Waters Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Hej Mam problem, a mianowicie po wykręceniu świec stwierdziłem że ta na pierwszym cylindrze jest strasznie zasyfiała, obrośnięta kamieniem i wogóle czarna a pozostałe są tylko delikatnie przybrudzone. Czy to normale
schiller Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 nie a silnik chodzi normalnie? wyglada na to ze nie ma kompletnego spalania w 1 cylindrze.
pet3r Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 moze wtryskiwacz lub przewod zaplonowy niedomagaja?
Gość spedyt Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Najwyższy czas wymienić świece. Sprawdź za jakiś czas czy dalej osadza sie syf na niej. Przewody też można by wymienić
MarEsp Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zasysa w tym cylindrze olej z pod uszczelki pod głowicą - uszczelka pod glowicą do wymiany
Waters Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Świece mają dopiero 4 tys. km, kable faktycznie są stare ale myślę że gdyby były złe to by auto nie chciało jeździć na gazie a wszystko jest ok silnik chodzi równo. Ten syf na pierwszej świecy miałem jeszcze przed wymianą świec i założeniem gazu. Ciśnienie w cylindrach jest dobre ale obawiam się że może być jakieś niewielkie rozszczelnienie pod uszczelką głowicy bo trochę bierze mi olej. Być może że jak silnik się nagrzeje to rozszczelnienie zanika. Chyba bede musiał zmierzyć ciśnienie w cylindrach na zimnym silniku, może coś wykaże.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 witam wszyskiech na forum bo jestem nowy . mam taki problem w swojej a4 b5 1.6 benzyna/gaz natomias zauważyłem że auto zarzuca mi świece na trzecim cylindrze i troszke dymi noi oczywiscie zauwazyłem branie oleju spoczatku jak kupiłem audi to zaczeło sie od tego że po jakims czesie zaczeło nie równo pracować po czym okazało się że to wina świecy bo była zarzucona olejem świece były wymienione wszystkie na nowe i po upływie 2 miesiecy okolo 1,500 km zrobiłem na nowych i dzisiaj znowu zaczoł silnik nie ruwno pracować bo znowu zarzuciło świece po 1 minucie na 5 tys obrotow trzymania silnika silnik wraca do normalnej pracy ale za to dosyc duzy dym siestworzyl przez to poniewaz przepalił ten olej kturym była zarzucona świeca. Koledzy pomurzcie co moge z tym zrobić i ile to by mnie kosztowało poniewaz wole to zrobić ?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 to znaczy co by trzeba głównie zrobić bo mam szwagra mechanika ktury by mi to robił i mówił coś o pierścieniach i głowicy to wystarczy ?
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 jak juz sie robi remont to od podstaw i wszystko panewki, uszczelnienia, pierscienie, gniazda, zawory
xXPiotrekXx19 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 aha to jak bys miał tak mniej wiecej ocenic koszty takiego remontu samych czesci bez robocizny rozebrania i złozenia to ile by to wyszlo
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 całkowity koszt może przekroczyc 2000zł szukaj drugiego silnika, bedzie taniej i szybciej
xXPiotrekXx19 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 aha dzieki ---------- Post dopisany at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ---------- tylko jak trafic na dobry silnik
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 jakie masz oznaczenie silnika ? popytam u siebie może ktos bedzie miał
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 AUDI A4 B5 LIFT 1.6 ANA SKRZYNIA MANUALNA (2881780206) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 jak s[rawdzałem to moje audi na 1000km bierze 0,5 litra oleju ale po zatym wszystko chodzi jak trzaba nie ma zadnego tam ze nie ma mocy czy cos w tym stylu chodzi jak nalezy tylko ze bierze ten olej noi czasami zarzuca wiece ---------- Post dopisany at 23:26 ---------- Poprzedni post napisany at 23:24 ---------- a myslisz ze to ma sens kupowania drugiego silnika niz naprawienie tego bo moj tez ma przebieg juz 233000 km i takie cos sie dzieje to temu duzo nie brakuje o ile juz mu sie cos takiego nie dzieje
xXPiotrekXx19 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 aha no to widze ze mam dylemat poniwaz nie wiem co lepsze czy remontowac swoj silnik i wiedziec co mam czy kupowac uzywany drugi i trafiac w ciemno bo szczerze wolal bym miec cos co dobrze bym znal co mam porobione i ze tak szybko nie siadzie a w tym drugim moze byc tak ze pojezdze z 2 tygodnie i tez mu sie zacznie cos dziac takiego czy cos
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się