m123ek Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Witam , od kilku dni strzela mi przegub , rozerwana jest osłona . Czy to oznacza że musze wymienić przegub , czy da rady jakoś uratować , nowa osłona i konkretnie nasmarować? Aha i który to przegub trzeba wymienić wewnętrzny czy zewnętrzny ? Mam przegub od passata B5 po lifcie , 1,9Tdi 130KM będzie pasowal? Pzdr.
maniek598 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Da się uratować ale ... na pół roku . Co do przegubu od passata to wątpię żeby pasował - jest dużo rodzajów
m123ek Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 czyli nie ma co sie bawić w wymiane tylko osłony , lepiej od razu cały przegub ? firmy RUVILLE , KAGER to dobre firmy ?
pawelc Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Kagrera nie polecam... Raczej skusiłbym się na Lobro
M3I Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Ja założyłem przeguby ruville , zrobiłem juz ok. 15 tys km i wszystko gra.jak narazie polecam, wykonanie super.
ArkadiuS Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 stary nie baw się w półśrodki tylko wymieniaj. Osobiście polecam Lobro
voytek80 Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 ja jeden mam RUVILLE, a drugi GLO przejechałem na nich około 20tys i jest ok, z pewnością zależy od jazdy, myślę że nie ma co przepłacać oczywiście zależy od zawartości portfela
grzesiek88 Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 stary nie baw się w półśrodki tylko wymieniaj. Osobiście polecam Lobro zgadzam się całkowicie w kolegą
m123ek Opublikowano 29 Września 2010 Autor Opublikowano 29 Września 2010 Wymieniłem przegub , średnia firma teraz nie pamiętam jaka , nie żaden chińczyk i przy skręcaniu kierownicą "buczy" nie wiem co buczy , czy coś od wspomagania , tak jakby po prostu przy skręcie kierownicą , skręcanie idzie ciężej nie dla mnie tylko dla wspomagania i głośniej pracuje po za tym nic nie strzela ,stuka , normalnie się jeździ . Przy wymianie przegubu można coś spieprzyć ?
SZYNKAR Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Czy można coś .... przy wymianie? 1) Uszkodzić przegub siłowym montażem młotkowym 2) Zamontować napiętą osłonę gumową, osłona się pruje (spada?), piasek do smaru, smar do kulek, kulki do wymiany, właściciel do sklepu po przegub.
Gość Autonet Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 obawiam sie ze raczej nie ma czego ratowac ,wymien na nowy jeden koszt i roobty mniej
kris166 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Może łożysko teraz padło?
przemol19811 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 podnieś auto do góry, 3 bieg-rozpędż kołoi jak będzie szumieć to będzie łożysko.Wystarczy że mechanior udeżył parę razy mocniej młotem bo nie chciała wyjść półośka no i po łożysku.znam takich magików
SZYNKAR Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 stukał na skręconych, wymieniłem na Lobro 210PLN i spokój. Raz mi się wysypał przegub przy ruszaniu na skręconych. Wysiadłem ośka się kręci koło nie. Stoisz i myślisz jak auto odstawić do warsztatu. Samo nie dojedzie. Żadna naprawa (na chwilę) nie jest możliwa. Pomysł na wigilię: Noc. Pada snieg a w koło wyją wilki a w radiu jedna stacja i ciągle "Jingle Bell"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się