Jurand Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Witam jestem nowym klubowiczem i mam mały problem a może duży nie dawno nabyłem Audi A4 rok produkcji grudzień 2004 pierwsza rejestracja luty 2005 z motorem BLB 2.0 140KM auto sprowadzone z Niemiec o przebiegu 150 tys. ale coś mnie nie pokoi praca silnika na jałowym biegu czasami rzuca silnikiem obroty są ok czy to coś poważnego . Czy może już ktoś miał taki problem bardzo o jakąś poradę . Jurand
turdzi Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 2005 z motorem BLB 2.0 140KM auto sprowadzone z Niemiec o przebiegu 150 tys. ale coś mnie nie pokoi praca silnika na jałowym biegu czasami rzuca silnikiem obroty są ok czy to coś poważnego . Czy może już ktoś miał taki problem bardzo o jakąś poradę . Jurand nie to standard , ale poczytaj sobie o tym silniczku , tylko dobrze usiadz
ArkadiuS Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 2005 z motorem BLB 2.0 140KM auto sprowadzone z Niemiec o przebiegu 150 tys. ale coś mnie nie pokoi praca silnika na jałowym biegu czasami rzuca silnikiem obroty są ok czy to coś poważnego . Czy może już ktoś miał taki problem bardzo o jakąś poradę . Jurand nie to standard , ale poczytaj sobie o tym silniczku , tylko dobrze usiadz nie koloryzuj
Madas Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 nie przejmuj się mi tak czasem telepie od ponad 2 lat .... kumplowi w 1.9 TDI B6 też buja na jałowym .....
ALBINEK Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Literatura na tym forum dotycząca silnika BLB jest dość obszerna , po przeczytaniu nie załamuj się .Ja swoja jeżdże ponad 2 lata i nie narzekam .
zyga811 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 kolego mi tak bujalo ale jak wymienilem olej na pelny syntetyk to przestalo chyba cud a juz ma 210000 i nic sie niedzieje z tym silniczkiem :gwizdanie:
starcode Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Padają pomopowtryski. Koszt jednego w aso: ~1600 zł, a są 4 sztuki. Jednakże sprawę załatwia zazwyczaj wymiana jednego. Który nie działa dobrze, można sprawdzić podłączając VAG. Używane sprawne pompki chodzą po około 700zł. Zaczyna się od trzesienia na jałowym biegu, poźniej jest szarpanie przy przyspieszaniu od około 1500 do 2500 rpm.
karp Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Witam. Też miałem delikatne poszarpywanie przy 2000-2500 i sporadycznie na jałowym. Zastosowałem środek czyszczący do pompo-wtrysków motul, stp i nastąpiła poprawa korekcji. Teraz używam paliwa dieselgold i jest dodatkowa poprawa.
smite Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Nie tylko zła jakość paliwa psuje pompki sprawdzcie ciśnienie na pompie vacum.
Jurand Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 dzięki za porady może pierwszo zastosuję środek do czyszczenia wtrysków a potem od sprawdzenia ,a co do paliwa to leję VERVĘ na Orlenie innego CPN-u nie mam z lepszym paliwem . Teraz auto będzie stało dwa tygodnie w garażu bo wyjeżdżam na dwa tygodnie dopiero po powrocie będę działał z tym problemem. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się