mirk Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam Właśnie jestem w trakcie wymiany turbiny i nie mogę dostać podkładki między turbiną a kolektorem wydechowym podkładka powinna być trójkątna na 3 śruby a etka pokazuje że mam prawie kwadratową na 4 śruby i jestem w kropce bo w sklepach motoryzacyjnych nie wiedzą co zamówić jeśli ktoś wie co to za podkładka to proszę o info Pozdrawiam
boss_222 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ja mam 1z i mam podkładkę na cztery sruby
spetsnaz Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam Właśnie jestem w trakcie wymiany turbiny i nie mogę dostać podkładki między turbiną a kolektorem wydechowym podkładka powinna być trójkątna na 3 śruby a etka pokazuje że mam prawie kwadratową na 4 śruby i jestem w kropce bo w sklepach motoryzacyjnych nie wiedzą co zamówić jeśli ktoś wie co to za podkładka to proszę o info Pozdrawiam O jakich podkładkach mówisz?
mirk Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ja w bagażniku mam napisane że też mam 1Z a uszczelka jest na 3 śruby (chodzi o uszczeke pomiedzy kolektorem wydechowym a turbiną)
spetsnaz Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ja w bagażniku mam napisane że też mam 1Z a uszczelka jest na 3 śruby (chodzi o uszczeke pomiedzy kolektorem wydechowym a turbiną) między kolektorem a turbiną nie ma uszczelki [br]Dopisany: 18 Sierpień 2010, 22:08_________________________________________________ ja mam 1z i mam podkładkę na cztery sruby to nie masz 1Z
fusse Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 w moim afn rowniez nie bylo podkladki/uszczelki, jedynie byla podkladka na wydech.
spanky Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 czy to 90 czy 110 czy 1Z, AHU czy AFN to nie ma uszczelki miedzy kolektorem wydechowym a turbosprezarka ...
mirk Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 hmm a nie bedzie przedmuchów ? Jesteś pewien że tam niema żadnej podkładki??
fusse Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 tak nie bedzie jak dobrze skrecisz.
mirk Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Dzięki wielkie za info faktycznie uszczelka nie była potrzebna
SotoM Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 nigdzie w żadnym 4 cylindrowym silniku TDI nie występuje uszczelka miedzy turbo a kol wydechowy. jest to tak spasowane ze przedmuchu nie będzie szczota na wiertare zeszlifowac do "lustra" i skręcić - można kupić pastę do uszczelniania ukł.wydechowych i na nią złożyć(ja tak robię i mam przynajmniej 1000% pewnosci)
mirk Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 i ja tak zrobiłem a przy okazji powiem że reanimowałem turbinkę, czyściłem kolektory (w kolektorze ssącym było na ściankach koło 8mm gęstego oleju), wyczyściłem wszystkie rurki gumowe i plastikowe, wyczyściłem w sumie to wykąpałem w denaturacie icc, a i kata wydłubałem no i autko ma drugą młodość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się