Kowi87 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Będzie pasowała pompa wtryskowa montowana w VW sharanie AFN 110km do A4 AFN z 99r Bo mam za dobre pieniadze do łykniecia pompe, która poszła by odrazu do Nadarzyna na kuracje, tylko nie chciałbym kupić, przerobic, a pózniej okazało by sie że jednak nie pasuje do mnie Wieczorem bede miał numer[br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 14:37_________________________________________________Według etki pompy w sharanie miały numer 028130115 BX a w A4 028130115AX Wie ktos czy poza numerkiem róznia sie czymś co nie pozwoli na montaż P&P
SotoM Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 sądze ze 99,9%napewno bedzie pasowała. w końcu to silnik AFN i tu i ti koło rozrzadu pompy jest na klinie i blokada tez jest na gruba mocowania pompy takze te same 2ie nakretki od str rozrzadu 1 sruba do kontrowania przy regulacji i 1 pod spodem pompy mocujaca... takze jak dla mnie bedzie pasować...
Kowi87 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 A nie ma jakis róznic w jej pracy
SotoM Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 no w druga stronę w sharanie nie pracuje... będzie pasić....
Kowi87 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 pompa ma takie oznaczenia Na 100% jest ten sam typ pompy co w A4??? Kupuje ją i odrazu idzie na regeneracje i przeróbke na 11ke jednoczesnie
Lukasz_N Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 pompa ma takie oznaczenia Kupuje ją i odrazu idzie na regeneracje i przeróbke na 11ke jednoczesnie Jaką przeróbkę??? Jak juz to wsadź pompę od AHH
Kowi87 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 pompa ma takie oznaczenia Kupuje ją i odrazu idzie na regeneracje i przeróbke na 11ke jednoczesnie Jaką przeróbkę??? Jak juz to wsadź pompę od AHH spokojniewiem co robie
grabson765 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 pompa ma takie oznaczenia Kupuje ją i odrazu idzie na regeneracje i przeróbke na 11ke jednoczesnie Jaką przeróbkę??? Jak juz to wsadź pompę od AHH po tej przerobce bedzie mial wlasnie taka pompe jak ma AHH
Lukasz_N Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 To nie lepiej znalezc od razu 11 i ja wsadzic niz bawic sie z tlokorozdzielaczem i glowica???
Kowi87 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 To nie lepiej znalezc od razu 11 i ja wsadzic niz bawic sie z tlokorozdzielaczem i glowica??? nie lepiej :gwizdanie: ponieważ: - zanim znajde taka AHH to sie troche zejdzie - nie wiem co kupie, a do tanich ona nie nalezy, ostatnio na alegro stała za 900zł(2 miechy temu) - moze wymagać regeneracji - kolejne koszta - nie jest P&P do AFNa trzeba przerabiać stojan i kostke zasilajacą Dlatego wole kupić taniej zwykłą 10ke i oddać na przeróbke z regeneracją Dzisiaj prawdopodobnie ją wyjme z silnika
Lukasz_N Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Z tego co piszesz to i tak ta 10 z AFN oddajesz do RG a problem ze stojanem i kostka jest do przejscia takze nie wiem czy jest sens bawic sie w takie przerobki
Kowi87 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Z tego co piszesz to i tak ta 10 z AFN oddajesz do RG a problem ze stojanem i kostka jest do przejscia takze nie wiem czy jest sens bawic sie w takie przerobki sens jest taki że za ok tysiaka mam zregenerowaną pompe 11ke bez marnowania czasu aż znajdzie sie odziwo 11ka(produkowana tylko 2 lata) i drugą na handel Co pewien czas szukam używki 11ki i naprawde nie znalazłem jej tańszej niz ta za 900zł :gwizdanie:
Lukasz_N Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Ale zeby z 10 zrobic 11 i tak potrzebujesz od niej czesci takze na jedno wychodzi.
Kowi87 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Ale zeby z 10 zrobic 11 i tak potrzebujesz od niej czesci takze na jedno wychodzi. przeróbka jest do ogarniecia w cenie jaka pisałem +/- Armistead przerobił swoją 10ke za 1500zł ale stan pierwotny 10ki był agonalny, auto praktycznie nie jeżdziło, a teraz zawstydza bez softu nie jedno młodsze A4 i tam było co wymieniać, a w takiej zdrowej 10tce duzo nie bedzie kosztów za częsci Ja biore tą pompke idzie na sprawdzenie jeśli bedzie w dobrym stanie to regeneracja i przeróbka powinna być w tysiaku zamknieta
seba1-2 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 piotrek po co się tłumaczysz gościowi jak i tak widzisz że jest oporny na to co piszesz, przerabiaj pompkę i będzie malina, jeśli to bogdan będzie robił to tym bardziej się nie zastanawiaj
Lukasz_N Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Kolego seba1-2 forum chyba sluzy do tego zeby moc wyrazic swoja opinie w danym temacie i prowdzic polemike. To ze mam inne zdanie i podejscie do tej materii niz kolega Kowi87 nie oznacza ze jestem "oporny", bo widze ze Ci się troche pojecia pomylily. Pozdr
Kowi87 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Wiem wiem to że ją przerobie na 11ke to już postanowione, kiedy to sie stanie mysle że dosć szybko, dzisiaj dzwoniłem i mam wstępnie przyjechac na poniedziałek z pompą, ale po odebraniu dzisiaj pompki napotkałem róznice pomiedzy tymi pompami W tej kupionej przeze mnie jest wtyczka 10pin a nie tak jak w A4 8+3pin :gwizdanie: i teraz nie wiem, bo kurde chciałem zrobić tak żeby zawiesć pompe na przeróbke a w miedzy czasie mieć auto na chodzie i po przekładce zachować starą pompe na handel, ale po rozmowie może byc tak że bede musiał przełozyć instalke ze swojej pompy Ale to sie okaże jak będe na miejscu :gwizdanie:
Renegade Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 myślę że ten "sajt" (choć powinien być znany osobom które taki swap wykonywały, temat szeroko poruszany w necie) rozwieje wszelkie wątpliwości Twoje i następnych pokoleń. http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/a3b4/injpumpswap.htm&ei=eM4WS6mOK5ie_Aaty-D3Bg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CAgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3D%2522This%2Barticle%2Bshows%2Bhow%2Bto%2Bremove%2Bthe%2Bmk3%2BTDI%2Binjection%2Bpump%2B%28IP konwersja pompy ze stałym kołem na pompę z kołem z regulacją potocznie zwaną "fasolkami", łącznie z pinologią, od A do Z. Jeśli nie ma w faq czy innych tutorialach, moderacja niech podpina. Będzie na przyszłość. multimetr w dłoń... i powodzenia.
Kowi87 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 tutorial jest juz na forum, ale ten jest bogatszy w zdjecia, tylko po tłumaczeniu automatycznym to ten tekst jest ciężki W moim przypadku koła pompy są stałe, jedynie ta wtyczka mnie denerwuje bo gdyby nie ona to sprawa wygladała by na prostą zawiesć/przerobić/zamontować/sprzedać starą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się