adamq Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Witam! W folderze pod adresem: http://www.a4-klub.pl/hack/logi/ znajdują się moje logi statyczne (oprócz grup 13-15, gdzie wartości zmieniały się pod wpływem dodawania gazu na biegu jałowym). Logi zrobiłem, ponieważ obroty silnika na wolnych obrotach falują. Logi robione tylko na benzynie. Przepustnica wyczyszczona na lustro i zaadaptowana, nic to nie pomogło (i tak od ostatniego czyszczenia nie zabrudziła się). Podczas pracy na LPG dzieje się to samo. W oczy rzuciło się mi mocno "Cyl 1 knock voltage" w grupie 016, ponieważ napięcie powinno tam wynosić 0.4-1.4V, a na tym pierwszym cylindrze jest ok 1.6-2.0V oraz wartości z sondy Lambda, które strasznie skakały. Dodam, że po przeskanowaniu autka VAGiem wyskoczyły trzy błędy w silniku: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 T Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D05 Software Coding: 04201 Work Shop Code: WSC 06335 2 Faults Found: 17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-00 - - Moim drugim problemem jest to, że rano samochód nie chce odpalić, tzn odpala zawsze za trzecim lub czwartym razem (z immo wszystko ok). Zachowuje się jakby miał za mało paliwa. Za wszystkie wypowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam - Adam/hack[br]Dopisany: 27 Sierpień 2007, 16:21 _________________________________________________Odświeżam pytanie. Co o tym sądzicie??
Jarek_b2 Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Witam kolege ja mam to samo. Też ciężko z rana zapala. Zmieniłem filtr paliwa i troche pomogło. Ale może to być również usterka w pompie paliwowej lub zaworze ciśnienia paliwa. Ale to są troche drogie częsci i jak sie okaże że to nie to to tylko kasa poleci a efekt bedzie taki sam jak jest, wiec czekam może ktoś na forum doradzi co to może być. A mam jeszcze takie jedno pytanko kiedy zaczyna ci pompka paliwoa chodzić jak włączysz zapłon czy jak już rozrusznik chodzi. bo u mnie wie włącza dopiero jak już rozrusznikiem kręce.
adamq Opublikowano 6 Października 2007 Autor Opublikowano 6 Października 2007 Witam kolege ja mam to samo. Też ciężko z rana zapala. Zmieniłem filtr paliwa i troche pomogło. Ale może to być również usterka w pompie paliwowej lub zaworze ciśnienia paliwa. Ale to są troche drogie częsci i jak sie okaże że to nie to to tylko kasa poleci a efekt bedzie taki sam jak jest, wiec czekam może ktoś na forum doradzi co to może być. A mam jeszcze takie jedno pytanko kiedy zaczyna ci pompka paliwoa chodzić jak włączysz zapłon czy jak już rozrusznik chodzi. bo u mnie wie włącza dopiero jak już rozrusznikiem kręce. Pompka działa chyba, gdy włączony jest rozrusznik. Co do problemu - wymieniłem świece na nowe (NGK Platyny), zresetowałem kompa od benzyny i dalej ciężko pali. Już nie wiem co się dzieje. Może ktoś pomoże??
Jarek_b2 Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Witam kolege. U mnie ostatnio nie chciała A4 zapalić wogóle. Dopiero jak zacisłem wężyk powrotny to odpaliła i tak miałem przez 4 dni. Aż wkońcu zminiłem regulator ciśńienia na listwie wtryskowej. I przychodze rano odpalić i dalej nic. Wkońcu pojechałem na CPN zatankowałem ponad pół zbiornika i jak ręką odjął autko odpala od razu. I tu mam pytanie do wszystkich Co to może być że jak naleje ponad pół zbiornika paliwa to odpala bez problemu a jak będzie koło ćwiartki to za nic nie chce odpalić. Wężyki mam wszystkie dobre. Pompa daje ciśnienie ok 5 atm.
adamq Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Opublikowano 7 Listopada 2007 Witam kolege. U mnie ostatnio nie chciała A4 zapalić wogóle. Dopiero jak zacisłem wężyk powrotny to odpaliła i tak miałem przez 4 dni. Aż wkońcu zminiłem regulator ciśńienia na listwie wtryskowej. I przychodze rano odpalić i dalej nic. Wkońcu pojechałem na CPN zatankowałem ponad pół zbiornika i jak ręką odjął autko odpala od razu. I tu mam pytanie do wszystkich Co to może być że jak naleje ponad pół zbiornika paliwa to odpala bez problemu a jak będzie koło ćwiartki to za nic nie chce odpalić. Wężyki mam wszystkie dobre. Pompa daje ciśnienie ok 5 atm. No u mnie to samo... Naleję ponad pół zbiornika PB - pali na dotyk. Ciekawe to jest
marewel Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Rzucę podejrzenia na pompe paliwa.
ono Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Kumpel miał ostatnio takie coś w pasku ... pompa paliwa.
Jarek_b2 Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 A wie ktoś może ile powinna pompa paliwa dawać ciśnienia ( na dolocie przy silniku). Moja daje 5 atm w książce do audi było napisane że 4 atm powinny być więc jest chyba dobrze.
szogun0 Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 Regulator ciśnienia jest na 3,5 Bar. Pompka ma dawać tyle aby ciśnienie i wydajność były poprawne.
Jarek_b2 Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Regulator ciśnienia jest na 3,5 Bar. Pompka ma dawać tyle aby ciśnienie i wydajność były poprawne. Czyli jak moja pompka daje 5 barów to powinno być ok jak legurator ma 3,5 bara to jeszcze zostaje coś na powrót
adamq Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Opublikowano 24 Listopada 2007 17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - Intermittent A ten błąd nie jest przypadkiem od padniętego akumulatora? Może napięcie jest zbyt niskie i przepustnica nie może się skalibrować przed uruchomieniem silnika? Możliwe, że przez to nie może odpalić za pierwszym razem?[br]Dopisany: 24 Listopad 2007, 10:54 _________________________________________________Poprawiłem link do moich logów z pierwszego posta :th:
Jarek_b2 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Witam kolege i jak udało sie naprawić autko. Ja swoje zatankowałem do 3/4 zbiornika paliwem i odpala od ręki. Ale na 100% mam walnęta pompkę tzn zawór zwrotny w pompce i paliwo ucieka do zbiornika. Znalazłem na allegro zaworki zwrotne do paliwa i chyba taki zamontuje zaraz za pompką i zobacze jakie bedą efekty. Ale myśle ze powinno już być dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się