Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Problem po dłuższym postoju. Nie pali


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oj, chyba kolega nie czyta uważnie. ECU zmienione.

Opublikowano

u mnie 2 ecu byly uszkodzone

Opublikowano

sprawdzajcie panowie

Opublikowano

ja mam podobny problem , tylko że po odłączeniu akumulatora na noc i ponownym podłączeniu nie chciał odpalić tylko po paru godzinach jak postał to odpalił . zostawię na noc niech ostygnie i zobaczę czy problem jest [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2011, 17:29_________________________________________________tylko pytanie dlaczego po podlączeniu akumulatora od razu nie chcial zapalic tylko po 3 godzinach zapalil . podobno ecu musi miec czas na ustawienia ale ustawia sie gdy silnik pracuje a tutaj nawet zaplon nie byl wlaczony , tylko prad z aku mial ,

Opublikowano

To jakaś epidemia z tym odpalaniem. Mój też wali focha od jakiegoś czasu, po dłuższej przerwie problem z odpaleniem. Nawet wymieniłem pompę paliwa bo w czasie poszukiwań znalazłem że wogóle nie trzyma ciśnienia, tzn pompuje dobrze ale po wyłączeniu zapłonu natychmiast spada do zera. Wg. książki po 10 min. powinno być min. 2.5 bara.

Problemem okazała się listwa wtryskowa do gazu - przepuszcza, ale cholera tak wolno że przy testach niezauważalnie. wystarczy jednak zakręcić zawór na butli wypalić gaz z instalacji i następnego ranka palił na tyk.

Opublikowano

To jakaś epidemia z tym odpalaniem. Mój też wali focha od jakiegoś czasu, po dłuższej przerwie problem z odpaleniem. Nawet wymieniłem pompę paliwa bo w czasie poszukiwań znalazłem że wogóle nie trzyma ciśnienia, tzn pompuje dobrze ale po wyłączeniu zapłonu natychmiast spada do zera. Wg. książki po 10 min. powinno być min. 2.5 bara.

Problemem okazała się listwa wtryskowa do gazu - przepuszcza, ale cholera tak wolno że przy testach niezauważalnie. wystarczy jednak zakręcić zawór na butli wypalić gaz z instalacji i następnego ranka palił na tyk.

mój gorzej palił po zamontowaniu gazu, pojechałem do gościa i przestawił czujnik temp na wyższą temperaturę i i teraz bardzo szybko łapie
Opublikowano

A czy u kogoś kto ma problemy z odpalaniem pojawia się też problem niespadających wolnych obrotów/spadających dopiero po "przyduszeniu" silnika? U mnie to się właśnie pojawiło po wymianie ECU?

Czy to że auto Wam nie odpala po dłuższym postoju zdarza się ZAWSZE, czy tylko czasami? bo mój 75% pali na dotyk, a 25 za 2-gim, 3-cim razem...

[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 14:06_________________________________________________Kolego Czaki jesteś wielki!!! :notworthy: Wczoraj menda nie chciała zapalić nawet za 6 razem, odpiąłem klemę, i zapalił na dotknęcie kluczyka!!! ECU już zamówione, CZWARTE... Do 4 razy sztuka??? :wallbash:

Opublikowano

ja mam ten sam problem z ciezkim paleniem po postoju i odlaczenie aku nic nie daje... sprawdzalem cisnienie jakie daje pompka i co mnie zdziwilo pompka daje dobrze tylko dopiero jak zaczynam krecic rozrusznikiem a wydaje mi sie ze po wlaczeniu zaplonu manometr juz powinien cos wskazac...

Opublikowano

W pełni się zgadzam z kolegą Czaki22.

Borykałem się dość długi czas z kiepskim odpaleniem po długim postoju i falującymi obrotami...

Na odpalenie pomogła wymiana ECU (wcześniej zdążyli mi wymienić połowę auta)

a na falujące obroty uszczelnienie wszelkiego rodzaju podciśnień...

Wiec jeśli ktoś ma problemy z paleniem, a po odpięciu klemy aku na kilka sek. pali od strzału to polecam podmienić ECU

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...