olo Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Witam, przymierzyłem się do zdiagnozowania pulsowania silnika na biegu jałowym w mojej A4 1.8 ADR '99 przez VAG i od razu schody : brak łączności ze sterownikiem silnika. Pozostałe moduły ( np. od ABS ) były widziane przez VAG-COM normalnie. Pojechałem z tym do ASO ale tam stwierdzili tylko to co już wiedziałem i postraszyli że prawdopodobnie mam walnięte ECU. Wróciłem do garażu, pokombinowałem i doszedłem, że to ...... moje RADIO ! Po odłączeniu mojego nowego radyjka ( Blaupunkt MP46 ) VAG-COM komunikuje się znow z ECU ! Nie probuję nawet dociekać czemu to przeszkadza w podłączeniu sie do sterownika silnika .... Ważne że póki brązowa kostka od radia jest podłaczona, póty nie mam co próbować łączyć sie z ECU. Mam nadzieję że mój pierwszy post przyda się komuś !
pre_pl Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Po odłączeniu mojego nowego radyjka ( Blaupunkt MP46 ) VAG-COM komunikuje się znow z ECU ! Nie probuję nawet dociekać czemu to przeszkadza w podłączeniu sie do sterownika silnika bo miałeś podpiętą linię diagnostyczną ze starego radia do nowego . I robiły Ci się ..no... te... "szumy" Ostatnio pewien kolega założył xenony i mu przetwornice też "brudziły" sygnały...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się