Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 1Z] Jakie tarcze + klocki na tył?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szkoda, bo mam i tak do wymiany jeden zacisk, i tarcze z klockami z tyłu, to myślałem że sobie coś większego odrazu wrzucę :thumbdown:, a tak to trzeba zainwestować w jakąś dobrą tarczę i klocki :good:

Opublikowano

No i trzeba pamiętać, że te "szportowe" zestawy nawiercane działają tak jak trzeba dopiero jak dostaną "po d*pie" cztaj bedą rozgrzane ... bo zimne to raczej nie bardzo toto hamuje.

Opublikowano

No i trzeba pamiętać, że te "szportowe" zestawy nawiercane działają tak jak trzeba dopiero jak dostaną "po pupie" cztaj bedą rozgrzane ... bo zimne to raczej nie bardzo toto hamuje.

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

brak słów.....

Opublikowano

Tak brak słów ? :D

Nie wiem jaką masz wiedzę ale te sportowe typowo pełne działanie mają dopiero jak się porządnie rozgrzeją ...

Więc nie wiem z czego się tutaj tak turlasz :>

Opublikowano

właściwie to masz chyba rację...

z braku wiedzy sie tak turlam :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi:

Opublikowano

Na sportowych się aż tak mega nie znam :D

Ale wiem, że właśnie jak się nagrzeją/ rozgrzeją to znacząco lepiej hamują .

Dlatego też wytrzymują temperatury do 750 o C . . . i zdają swój egzamin .

:hi:

Jestem tylko człowiekiem :D z miłą chęcią wymienię poglądy :>

Opublikowano

Twoje poglądy minimalnie mijaja sie z prawda

fakt, typowe sportowe klocki faktycznie musza miec temperature aby odpowiednio hamowały

z tym tylko ze takie hamulce nie maja homologacji na ulice

w przypadku klocków do zwykłej sportowej jazdy (patrz ulicznej :polew: :polew: :polew:)

typu OMP, FDSP czy EBC RedStuff nie ma zadnej potrzeby ich rozgrzewania

poniewaz ich współczynnik tarcia jest minimalnie większy od std. klocka

a w momencie rozgrzania współczynnik ten moze wzrosnąc nawet dwukrotnie

i utrzymac sie do znacznej temperatury,czyli mogą znieśc większe obciązenia w dłuższym odstepie czasu

wielu z nas myli troszke pojecia "sportowości" w hamulcach,

to co mozna kupic za 1000-1500zł (tarcze+klocki) nie jest typowym zestawem sportowych hamulców

oczywiscie parametry tych elementów sa podwyższone ale nie daja 100% gwarancji niezawodności i skutecznosci

wydatek rzedu 5-6 tys zł, co w częstych przypadkach jest nie osiagalny daje nam poczucie większego bezpieczenstwa

i pewnosci prowadzenia (hamowania) autem

niestety na bardzo dobre hamulce trzeba wydac ponad 2500E i to tylko przód

(widzę że za mocno sie rozpedziłem.... :wink4:)

Opublikowano

No rozmawiałem z chłopakami co mają redstuffa do tego tarcze nacinane i wiercone tyle, że w saab;ach i potwierdzają, że jak dadzą w palnik hamulcom to lepiej hamują :decayed::naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...