BeyerBrown Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Taka szyba może blokować fale radiowe Edytowane 9 Grudnia 2015 przez BeyerBrown
barrowiec1 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Ma ktoś moduł do pożyczenia? Z wiazką? Chce sprawdzić, jak to w UK będzie, jak zegary na Europę są zakodowane. Płacę za przesyłkę [emoji12]
rafi10612 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 A masz piny pod kostke w liczniku ? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
biggman Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Muszą być wystające piny w liczniku, w gniazdku od zegarka radiowego, bo inaczej nie będzie działał
barrowiec1 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Licznik mam od s4, to chyba powinny być (?)
rafi10612 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Przy anglikach i amerykancach nie ma Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
BeyerBrown Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Prędkościomierz musisz mieć wyskalowany tylko w km/h
Herdas Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 mam w wyposazeniu U2A kodowanie 31301 i nadal brak palemki. w czym problem?
Adis89 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 A czy ktoś z was orientuje sie czy moduł z Audi A8 D2 spasuje? wczoraj podłączyłem taki moduł, kostka ładnie spasowała zrobiłem kodowanie i narazie czekam od wczoraj. Moduł ma numer: 4D0919145 i wygląda tak: http://sixcars.de/cars/Audi/A8_2106/A8_2106_0912.jpg
Goofy Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) Chyba brakuje literki A na końcu wiec okaże się w praniu, u mnie po 2 dniach dopiero wskoczył. Poza tym 4B0..... były awaryjne i nie koniecznie musi być sprawny chyba że masz wyjęty z auta przy tobie i tam działał. Polecam 8K0 919 145A wersja poprawiona Edytowane 27 Stycznia 2016 przez lucjan0681e
Adis89 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) Chyba brakuje literki A na końcu wiec okaże się w praniu, u mnie po 2 dniach dopiero wskoczył. Poza tym 4B0..... były awaryjne i nie koniecznie musi być sprawny chyba że masz wyjęty z auta przy tobie i tam działał. Polecam 8K0 919 145A wersja poprawiona czytaj ze zalozylem moduł z A8 a nie A4 jest inny na wygląd a środek nie wiem czy jest taki sam, działanie chyba podobne tylko czy to ma jakies znaczenie ze od A8 i po drugie w A8 był też za licznikiem nie pod zderzakiem. Juz nie wspomne ze roznica w cenie 50zl Edytowane 27 Stycznia 2016 przez Adis89
Goofy Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) To ci pisze ze literka na końcu może mieć znaczenie a z jakiego modelu niema różnicy. Tez mam z a8 tylko ze 8K0 919 145A , nie wiem co oznacza ta litera na końcu. Napisz dla potomnych jaki będzie efekt Ja dałem 26 z kw i mam ten poprawiony wiec myślę że interesu nie zrobiles. Koleszka taki jak mój kupił za 30 i jest taki jak ten z a4 Wiec a8 też były takie jak w a4. tylko nie pamiętam jaki dokładnie model to był Edytowane 27 Stycznia 2016 przez lucjan0681e
Adis89 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) no ja kupilem jeszcze taniej. Jesli zadziała napewno napisze jesli nie za ta kase mała strata z literką na końcu napewno jest juz poprawiony a czy cos wiecej znaczy nie wiem. 8K0 to nie jest czasem z A4 B8?? Edytowane 27 Stycznia 2016 przez Adis89
Goofy Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Czy 8K0 jest z b8 to nie wiem ja brałem z A8 i śmiga dokładnie nr części mam 8K0 919 145A
BeyerBrown Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Moduł 8K0 ma zastosowanie w wielu modelach Audi, efekt unifikacji
Adis89 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 gdzie macie umiejscowiony ten moduł? pytam bo moze macie jakies dogodniejsze miejsce, ja go umiejscowilem w wolnym miejscu na przekaznik zaraz obok skrzynki bezpieczników
BeyerBrown Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Życzę powodzenia w odbiorze Moduł musi być umieszczony w transparentnym dla fal miejscu... karoseria i mnóstwo przewodów w tamtej okolicy skutecznie Ci ją zablokują. Jak nie chcesz ciągnąć wiązki aż na tylny zderzak to możesz go wrzucić pod kokpit (za licznikiem)... pod warunkiem, że nie masz grzanej elektrycznie przedniej szyby bo nitki przewodzące w szybie będą działały jak ekran. Edytowane 28 Stycznia 2016 przez BeyerBrown
Adis89 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) w takim razie przezuce go za liczniki. centralnie za licznikami nie bedzie przeszkadzał? czy gdzies na boku blizej środka kokpitu?EDIT: moduł przeżuciłem zaraz za licznik na taśmie dwustronnej, mam nadzieje ze teraz bedzie łatwiej znaleść sygnał Edytowane 28 Stycznia 2016 przez Adis89
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się