mr435 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Witam skąd sie bierze olej na przewodach podciśnienia oraz na zaworze podcisnienia egr
SotoM Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 rozszczelnił sie najprawdopodobnie zawór EGR - na tym metalowym grzybku masz zaolejenie...?? jesli tak to zawór sie nadaje do smieci ze wzgledu na przepuszczanie dłoadowanego powietrza które trafia do cylindrów. jesli masz zaślepiony zawór EGR to mozesz sie ratowac- zrobic zaslepke miedzy kolektor ssacy a zawór EGR. i masz problem z głowy... - jesli dobrze zrozumiałem twój problem.
mr435 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2010 na zaworze tym plastikowym który odpowiada za gaszenie silnika pojawia sie olej oraz na tym cienkim przewodzie gumowym tu jest taki sam zawór gdzie pojawia sie olej poza tym słabnie auto http://aukcjewp.wp.pl/item1185327050_zawor_gaszak_egr_przepustnica_audi_vw_seat_skoda.html
mr435 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2010 tam gdzie założony jest przewód na zawór i na samym zaworze jest olej
SotoM Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 to zle kolego zanaczyłes w danych osobowych. ty nie masz AFN'a... wiec to zmienia postac rzeczy... masz silnik na popowtryskach to tam jak sie pojawia olej to zawór nadaje sie tylko do wymiany... przez grzybek wyrzuca olej który laci razem z doładowaniem. a skoro olej tamtedy wychodzi to i w pewnym stopniu doładowanie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się