Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] VW Polo 9N 1,9TDI 101KM AXR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z moją Polówką - po ~15, 20 sek po odpaleniu obroty rosną z 880 na 980 i już nie spadają nawet jak silnik rozgrzany jest do "90". Dzieje się taki i na zimnym i na rozgrzanym silniku. Nie jest to czujnik temp bo i w zegarach i w sterowniku silnika jest niemalże identyczna wartość.W sterowniku silnika brak jakichkolwiek błędów. Zauważyłem że gdy to się dzieje wartość w wartościach mierzonych w silniku

>>>Adres 002:

- Operating Cond

zmienia się z 0 na 1.

Pomóżcie bo denerwują mnie te podwyższone obroty :decayed:

Opublikowano

Ale które "0" zmienia się na "1" bo jeśli chodzi o pole 3 grupy 002 to środkowe "0" ma się zmienić na "1" jeśli zdejmiesz nogę z pedału gazu więc to akurat jest OK, pierwsze i ostatnie "0" zmienia się na "1" jeśli włączysz klimę.

Opublikowano

Nie ruszam gazu przy odpaleniu ani zaraz po nim a obroty i tak sięzmieniają i wówczas - wyraźnie napisałem że wartość przy - Operating Cond zmienia się z 0 na 1...

Opublikowano

Jeśli w polu drugim wskazanie 0% zmienia się skokowo na wyższą wartość to masz problem z potencjometrem pedału gazu G79 i trzeba będzie go rozbierać.

Opublikowano

Potencjometr pedału gazu chodzi OK.

Mi chodzi o o pole 3 grupy 002 pierwszą wartość, opisaną - tak jak napisałem wcześniej - Operating Cond - co to jest, bo ewidentnie gdy obroty samoczynnie wzrastają do 980 to przy tym "elemencie" (Operating Cond) zmienia się wartość...

Opublikowano

Potencjometr pedału gazu chodzi OK.

Mi chodzi o o pole 3 grupy 002 pierwszą wartość, opisaną - tak jak napisałem wcześniej - Operating Cond - co to jest, bo ewidentnie gdy obroty samoczynnie wzrastają do 980 to przy tym "elemencie" (Operating Cond) zmienia się wartość...

wrzuc screena bo nie chce mi sie sprawdzac co to ...

[dopiero odsluchalem wiadomosc ;)]

i zrob na wolnych blok gdzie jest pedal gazu jak beda podskakiwac obroty [np.010]

a najlepiej komplet statycznych jak objaw wystepuje

Opublikowano

http://www.tdi-tuning.pl/tools/tabela%20koduf/blok%20002.jpg

tak jak pisałem wcześniej :

pierwsza pozycja w polu trzecim jeśli wskazuje "1" oznacza podwyższone obroty biegu jałowego z powodu włączenia układu klimatyzacji,

druga pozycja jeśli wskazuje "1" oznacza zamknięty przełącznik biegu jałowego (pedał gazu w pozycji spoczynkowej),

trzecia pozycja jeśli wskazuje "1" oznacza włączoną sprężarkę układu klimatyzacji.

Więc wszystko wskazuje na to, że jest OK skoro masz włączoną klimę. Wyłącz klimę całkowicie i zobacz wtedy wskazania.

Opublikowano

no to moze kilma sie sama uruchamia ... :mysli:

Opublikowano

spanky nie ma takiej opcji bo działo się tak nawet jak nie było czynnika w układzie a jak wiadomo wówczas klima się nie załączy

Opublikowano

w takim razie nic nie wymyślę bo wszystko wskazuje, że sterownik silnika świruje. Przydałby się teraz opis jego pinów i spróbować coś pokombinować. Opisu nie mam ale może będzie Ci ktoś w stanie je podać np. na forum www.elektroda.pl

Opublikowano

jak masz podwyższone obroty to spróbuj pociągnąć pedał przyspieszenia ręką do góry

Opublikowano

spanky nie ma takiej opcji bo działo się tak nawet jak nie było czynnika w układzie a jak wiadomo wówczas klima się nie załączy

zrob logi pedalu gazu na jalowym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...