Kamyk Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 ale na jakiej zasadzie przeciez jak robisz program w uzywanym aucie , wiec jak to maja sprawdzic ile tam koni faktycznie jest ? nie sprawdzają ta kwestia liczy się tylko przy kupnie nówki - wtedy jest jasno wbite ile masz patatajów przerobione na własnym przykładzie k.
variocustoms Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 z tego co wiem to każda modyfikacja jest wpisywana w "brief" i musi mieć TUV dlatego w DE te mody są drogie, osobiście byłem kiedyś w ABT i dostałem taką informację, dokładnie tak samo mówił mój znajomek który rezał Corrado z kompressorem od mesia w Polsce, jak by miał to robić w DE to by musiał w brief wklepać i płacić wyższy podatek - jak by co to mogę to zweryfikować jak teraz to wygląda
Kamyk Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 z tego co wiem to każda modyfikacja jest wpisywana w "brief" i musi mieć TUV dlatego w DE te mody są drogie, osobiście byłem kiedyś w ABT i dostałem taką informację, dokładnie tak samo mówił mój znajomek który rezał Corrado z kompressorem od mesia w Polsce, jak by miał to robić w DE to by musiał w brief wklepać i płacić wyższy podatek - jak by co to mogę to zweryfikować jak teraz to wygląda myślę że to się akurat nie zmieniło - pod względem danych w briefach niemiaszki są bardzo dokładne, także to zapewne jest do teraz tak jak piszesz k.
Bugatti Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Ile turbo pompuje w serii a ile po modzie ? Pozdr.
adadur Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Moment w CAGB przy obrotach 1750-2500 to 320 Nm i jak widać w serii początek fabryczny ale chwila i moment na poziomie 250Nm W serii auto musiało już przyzwoicie jeździć chyba że tak drastycznie masa je spowalniała. Ciekawe jaka różnica jest pomiędzy CAGA i CAGB bo ten pierwszy podchodzi też do Quattro ale niutków mają tyle samo (tyle że CAGA ma 143PS).
Kamyk Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Moment w CAGB przy obrotach 1750-2500 to 320 Nm i jak widać w serii początek fabryczny ale chwila i moment na poziomie 250Nm W serii auto musiało już przyzwoicie jeździć chyba że tak drastycznie masa je spowalniała. Ciekawe jaka różnica jest pomiędzy CAGA i CAGB bo ten pierwszy podchodzi też do Quattro ale niutków mają tyle samo (tyle że CAGA ma 143PS). to prawda - w CAGB je leciutko obcinają ze względu na obciążenia podatkowe i myślę że auto rzeczywiście było spowalniane przez masę. Jak Witek zauważył ponad półtorej tony to już nie przelewki. To pod pedałem też podobno czuć k.
Kamyk Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Opublikowano 22 Marca 2013 chyba czas na CAHA .... już mi mało pod butem
PIXI Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 chyba czas na CAHA ....już mi mało pod butem A nie mówiłem
dobry1 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Rok temu byłem u Witka CAGA wynik 185km 420nm ,kilka dni temu zmieniłem turbawke na CAHA niebawem bede znów w Warszawie,ciekawy jestem wyniku
Kamyk Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Opublikowano 23 Marca 2013 czy te z allegro po około 1400 zł podejdą? o to chodzi, tak mniej więcej? Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ps - Pixi, nie bądź taki mundry
dobry1 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Przeczytaj ja miałem taka niespodzianke [b8 CAGA] Montaż turbinki CAHA Problem. Turbinke można wyrwać w lepszej cenie
Dev Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 coolerek przydałby sie wydajniejszy do wiekszej dmuchawki
Kamyk Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Opublikowano 23 Marca 2013 Przeczytaj ja miałem taka niespodzianke [h=3][b8 CAGA] Montaż turbinki CAHA Problem.[/h]Turbinke można wyrwać w lepszej cenie przejdź do szczegółów ile i dlaczego tak drogo?
dobry1 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Coolerek już jest redukcje,opaski(i plama też jest nie zamówiłem 2szt.rurek alu.57mm ) Dzwoniłem do Witka mówi że spokojnie wystarczy seryjny czyli z literka G (3.0 E) taki kuler.montowany jest w orginalnym CAHA . Co do ceny turbawki Turbosprężarka Audi A4 8K A5 2.0 TDI 03L145701E (3072148252) - motoAllegro
dobry1 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Pisałem że dobra cena,szukaj na spokojnie mi to troche czasu zajeło . troche kiepsko że przed strojeniem nie wyrobie z coolerem,rurki w poniedziałek za mówie, wiec montaż na razie odpuszcze .
Kamyk Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Opublikowano 23 Marca 2013 ok, to na PW napisz, skoroś taki tajemniczy.... i obiecuję, zostanie to między nami .....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się