dawajrapa Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 witam, jakis czas temu zaczalem miec problem z "mruganiem" swiatlami drogowymi- tzn. kiedy pociagalem lewy przelacznik (od kierunkow) DO siebie- to raz stykalo, drugi raz nie. kiedy go wypycham OD siebie, tak zeby wlaczyc swiatla drogowe na stale- wszystko gra. Kilka dni temu "mruganie" przestalo wcale dzialac. Od tamtej pory zauwazylem tez, ze jak wlaczam lewy kierunkowskaz, to czasem zaczyna cykac 2 razy szybciej, tak jak w przypadku przepalonej jednej zarowki, ale zaraz wraca do normalnego stanu. (nie wiem czy tu winnym nie bedzie przerywacz/wl. awaryjnych?) Czy to oznacza ze styki w "pajaku" sa juz poprzepalane i jest on caly do wymiany? czy warto to rozebrac i sprobowac przeczyscic te styki. Jaka mam pewnosc, kupujac uzywanego pajaka, ze bedzie on sprawny? btw. na dniach bede montowal zespolone Valeo, wiem ze trzeba zamienic kabelki przy kostce od swiatel miejscami, tak aby soczewka nie gasla przy wlaczaniu dlugich- czy przy tej okazji jest mozliwosc sprawdzenia tych stykow od pajaka, czy koniecznie bedzie zdjecie kierownicy itd? Moze ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem- bede wdzieczny za sugestie. z gory dzieki i pozdrawiam.
KrzyHo Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Możesz ją zdjąć i zobaczyć ze stykami, ale wątpie żeby ci to coś pomogło. A kupując używkę nigdy nie ma się pewności że jest sprawna, chyba że sam ją sobie wyjmiesz z jakiegoś samochodu w którym jest sprawna. A co do lamp to trzeba tylko poprzekładać jakieś kabelki przy kostce od lamp, gdzieś było pisane na forum o tym. A masz światła xenonowe czy zwykła żarówka w soczewce?? Tak już jest że gaśnie jak sie włącz długie, a jak chcesz żeby świeciła ci soczewka na długich to musiałbyś zainwestować z bi-xenony które mają na żarniku przesłonę która się przestawia i masz tak jak byś miał na zwykłej żarówce długie i krótkie. Jak się mylę to proszę mnie poprawić. Pozdrawiam.
treker Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Wpuść tam płynu WD40 , u mnie to pomogło. Jak kupowałem kiedyś swoją B3 to w ogóle nie działały drogowe światła, wstrzyknąłem w szczelinę przy przełączniku (bez rozbierania) kilka razy WD40 i problem sie rozwiązał i już nigdy więcej nie miałem problemu ze światłami. Oczywiście w warsztacie elektryk powiedział mi, że trzeba wymieniać przełącznik i nic sie nie da w tym temacie zrobić. Pozdrawiam
dawajrapa Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2007 1.A co do lamp to trzeba tylko poprzekładać jakieś kabelki przy kostce od lamp, gdzieś było pisane na forum o tym. 2.Tak już jest że gaśnie jak sie włącz długie, a jak chcesz żeby świeciła ci soczewka na długich to musiałbyś zainwestować z bi-xenony... Jak się mylę to proszę mnie poprawić. no to chyba kolego sie mylisz. 1. przy samych lampach trzeba zmienic cale kostki, a kabel (jeden) zamienic miejscami w kostce od swiatel, pod stacyjka- po to wlasnie, zeby bylo tak jak to jest fabrycznie w modelach po 2gim lifcie- drogowe swieca razem z soczewka! 2. widze ze masz auto po lifcie, wiec najprostsza metada bedzie sprawdzenie u siebie- soczewka ma sie swiecic razem z dlugimi/drogowymi. Jesli Tobie gasnie- to masz cos nie tak. Wiem dokladnie, ktory kabel gdzie przelozyc, przerobilem juz wszystkie tematy na forum w zwiazku w wymiana lamp, ale nie o to pytalem. Treker- sprobuje najpierw Twojej metody, bo wg. etki i zdjec pajakow / przelacznikow z allegro- nie bede mial dojscia do stykow bez zdejmowania kierownicy... dzieki!
KrzyHo Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Nie byłem do końca pewny z tymi lampami, wiem że jak się przekłada lampy to trzeba poprzekładać przewody do innej kostki od nowych lamp. O to mi chodziło. Przepraszam za pomyłkę.
treker Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Daj znać czy kuracja WD40 pomogła.
grzanek85 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Witam kolego jak będziesz rozbierał przełącznik to sprobuj dogiąć ta blaszkę(mozna bez rozbierania ściągając tylko obudowę) która jest pokazana na rysunku czasami to ona się odgina i nie ma blindy pzdr http://img510.imageshack.us/my.php?image=przelacznikgj2.jpg
dawajrapa Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Grzanek85, dzieki za podpowiedz! czyli rozumiem, ze jest do tego dojscie po sciagnieciu obudowy z kolumny kierownicy, nie musze zdejmowac samej kierownicy? dzis sprobuje i dam znac!
grzanek85 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Właśnie w tym jest problem że nie da się zdjąć całej tej obudowy bez zdejmowania kierownicy, ale może się jakoś dostaniesz ta dziurka jest od dołu pzdr powodzenia
Mk-Mateusz Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 a nie ma od tego mrugania światłami jakiegos bezpiecznika czy cos? bo u mnie przełącznik nie powoduje zadnych problemów tylko poprsotu nie działa...
Gość spedyt Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 a nie ma od tego mrugania światłami jakiegos bezpiecznika czy cos? Nie ma takiego czegoś.
Mk-Mateusz Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 czyli muszę rozebrać pająk i tam szukac problemu czy jest jeszcze inna opcja??? prosze o podpowiedz...
Gość spedyt Opublikowano 17 Października 2007 Opublikowano 17 Października 2007 czyli muszę rozebrać pająk i tam szukac problemu czy jest jeszcze inna opcja??? prosze o podpowiedz... Jedyną inną opcją jest zakup nowego w sklepie/ASO. Będę to rozbierał po raz kolejny za kilka dni, może coś wymyślę.[br]Dopisany: 09 Październik 2007, 17:38 _________________________________________________I udało się ożywić światełka drogowe Rozebrałem przełącznik i styki były nadpalone, więcej info w Warsztcie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się