Kurak Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Witam wszystkich, Dzisiaj postanowiłem zrobić logi. Z góry proszę o nie linczowanie mnie, gdyż to mój pierwszy raz i mogą być błędy. Generalnie problem wygląda tak, że po odpięciu przepływki auto jakoś się zbiera, a po jej zapięciu, niestety auto prawie w ogóle nie jedzie. Może logi cos wykażą, jeśli są dobrze zrobione. Log (0 - 011,001,003) Log (1 - 000) Log (2 - 004,008,010) Log (3 - 000,001,003,000,001,003) Log (4 - 003) Log (5 - 004,007,013) Log (6 - 011) Log (7 - 004) Niestety więcej mi nie chce jechać, jak coś nie tak to myślę że w najbliższym czasie będę mógł poprawić. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
spanky Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 te logi to takie kiespksie sa , wyglada ze przeplywomierz lezy i kwiczy ...
ciahciah Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 -wymień filtr powietrza -sprawdź wężyki podciśnienia, głównie przy N75, gruszce itp. najlepiej wymień wszystkie te wężyki -sprawdź szczelność całego dolotu zaczynając od filtra powietrza a kończąc na kolektorze ssącym, ślady oleju na wężach będą świadczyć o nieszczelności, poodciągaj mocno opaski -potem wstaw logi dynamiczne 010 i 011 robione osobno, wstaw też 010 i 011 z odpiętą przepławką -masz katalizator?
Kurak Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Zacznę może od dolotu - sprawdzany był także dolot jest szczelny Filtr powietrza w takim razie wymienię, Wężyki miałem właśnie wymieniać ale tak się schodzi cały czas na niczym Jak tylko dostanę się do vaga to wstawię logi z odpiętą przepływką, a jak dorwę gdzieś torxy do przepływki to wstawię też z podmienioną przepływką Co do katalizatora to tak, jeszcze siedzi niestety na swoim miejscu. Edit: Właśnie przejechałem się ze sprawną przepływką, auto chodzi super, także na pewno przepływka do wymiany. Wrzucę w późniejszym czasie logi na sprawnej przepływce to zobaczymy czy coś jeszcze może być nie tak. Jak wrzucę nową już, to zrobię pełny komplet logów.[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 09:03_________________________________________________Ok dorzucam te logi które miałem zrobić, na podmienionej przepływce. Log (0 - 011) Log (1 - 010)
spanky Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Zacznę może od dolotu - sprawdzany był także dolot jest szczelny Filtr powietrza w takim razie wymienię, Wężyki miałem właśnie wymieniać ale tak się schodzi cały czas na niczym Jak tylko dostanę się do vaga to wstawię logi z odpiętą przepływką, a jak dorwę gdzieś torxy do przepływki to wstawię też z podmienioną przepływką Co do katalizatora to tak, jeszcze siedzi niestety na swoim miejscu. Edit: Właśnie przejechałem się ze sprawną przepływką, auto chodzi super, także na pewno przepływka do wymiany. Wrzucę w późniejszym czasie logi na sprawnej przepływce to zobaczymy czy coś jeszcze może być nie tak. Jak wrzucę nową już, to zrobię pełny komplet logów.[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 09:03_________________________________________________Ok dorzucam te logi które miałem zrobić, na podmienionej przepływce. Log (0 - 011) Log (1 - 010) masz zrobic blok 008
Kurak Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Witam Wrzucam linki do logów na podmienionej przepływce Log (0 - 004,008,010) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 011) Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 000,001,003) Log (0 - 004) Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 011) Proszę teraz o opinie, mam nadzieję że wszystko jest zrobione ok.
ciahciah Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 w logach wszystko gra, jedynie termostat jest na wykończeniu, a co do przepływki kupuj oryginał w servisie wv/audi, termostat również, ale zanim to zrobisz wymyj starą przepływke, spróbuj czymś takim: MOTIP DO CZYSZCZENIA HAMULCÓW 500ml możliwe że w twojej przepływce padła elektronika, też możesz spróbować ogarnąć to jak po czyszczeniu poprawy nie będzie, będzie trzeba wydać kilka stówek
przemik Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Wrzucam linki do logów na podmienionej przepływce No i jest duzo lepiej... Pamietaj zeby na przyszłosc logowac kazdą grupe oddzielnie. Szczegolnie w tak wątpliwych przyopadkach jak tutaj.
Kurak Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 OK dzięki za pomoc. W takim razie teraz pozostaje kupić przepływkę, zmienić termostat i auto powinno jechać tak jak na serię przystało. Postaram się robić wszystkie grupy osobno, jednak w mojej okolicy trochę krucho z miejscem, aby wszystkie grupy robić oddzielnie. W każdym razie jeszcze raz dzięki za pomoc.
przemik Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 jednak w mojej okolicy trochę krucho z miejscem, aby wszystkie grupy robić oddzielnie No skoro starcza Ci miejsca na zrobienie 3 grup na raz ... to chyba mozna zrobic kazdą oddzielnie... kwestia ilosci przejazdów...
Kurak Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Witam wszystkich ponownie Kupiłem nową przepływkę, więc zamieszczam logi jak to teraz wygląda. Będę wdzięczny za opinie. Log (0 - 001,003,004) Log (1 - 000) Log (2 - 008,010,011) Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 013) Log (3 - 003) Log (4 - 007) Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Log (3 - 004)
przemik Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Czemu podczas logowania odpusciles pedał..? Zrob osobno 011, 010 i 008.... chociaz juz z tego widac ze jest dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się