzac sie on znajduje?? I jak mocno uderzac?? I jak sie dostac tam zeby go pouderzac ?? Bo ja to zielony jestem Sory za takie pytania ale sie na tym nie znam kompletnie
marm75 Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 Witam U mnie jest ten sam błąd z tym, że dodatkowo wypisuje mi informację: "przerwa lub zwarcie do plusa - błąd sporadyczny". Czy to może być przyczyną nierównej pracy silnika na wolnych obrotach ? Nierówna praca jest ledwo wyczuwalna ale jednak... Czy tą awarię można usunąć w jakiś prosty sposób czy bez odpowiedniego sprzętu i wiedzy lepiej się za to nie brać ? Z góry dziękuję za odpowiedzi i porady
kaj82 Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 Wszystko masz opisane powyżej,radze wymienić wtrysk w specjalistycznym warsztacie.
Belding Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 Witam!!! Mam ten sam błąd!!! czy uszkodzony czujnik G80 może powodować złe odpalanie silnika??? Czy raczej szukać przyczyny gdzie indziej (innych błędów nie wyrzuca)??? HELP HELP HELP
marm75 Opublikowano 21 Listopada 2007 Opublikowano 21 Listopada 2007 u mnie odpala normalnie. Błąd wyskakuje jako sporadyczny a jedynym objawem jaki skłonił mnie do sprawdzenia błędów to ta niezbyt równa praca na wolnych obrotach i lekkie drgania, których nie powinno być w silniku 6-cio cylindrowym . Reszta pracuje i działa idealnie.
Belding Opublikowano 21 Listopada 2007 Opublikowano 21 Listopada 2007 Tak mi sie właśnie wydawało, także musze sprawidzić ustawienia wtrysku...może to jest przyczyną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się